Toiveissa vauva 2021

Hei! Täällä käyty viikko sitten alkionsiirrossa ja lämmöt ei oo noussut yhtään, päin vastoin laskenut, eli onko toivo jo menetetty?
Lohduttaisin, että itsellä ei ainakaan näkynyt kuopuksesta raskauden alkaminen lämpöjen nousuna. Ihan tavallisia lämpöjä näytti ja tavallista vaihtelua. Toivottavasti siellä sama homma, tsemppiä odotteluun! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kissanminttu5
Tänään sain Pregcheckin ovistestiin ainakin omasta mielestäni plussaksi tulkittavan tuloksen! Aamulla kaikki testit näytti negaa (cb vilkkuvaa hymynaamaa), mutta tuossa klo 11 pintaan pregcheckin viivat olivatkin minun nähdäkseni tasavahvat. One stepissä toinen viiva ilmestyi tosi nopeasti näkyviin ja oli selkeästi vahvempi kuin aamulla, mutta ei mielestäni läheskään tasavahva (ei tosin ollut viime kierrossa silloinkaan, kun cb antoi plussan). Täytynee siis tuomita nuo one stepit toimimattomiksi minulle. Pregcheckillä ja cb:llä mennään jatkossa. Postissa on vielä tulossa Sofin liuskoja, joiden toimivuuden testaan vielä lisäksi ja teen sen jälkeen lopullisen päätöksen mitä ovistestejä käytän tästä eteenpäin.

Pitkälti kyllä tämän palstan ansiota, että en heittänyt vielä hanskoja tiskiin tämän kierron osalta, vaan sain uutta toivoa, energiaa ja päättäväisyyttä. Näiden voimin laitoin uuden vaihteen silmään, päätin ottaa testiin myös muun merkkisiä testejä ja varmistaa, että testaan varmasti riittävän usein. Näköjään tämä todella kannatti! Nyt vaan peukut pystyyn, että tallettelut onnistuu ja seuraavaksi saisikin ihmetellä raskaustestejä (mieluiten tietysti vielä kahdella viivalla varustettuina).

Edit. Tein testit uudestaan neljän tunnin jälkeen ja pregcheckissä nyt niin selkeä ovis+ kuin olla ja voi. One stepin sen sijaan olisin voinut edelleen tulkita negaksi. Cb antoi myös sen pysyvän hymynaaman nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään sain Pregcheckin ovistestiin ainakin omasta mielestäni plussaksi tulkittavan tuloksen! Aamulla kaikki testit näytti negaa (cb vilkkuvaa hymynaamaa), mutta tuossa klo 11 pintaan pregcheckin viivat olivatkin minun nähdäkseni tasavahvat. One stepissä toinen viiva ilmestyi tosi nopeasti näkyviin ja oli selkeästi vahvempi kuin aamulla, mutta ei mielestäni läheskään tasavahva (ei tosin ollut viime kierrossa silloinkaan, kun cb antoi plussan). Täytynee siis tuomita nuo one stepit toimimattomiksi minulle. Pregcheckillä ja cb:llä mennään jatkossa. Postissa on vielä tulossa Sofin liuskoja, joiden toimivuuden testaan vielä lisäksi ja teen sen jälkeen lopullisen päätöksen mitä ovistestejä käytän tästä eteenpäin.

Pitkälti kyllä tämän palstan ansiota, että en heittänyt vielä hanskoja tiskiin tämän kierron osalta, vaan sain uutta toivoa, energiaa ja päättäväisyyttä. Näiden voimin laitoin uuden vaihteen silmään, päätin ottaa testiin myös muun merkkisiä testejä ja varmistaa, että testaan varmasti riittävän usein. Näköjään tämä todella kannatti! Nyt vaan peukut pystyyn, että tallettelut onnistuu ja seuraavaksi saisikin ihmetellä raskaustestejä (mieluiten tietysti vielä kahdella viivalla varustettuina).

Edit. Tein testit uudestaan neljän tunnin jälkeen ja pregcheckissä nyt niin selkeä ovis+ kuin olla ja voi. One stepin sen sijaan olisin voinut edelleen tulkita negaksi. Cb antoi myös sen pysyvän hymynaaman nyt.
Hienoa @jennie_ ! Minäkin eilen täällä pohdin ovulaatio asioita ja ihme ja kumma pc:n testiviiva oli tummunut eilisestä, jee!!!
 
Hei! Täällä käyty viikko sitten alkionsiirrossa ja lämmöt ei oo noussut yhtään, päin vastoin laskenut, eli onko toivo jo menetetty?
Tsemppiä! ❤ En usko että lämpöjen nousu on mikään välttämätön juttu. Lömpöön vaikuttaa kuitenkin moni muukin asia kuin raskaus, ja kaikkien kropat eivät toimi samoilla tavoin. En ole itse koskaan seuraillut lämpöjä, enkä muista että olo olisi koskaan tuntunut poikkeavalta raskauden alussa sen asian suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Varasin nyt huhtikuulle gynekologin ajan, aika lailla flon arvioiman oviksen kanssa samoille päiville
Nyt vaan toivon että raskaus alkaisi tässä kierrossa eikä gyne käyntiä tarvita Kyllä helpotti kummasti mieltä kun sai ajan varattua Varasin terveystalolle kun ei kauheasti ollut vaihtoehtoja, pelkään,että on kallis käynti...:/
Kiva kuulla, että helpotti mieltä lääkäriajan varaus. Varmasti saat sieltä mielenrauhaa/vastauksia.
Voit kysyä Terveystalolta hinnat, kävin kerran yksityisellä gynellä ja antoivat selkeästi hinnaston. Sitten osaat varautua ja päättää jo etukäteen mitä haluat, että lääkäri tekee (ultraus/tutkimuksia). Esim mulla lääkäri kysyi paikanpäällä, että haluanko ultrauksen ja onhan se siinä vähän vaikea päättää, kun ei se ultrauskaan ole mitään ihan halpaa hommaa eikä ollut niin tarpeellinen mulle, koska raskautuminen ei ollut ajankohtaista silloin. Vaikka toki siinäkin hetkessä voi kysyä hintaa.

Pahoitteluni uuden kierron alusta:( Tsemppiä!
 
vierailija
Mitenköhän toi stressi tai lähinnä jännitys just oviksen aikaan vaikuttaa, tietääköhän kukaan.....?Alkukierto oli ihan hyvät fiilikset ja rentoa,nyt ovulaation aikaan olen joutunut läpikäymään parin päivän jännityksen eräässä asiassa. Olen myöskin liikkunut tavallista enemmän. Nyt kun on dpo 1 niin voi taas rentoutua ja toivoa että mahdollinen hedelmöitys on tapahtunut ja että alkio kiinnittyy. Eli nyt ei tartte enää hötkyillä mut mitenköhän oviksen aikaan tapahtunu stressitilanne :( hitto kun kaikki oli taas muuten niin hyvin tässä kierrossa ja tallettelut onnistu hyvin............
 
  • Tykkää
Reactions: Lilaaa ja KirJoh89
Kiva kuulla, että helpotti mieltä lääkäriajan varaus. Varmasti saat sieltä mielenrauhaa/vastauksia.
Voit kysyä Terveystalolta hinnat, kävin kerran yksityisellä gynellä ja antoivat selkeästi hinnaston. Sitten osaat varautua ja päättää jo etukäteen mitä haluat, että lääkäri tekee (ultraus/tutkimuksia). Esim mulla lääkäri kysyi paikanpäällä, että haluanko ultrauksen ja onhan se siinä vähän vaikea päättää, kun ei se ultrauskaan ole mitään ihan halpaa hommaa eikä ollut niin tarpeellinen mulle, koska raskautuminen ei ollut ajankohtaista silloin. Vaikka toki siinäkin hetkessä voi kysyä hintaa.

Pahoitteluni uuden kierron alusta:( Tsemppiä!
Sieltä sai vain 20 min aikoja,ja ehdottomasti haluan ultrauksen,minulla on kyllä vakuutuksia joista koetan saada jotain korvauksia.Tuntuu aivan hullulta maksaa itsensä kipeäksi noin lyhyestä käynnistä:(
 
Kp1 ja uuteen kiertoon aivan kuten flo ennusti kohta on puoli vuotta yritystä takana eikä merkkiäkään että edes yrittäisi tarttua matkaan
Itsellä meni puoli vuotta yrittää suht ok ,mutta sen jälkeen stressi kasvanut vaan,nyt kun kohta vuosi takana yritystä, niin alkanut turtumaan ja usko meinaa loppua onnistumiseen sitä jotenkin ajattelee uuden kierron aikana,että miksi tämäkään olisi se plussa kierto kun aiemmatkaan ei ole ollut..
 
@petronella09 Itse kun kävin taisi olla reilu 200e ultraus kun oli joku tarkempi mutta lääkäri otti kyllä ihan tosissaan ja kyseli kaikenlaista ja kokonaisuudessan mulla menikin aikaa tunti!
Siitä vielä otettiin verikokeita jotka oli kans 200e.
Mutta tyytyväinen olin että menin koska sain tietää ettei vika ollutkaan tietyissä jutuissa, epäiltiin anemiaa ja kilppareita mutta hedelmällisyys alakantissa mutta ei kuitenkaan mahdoton. Ja jos olisikin tullut täys tuomio niin siitäkin olisin ollut tyytyväinen että menin selvittämään ettei turhaan kuukaudesta toiseen toivo sitä plussaa. Tai jos paikat oisi oikein mallillaan niin senkin haluisin tietää..epätietoisuus on minusta pahinta mitä voi olla.
Toivotaan kuitenkin että käynti on hintansa väärti sullakin! :)
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan
PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

11.3.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
+ Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
+ Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
+ Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
+ Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
+ Rosmarin, ya 11/20, 3.lapsi
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Scarletta, ya 12/20, 1.lapsi
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
+ Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Toiveikas1992, ya 01/21, 1.lapsi
Jennie_, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi
Äitionnellinen ,ya 2/21? 3. lapsi
Hulda_84 ,ya 2/21? 3. lapsi
Marsku88 ,ya 2/21, 3. lapsi
Alocasia,ya 2/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Wanti.........................kp 68/35-48
Toivojatintti............kp 66/31
Toive23.......................kp 59/27
Neitperhoinen...............kp 57/30-31
Daisy01...............................kp 43/34
Lavender_...................kp 35/25
Suhveli...........................kp 33/27
Marsku88..................kp 28/?
Persikka123.............kp 28/33
Alocasia....................kp 27/?
Mamtobe................kp 24/28
Chili_..........................kp 24/28-29
Toiveikas1992.....kp 22/28-36
Jennie_................kp 17/31?
Minttuni................kp 17/25
Kirjoh89...............kp 15/28
Ewa87...................kp 13/28
Scarletta.............kp 12/27
Sinisilmät......…kp 12/30
Krippis...........kp 9/22-24
Meemuli............kp 9/35-43
Nuunuu-84..........kp 7/30
Petronella09.........kp 2/25-27
Hulda_84..............kp2/26-30
Iinanen....................kp 1/23-24
SandraB...................kp 1/26










★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 47
Wanti.............................dpo 46
Äitionnellinen........dpo 32
Chili_..........dpo 11
Persikka123....dpo 9
Minttuni............dpo 3
Kirjoh89..........dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Mitenköhän toi stressi tai lähinnä jännitys just oviksen aikaan vaikuttaa, tietääköhän kukaan.....?Alkukierto oli ihan hyvät fiilikset ja rentoa,nyt ovulaation aikaan olen joutunut läpikäymään parin päivän jännityksen eräässä asiassa. Olen myöskin liikkunut tavallista enemmän. Nyt kun on dpo 1 niin voi taas rentoutua ja toivoa että mahdollinen hedelmöitys on tapahtunut ja että alkio kiinnittyy. Eli nyt ei tartte enää hötkyillä mut mitenköhän oviksen aikaan tapahtunu stressitilanne hitto kun kaikki oli taas muuten niin hyvin tässä kierrossa ja tallettelut onnistu hyvin............
Toivotaan että kaikki menee hyvin. ❤ En tiedä auttaako ajatella että kun siihen ei enää voi vaikuttaa, voi olla rauhallisin mielin.
 
Sieltä sai vain 20 min aikoja,ja ehdottomasti haluan ultrauksen,minulla on kyllä vakuutuksia joista koetan saada jotain korvauksia.Tuntuu aivan hullulta maksaa itsensä kipeäksi noin lyhyestä käynnistä
Nuo käynnit ovat tosiaan kalliita. Mä kävin yksityisellä 20 min. käynnin. Lääkärin palkkio + ultra + toimistomaksu oli n. 180e, mikä on kyllä tosi iso raha. En vaan pystynyt olemaan kivun kanssa ja totesin etten halua stressata siitä. Samalla piti saada selvyyttä tähän raskautumisasiaankin, mut en kyllä tullut yhtään viisaammaksi. Jäi ärsyttämään kovasti kun selitti vaan suolioireista, vaikka kotigooglauksella kystan puhkeaminen voi aiheuttaa kaikki minulla olleet oireet. Ja vasta puhjennut kysta siis löytyi. Silti oli hyvä käydä, niin ainakin tietää edes suurinpiirtein missä mennään. Toivottavasti sinäkin saat lisätietoa tilanteeseesi, jos vastaanotolle lopulta päädyt. :)

Yleistynyt 20 euron toimistomaksu on kyllä törkeä hinta siitä että asiakas saapuu lääkäriin ja maksaa laskun.
 
Mua edelleen mietityttää se selkä/alavatsakipu. Selkäkipu loppui tänään lähes kokonaan, kun menkat alkoi kunnolla. Kesti siis aaltoilevasti reilu 2vkoa. Voikohan olla ollut joku kysta, joka on puhjennut? Oli kyllä välillä tosi kipeä. Mulla on ollut joskus aiemminkin ja puhjennut kivuliaasti. Kummallinen ja erilainen kierto oli kyllä tuo edellinen. Toivon ettei tuo selkäkipu tule enää takaisin.

Oon kyllä itsekin miettinyt että kävisin yksityisellä ultrassa tutkituttamassa onko kaikki hyvin.
Esikoista yrittäessä olin juuri varannut ajan tutkimuksiin, oisko yk 14 ollut sillon jo menossa, mutta sitten sainkin juuri plussan testiin. Muistan itsekin hyvin tuon, kuinka sitä kierto toisensa jälkeen turtuu pettymyksiin ja vaikka sitä plussaa aina odotti, niin samalla pessimisti sisällä huusi että miksi nyt muka onnistuisi.. Vähän sama fiilis hiipii nytkin mieleen ja ikää on jo kuitenkin 10 vuotta enemmän.
 
Taas saa jännäillä ja piinailla kuinkahan täs kierrossa käy, nyt kp 23/28(36 oli edellinen kierto).
Limoja bongaillu jonkiverran 18 & 20 päivillä jotka vois viitata ovulaatioon, rintojen arkuus alkoi taas kp 18 kohdalla ja jatkuu edelleen, vatsa ollu löysällä, ehkä vähä mielialavaihteluita. Muita oireita ei oo.
Viime kierrossa oli vaikka ja mitä oireita ja voimakkaita sellasia.
Vielä pitäis noin viikko jaksaa odotella ennen testiä, jos kierto ei sit taas veny niinku viimeksiki...
Talletteluja on, mutta paljon vähemmän kun viime kierrossa, joten senkin suhteen on vähän epäuskollinen olo tärppiin tässäkää kierrossa..
 

Yhteistyössä