vierailija
Hei! Täällä käyty viikko sitten alkionsiirrossa ja lämmöt ei oo noussut yhtään, päin vastoin laskenut, eli onko toivo jo menetetty?
Lohduttaisin, että itsellä ei ainakaan näkynyt kuopuksesta raskauden alkaminen lämpöjen nousuna. Ihan tavallisia lämpöjä näytti ja tavallista vaihtelua. Toivottavasti siellä sama homma, tsemppiä odotteluun!Hei! Täällä käyty viikko sitten alkionsiirrossa ja lämmöt ei oo noussut yhtään, päin vastoin laskenut, eli onko toivo jo menetetty?
Hienoa @jennie_ ! Minäkin eilen täällä pohdin ovulaatio asioita ja ihme ja kumma pc:n testiviiva oli tummunut eilisestä, jee!!!Tänään sain Pregcheckin ovistestiin ainakin omasta mielestäni plussaksi tulkittavan tuloksen! Aamulla kaikki testit näytti negaa (cb vilkkuvaa hymynaamaa), mutta tuossa klo 11 pintaan pregcheckin viivat olivatkin minun nähdäkseni tasavahvat. One stepissä toinen viiva ilmestyi tosi nopeasti näkyviin ja oli selkeästi vahvempi kuin aamulla, mutta ei mielestäni läheskään tasavahva (ei tosin ollut viime kierrossa silloinkaan, kun cb antoi plussan). Täytynee siis tuomita nuo one stepit toimimattomiksi minulle. Pregcheckillä ja cb:llä mennään jatkossa. Postissa on vielä tulossa Sofin liuskoja, joiden toimivuuden testaan vielä lisäksi ja teen sen jälkeen lopullisen päätöksen mitä ovistestejä käytän tästä eteenpäin.
Pitkälti kyllä tämän palstan ansiota, että en heittänyt vielä hanskoja tiskiin tämän kierron osalta, vaan sain uutta toivoa, energiaa ja päättäväisyyttä. Näiden voimin laitoin uuden vaihteen silmään, päätin ottaa testiin myös muun merkkisiä testejä ja varmistaa, että testaan varmasti riittävän usein. Näköjään tämä todella kannatti! Nyt vaan peukut pystyyn, että tallettelut onnistuu ja seuraavaksi saisikin ihmetellä raskaustestejä (mieluiten tietysti vielä kahdella viivalla varustettuina).
Edit. Tein testit uudestaan neljän tunnin jälkeen ja pregcheckissä nyt niin selkeä ovis+ kuin olla ja voi. One stepin sen sijaan olisin voinut edelleen tulkita negaksi. Cb antoi myös sen pysyvän hymynaaman nyt.
Tsemppiä! En usko että lämpöjen nousu on mikään välttämätön juttu. Lömpöön vaikuttaa kuitenkin moni muukin asia kuin raskaus, ja kaikkien kropat eivät toimi samoilla tavoin. En ole itse koskaan seuraillut lämpöjä, enkä muista että olo olisi koskaan tuntunut poikkeavalta raskauden alussa sen asian suhteen.Hei! Täällä käyty viikko sitten alkionsiirrossa ja lämmöt ei oo noussut yhtään, päin vastoin laskenut, eli onko toivo jo menetetty?
Kiva kuulla, että helpotti mieltä lääkäriajan varaus. Varmasti saat sieltä mielenrauhaa/vastauksia.Varasin nyt huhtikuulle gynekologin ajan, aika lailla flon arvioiman oviksen kanssa samoille päiville
Nyt vaan toivon että raskaus alkaisi tässä kierrossa eikä gyne käyntiä tarvita Kyllä helpotti kummasti mieltä kun sai ajan varattua Varasin terveystalolle kun ei kauheasti ollut vaihtoehtoja, pelkään,että on kallis käynti...:/
Sieltä sai vain 20 min aikoja,ja ehdottomasti haluan ultrauksen,minulla on kyllä vakuutuksia joista koetan saada jotain korvauksia.Tuntuu aivan hullulta maksaa itsensä kipeäksi noin lyhyestä käynnistäKiva kuulla, että helpotti mieltä lääkäriajan varaus. Varmasti saat sieltä mielenrauhaa/vastauksia.
Voit kysyä Terveystalolta hinnat, kävin kerran yksityisellä gynellä ja antoivat selkeästi hinnaston. Sitten osaat varautua ja päättää jo etukäteen mitä haluat, että lääkäri tekee (ultraus/tutkimuksia). Esim mulla lääkäri kysyi paikanpäällä, että haluanko ultrauksen ja onhan se siinä vähän vaikea päättää, kun ei se ultrauskaan ole mitään ihan halpaa hommaa eikä ollut niin tarpeellinen mulle, koska raskautuminen ei ollut ajankohtaista silloin. Vaikka toki siinäkin hetkessä voi kysyä hintaa.
Pahoitteluni uuden kierron alusta Tsemppiä!
Itsellä meni puoli vuotta yrittää suht ok ,mutta sen jälkeen stressi kasvanut vaan,nyt kun kohta vuosi takana yritystä, niin alkanut turtumaan ja usko meinaa loppua onnistumiseen sitä jotenkin ajattelee uuden kierron aikana,että miksi tämäkään olisi se plussa kierto kun aiemmatkaan ei ole ollut..Kp1 ja uuteen kiertoon aivan kuten flo ennusti kohta on puoli vuotta yritystä takana eikä merkkiäkään että edes yrittäisi tarttua matkaan
Kunnon vuotopäivä kp 1Mites tämä uuden kierron merkintä menee, jos nyt illalla alkaa pieni tiputtelu? Koko päivän on kyllä ollut jo kipuilua.
Toivotaan että kaikki menee hyvin. En tiedä auttaako ajatella että kun siihen ei enää voi vaikuttaa, voi olla rauhallisin mielin.Mitenköhän toi stressi tai lähinnä jännitys just oviksen aikaan vaikuttaa, tietääköhän kukaan.....?Alkukierto oli ihan hyvät fiilikset ja rentoa,nyt ovulaation aikaan olen joutunut läpikäymään parin päivän jännityksen eräässä asiassa. Olen myöskin liikkunut tavallista enemmän. Nyt kun on dpo 1 niin voi taas rentoutua ja toivoa että mahdollinen hedelmöitys on tapahtunut ja että alkio kiinnittyy. Eli nyt ei tartte enää hötkyillä mut mitenköhän oviksen aikaan tapahtunu stressitilanne hitto kun kaikki oli taas muuten niin hyvin tässä kierrossa ja tallettelut onnistu hyvin............
Nuo käynnit ovat tosiaan kalliita. Mä kävin yksityisellä 20 min. käynnin. Lääkärin palkkio + ultra + toimistomaksu oli n. 180e, mikä on kyllä tosi iso raha. En vaan pystynyt olemaan kivun kanssa ja totesin etten halua stressata siitä. Samalla piti saada selvyyttä tähän raskautumisasiaankin, mut en kyllä tullut yhtään viisaammaksi. Jäi ärsyttämään kovasti kun selitti vaan suolioireista, vaikka kotigooglauksella kystan puhkeaminen voi aiheuttaa kaikki minulla olleet oireet. Ja vasta puhjennut kysta siis löytyi. Silti oli hyvä käydä, niin ainakin tietää edes suurinpiirtein missä mennään. Toivottavasti sinäkin saat lisätietoa tilanteeseesi, jos vastaanotolle lopulta päädyt.Sieltä sai vain 20 min aikoja,ja ehdottomasti haluan ultrauksen,minulla on kyllä vakuutuksia joista koetan saada jotain korvauksia.Tuntuu aivan hullulta maksaa itsensä kipeäksi noin lyhyestä käynnistä