Mä olen ilahtunut siitä miten myönteisiä ja ihastuneita kommentteja olen saanut työkavereilta, kun olen heille raskaudesta kertonut. Melkein onnesta soikeana ovat olleet
Tuntuu jotenkin niin mukavalta toisten hyvä suhtautuminen, kannustaminen ja kauniit kommentit + tsemppaukset!
Mä olen sen takia lähtenyt kertomaan yhä laajemmin työkavereille, koska vatsa alkaa kasvaa kovaa vauhtia. Mä olen joka päivä uudelleen ihastuksissani miten vatsa jo näkyy ja pömpöttää ♡ Ihan parasta!
Odotan jo kovasti milloin alan tuntea vauvan liikkeitä, edessä oleva istukka ja ensisynnyttäjä-kombolla voi mennä vielä muutama viikko että niitä liikkeitä tuntuu tai että ne tunnustan. En malttaisi odottaa!
Nyt olisi 3 viikkoa rakenneultraan, odotan että saan tietää vauvan sukupuolen ja toki onko kaikki kunnossa. Mun aiemmin saamista ultrakuvista en oo osannut mitään päätelmiä tehdä sen Nub-teorian mukaan sukupuolesta.
Ruokaan liittyvä kysymys: oletteko syöneet sellaisia valmiiksi pakattuja ja pestyjä vihersalaatteja, joita esim. Pirkalla on? Mä oon laiskuuttani ostanut niitä, mutta epämääräistä tietoa siitä ovatko ok raskausaikana. Jäänyt sitten hieman mietityttämään.