Mua pyydettiin kävelylle. En lähtenyt pimeeseen liukastelemaan.Neljä kilsaa liukastelua. Oli oikeasti vaikeaa, idasta ja pelottavaa!
Mua pyydettiin kävelylle. En lähtenyt pimeeseen liukastelemaan.Neljä kilsaa liukastelua. Oli oikeasti vaikeaa, idasta ja pelottavaa!
Missäpäin muailmaa sä viiletät?
Vaikea ajatella millaisen käsityksen suomesta saa ulkomaille,
uutiset valehtelee paitsi silloin kun eivät valehtele ja palstalla toki on absoluuttinen totuus paitsi silloin kun väärin ajattelevat ihmiset valehtelevat. Mutta nyt totuus on että hämärää, märkää ja +0 ainakin pirkanmaan korvilla.
Oliskos koronamääräykset saaneet sellaista reservaattitunnelmaa aikaankinJotakin on lipsahtanut ohitseni. Missä sinä siis olet? Reservaatissa?
Ei tuumia kannata edes miettiä! Vasta senttejä.Oli yöllä tullut tuuma toista uutta lunta. Mietin, että kannattaako sen vertaista edes mennä siivoamaan pois vai olisiko viisaampi teko mennä maata pötköttämään siksikin aikaa.
Saisinko ohjeita.
kun menet sinne salille "kokeilemaan" niin varaa oma huoneTän illan tiirannu netistä personal trainereita. Kyllä se mun kampe olis, koska tavan vaniljasta tulee välillä kipuja jos innolla ryskytän. Crossari on huikean monipuolinen.
Mutta kunnollinen, heilumaton etuveitikka Teijo tai Seppo maksaa 900 € eteenpäin.
Mä taidan tehdä niin että käyn muutaman kerran salilla kokeilemassa.
Taitaa olla nyt Ruutiksella ihan muut body pumpit mielessä...kun menet sinne salille "kokeilemaan" niin varaa oma huone
kerran löin itseäni vasaralla sormeen niin silloin se käväisi poissa mielestäTaitaa olla nyt Ruutiksella ihan muut body pumpit mielessä...
Saisit lyödä toisenkin kerran.kerran löin itseäni vasaralla sormeen niin silloin se käväisi poissa mielestä
No noin se menee varmaan parivuotta vielä. Sit näkee onko tunnelinpäässä edes hetkellistä valonpilkahdusta vai jatkuuko sama.Suomesta saa uutisten perusteella kuvan, että kaikki on persiillään ja menossa pahempaan suuntaan ainavain. Kukaan ei osaa tehdä mitään, muutamaa ihan kivaa kirjaa lukuunottamatta! Mut taisi olla sama tilanne silloin, kun muutettiin pois.
En ole kertonut kellekään, missä majailen, kun olen niin folioo täynnä.
Meillä oli crosstrainer. Nimenomaan OLI.Äh! Kaikki kuntosalit tietty kiinni.
Mokoma v*nosilmäistenvinkujienjalepakonraatokulinaristien tauti!
Kokeile kuntosalilla. Mulla oli aikoinaan 150e maksava ja oli hyvä.Tän illan tiirannu netistä crosstrainereita. Kyllä se mun laite olis, koska jo kävelystä tulee välillä kipuja jos innolla ryskytän. Crossari on huikean monipuolinen.
Mutta kunnollinen, heilumaton etuveto Tunturi tai FirNordic maksaa 900 € eteenpäin.
Mä taidan tehdä niin että käyn muutaman kerran salilla kokeilemassa.
en ole saanu vielä ekaakaan kertaaSaisit naida toisenkin kerran.
Oliko vika laitteessa vai sen käyttäjässä?Meillä oli crosstrainer. Nimenomaan OLI.
Koristeena olohuoneen nurkassa pari vuotta, sitten saatiin myytyä se jollekkin toiselle höynälle
Mä en oikeestaan ole ikinä uskonut siihen, että aita on suoremmassa nurmikon toisella puolen. kaikki oikeestaan riippuu siitä seurasta, missä viettää aikansaNo noin se menee varmaan parivuotta vielä. Sit näkee onko tunnelinpäässä edes hetkellistä valonpilkahdusta vai jatkuuko sama.
Kannattaa varmaan katsoa parinvuoden päästä paluuta, riippuen toki missä olet, onko siellä asiat yhtään paremmalla mallilla.
aika isoja vaikutus on myös sillä että löytääkö ittemielestään järkevää duuniaMä en oikeestaan ole ikinä uskonut siihen, että aita on suoremmassa nurmikon toisella puolen. kaikki oikeestaan riippuu siitä seurasta, missä viettää aikansa
Ennemminkin siinä että koko vekotin oli niin tylsä ettei ketään kiinnostanut kokeilun jälkeen käyttää sitä kovin pitkäänOliko vika laitteessa vai sen käyttäjässä?
Oma seura paras seuraMä en oikeestaan ole ikinä uskonut siihen, että aita on suoremmassa nurmikon toisella puolen. kaikki oikeestaan riippuu siitä seurasta, missä viettää aikansa
Moni sanoo että siinä kannattaakin laittaa joku leffa pyörimään samalla kun treenaa.Ennemminkin siinä että koko vekotin oli niin tylsä ettei ketään kiinnostanut kokeilun jälkeen käyttää sitä kovin pitkään
En myöskään ymmärrä millaisille hehtaariperseille ne satulat suunnitellaan. Sama juttu meitsin soutulaitteen kanssa. Täytyy aina pistää vaimon tyyny persiin alle.Kuntofillatri pelastaa näillä keleillä. Persus kyllä tulee siitä kipeäksi.
Tai sitten kuuntelee jotain hyvää kirjaaMoni sanoo että siinä kannattaakin laittaa joku leffa pyörimään samalla kun treenaa.
vitsi tolla IIna Kuustosella on hyvät (Ivalo)
Jos jaksaa keskittyä niin. Mulla on keskittymisongelma tylsiin vekottimiin ja elokuviin, hyvään elokuvaan sen sijaan ei pysty keskittyyn jos tekee jotain samaan aikaan... Ja joo, mä oon selittämisen mestari tämmöisissä asioissaMoni sanoo että siinä kannattaakin laittaa joku leffa pyörimään samalla kun treenaa.