Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tän illan tiirannu netistä crosstrainereita. Kyllä se mun laite olis, koska jo kävelystä tulee välillä kipuja jos innolla ryskytän. Crossari on huikean monipuolinen.

Mutta kunnollinen, heilumaton etuveto Tunturi tai FitNordic maksaa 900 €:stä eteenpäin. o_O
Mä taidan tehdä niin että käyn muutaman kerran salilla kokeilemassa.
 
Viimeksi muokattu:
Deleted member 149094
Missäpäin muailmaa sä viiletät?

Vaikea ajatella millaisen käsityksen suomesta saa ulkomaille,
uutiset valehtelee paitsi silloin kun eivät valehtele ja palstalla toki on absoluuttinen totuus paitsi silloin kun väärin ajattelevat ihmiset valehtelevat. Mutta nyt totuus on että hämärää, märkää ja +0 ainakin pirkanmaan korvilla.
:D
Suomesta saa uutisten perusteella kuvan, että kaikki on persiillään ja menossa pahempaan suuntaan ainavain. Kukaan ei osaa tehdä mitään, muutamaa ihan kivaa kirjaa lukuunottamatta! Mut taisi olla sama tilanne silloin, kun muutettiin pois.
En ole kertonut kellekään, missä majailen, kun olen niin folioo täynnä.
 
Tän illan tiirannu netistä personal trainereita. Kyllä se mun kampe olis, koska tavan vaniljasta tulee välillä kipuja jos innolla ryskytän. Crossari on huikean monipuolinen.

Mutta kunnollinen, heilumaton etuveitikka Teijo tai Seppo maksaa 900 € eteenpäin.
Mä taidan tehdä niin että käyn muutaman kerran salilla kokeilemassa.
kun menet sinne salille "kokeilemaan" niin varaa oma huone
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Suomesta saa uutisten perusteella kuvan, että kaikki on persiillään ja menossa pahempaan suuntaan ainavain. Kukaan ei osaa tehdä mitään, muutamaa ihan kivaa kirjaa lukuunottamatta! Mut taisi olla sama tilanne silloin, kun muutettiin pois.
En ole kertonut kellekään, missä majailen, kun olen niin folioo täynnä.
No noin se menee varmaan parivuotta vielä. Sit näkee onko tunnelinpäässä edes hetkellistä valonpilkahdusta vai jatkuuko sama:sneaky:.
Kannattaa varmaan katsoa parinvuoden päästä paluuta, riippuen toki missä olet, onko siellä asiat yhtään paremmalla mallilla:).
 
Tän illan tiirannu netistä crosstrainereita. Kyllä se mun laite olis, koska jo kävelystä tulee välillä kipuja jos innolla ryskytän. Crossari on huikean monipuolinen.

Mutta kunnollinen, heilumaton etuveto Tunturi tai FirNordic maksaa 900 € eteenpäin.
Mä taidan tehdä niin että käyn muutaman kerran salilla kokeilemassa.
Kokeile kuntosalilla. Mulla oli aikoinaan 150e maksava ja oli hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Deleted member 149094
No noin se menee varmaan parivuotta vielä. Sit näkee onko tunnelinpäässä edes hetkellistä valonpilkahdusta vai jatkuuko sama.
Kannattaa varmaan katsoa parinvuoden päästä paluuta, riippuen toki missä olet, onko siellä asiat yhtään paremmalla mallilla.
Mä en oikeestaan ole ikinä uskonut siihen, että aita on suoremmassa nurmikon toisella puolen. :) kaikki oikeestaan riippuu siitä seurasta, missä viettää aikansa :unsure:
 

Yhteistyössä