Mä olen moden suojeluksessa.Sumukohmeloviesti jäi vastatessa automoden haaviin. Onko @m.e.k. öykkäröinyt ketjuissa vai olenko itse vai olenko vastannut öykkäröijälle? Kun en usko, et noi sanat vois herättää moden, aloin epäillä et siellä on pakosta muita moderointialgoritmeja.
Vai oliko se tuohon ulosteeseen viittaava sana? Miksi se menee ekasta kerrasta läpi, muttei vastatessa?
mekkoa painaessa jää melkein aina nalkkiin.
Mullon vielä paremmat inarit.Mitkä? ''Ivalot''`?
en epäile hetkeäkäänMullon vielä paremmat inarit.
minkähänlaiset kinttaat siitä katista tulis?Miepä kävin tänään kirpparilla piiiitkästä aikaa ja ostin sieltä Dumasin Kolme muskettisoturia koko sarjan (2 eeroo) ja sellasen tosi ison teemukin ja siihen kuuluvan lautasen (yht,2,50 eeroo). Tohon mukiin voi laittaa myös keittoa ja syödä siitä lusikalla.
Kävin myös tikkien poistossa (unohin viime pe otatuttaa...) ja kaupassa toteamassa, että kissan ostokset maksaa muuten aina enemmän kuin mun ostokset, mokoma Queeni
Kuules sinä....sun kikkelistä ja kalukukkaroista tehhään kohta tukisukatminkähänlaiset kinttaat siitä katista tulis?
Pörröiset ja hieman ennalta arvaamattomat. Ne ei välttämättä suostuis käsiin.. Tai ulos pakkasella ja ne saattais piiloutua sohvan alle.minkähänlaiset kinttaat siitä katista tulis?
tuliski isot ja kovat sukatKuules sinä....sun kikkelistä ja kalukukkaroista tehhään kohta tukisukat
Isot kissoilletuliski isot ja kovat sukat
no ei nyt sentään ihan niin isotIsot norsuille
Realismisi suorastaan sykähdyttää.no ei nyt sentään ihan niin isot
Kirjasarjan siis? Nyt sä uppoudut sit johonkin romanttiseen maailmaan ja unohat tulla tänne viihdyttään meitä.Miepä kävin tänään kirpparilla piiiitkästä aikaa ja ostin sieltä Dumasin Kolme muskettisoturia koko sarjan (2 eeroo) ja sellasen tosi ison teemukin ja siihen kuuluvan lautasen (yht,2,50 eeroo). Tohon mukiin voi laittaa myös keittoa ja syödä siitä lusikalla.
Kävin myös tikkien poistossa (unohin viime pe otatuttaa...) ja kaupassa toteamassa, että kissan ostokset maksaa muuten aina enemmän kuin mun ostokset, mokoma Queeni
minkähänlaiset kinttaat siitä katista tulis?
Toi on sisäkissa, eikä tykkää mennä ulos kuin kesälläPörröiset ja hieman ennalta arvaamattomat. Ne ei välttämättä suostuis käsiin.. Tai ulos pakkasella ja ne saattais piiloutua sohvan alle.
Joo kirjasarja, mä luen usein öisin kun en saa unta.Kirjasarjan siis? Nyt sä uppoudut sit johonkin romanttiseen maailmaan ja unohat tulla tänne viihdyttään meitä.