Niinpä, vai oliko kaisilla kikkeliyö?
Niinpä, vai oliko kaisilla kikkeliyö?
Jotakin on lipsahtanut ohitseni. Missä sinä siis olet? Reservaatissa?Tässä aloin pohtia, josko palaisi Suomeen tältä karkureissulta.
Mimmosta siellä on? Onko siellä samanlaista kuin tällä palstalla ja uutisissa?
Agatha täälläkin.Agatha Christie leffa ja jätskiä.
Petivaatteet vaihettu.
Mä teen tänään kiwi piirakkaa. Ja kermavaahtoa.
Missäpäin muailmaa sä viiletät?Tässä aloin pohtia, josko palaisi Suomeen tältä karkureissulta.
Mimmosta siellä on? Onko siellä samanlaista kuin tällä palstalla ja uutisissa?
Miksei vartaat kivipiirasta?Mä teen tänään kiwi piirakkaa. Ja kermavaahtoa.
En ole ikinä syönyt kiivipiirakkaa, en osaa ajatella kiiviä kypsennettynä.Mä teen tänään kiwi piirakkaa. Ja kermavaahtoa.
Mä ostin tänään Cittarista 2 kg banaaneja kun olivat vain euron/kilo.En ole ikinä syönyt kiivipiirakkaa, en osaa ajatella kiiviä kypsennettynä.
Meillä oli läjä ylikypsiä banaaneja joten hain vaniljajäätelöä ja tein pirtelöitä,
tein joskus banaanilättyjä mutta kukaan ei pitänyt niistä
Nuo kiwit on niin kitkeriä että ei tuu muuten syötyä.En ole ikinä syönyt kiivipiirakkaa, en osaa ajatella kiiviä kypsennettynä.
Meillä oli läjä ylikypsiä banaaneja joten hain vaniljajäätelöä ja tein pirtelöitä,
tein joskus banaanilättyjä mutta kukaan ei pitänyt niistä
Mä raahaan aina kassikaupalla koska ne on terveellisiä ja väli-sekä iltapalana vertaansa vailla mutta kukaan ei syö niitä. Tai minä itse jokusen mutta loput päätyy roskiin.Mä ostin tänään Cittarista 2 kg banaaneja kun olivat vain euron/kilo.
Makeutuuko ne uunissa? Vai jääkö kirpsakaksi?Nuo kiwit on niin kitkeriä että ei tuu muuten syötyä.
Banaanikakkua! Siis niistä ylijääneistä.Mä raahaan aina kassikaupalla koska ne on terveellisiä ja väli-sekä iltapalana vertaansa vailla mutta kukaan ei syö niitä. Tai minä itse jokusen mutta loput päätyy roskiin.
Sitten kun jätän ostamatta niin yllätys että vuorokauden sisään ehdotuksena tulee:
Mä voisin nyt syödä banaanin välipalaksi
Kieltämättä tuo vois olla hyvä. Tosin mulla ei ole reikävuokaa, tosin ne vois ehkä pyöräyttää muffinssivuokiinBanaanikakkua! Siis niistä ylijääneistä.
Mausteeksi kanelia, piparkakkumaustetta tai kaakaojauhetta tai sitruunaa.
Mä oon välillä ostanut kiiwejä,mutta syön ne vasta kun pinta antaa periksi vähän.Nuo kiwit on niin kitkeriä että ei tuu muuten syötyä.
Teen ekaa kertaa. Kerron sitten kun tiedän.Makeutuuko ne uunissa? Vai jääkö kirpsakaksi?
Niin minäkin. Nuo on ollut viikon pöydällä.Mä oon välillä ostanut kiiwejä,mutta syön ne vasta kun pinta antaa periksi vähän.
No nyt kun aletaan oikein kilipailemaan niin minäpä tein tänään kyykkyjä, säikähin makkarista ''lentävää'' kissaa ja päästin pienen pierun.Mä ostin tänään Cittarista 2 kg banaaneja kun olivat vain euron/kilo.
Banaanijäätelöä ja kokonaisia mustikoita joukkoon.Banaanikakkua! Siis niistä ylijääneistä.
Tee banaanijäätelöä ja perusta se Prisma sinne Kanadaan!!Oli yöllä tullut tuuma toista uutta lunta. Mietin, että kannattaako sen vertaista edes mennä siivoamaan pois vai olisiko viisaampi teko mennä maata pötköttämään siksikin aikaa.
Saisinko ohjeita.
Kieltämättä tuo vois olla hyvä. Tosin mulla ei ole reikävuokaa, tosin ne vois ehkä pyöräyttää muffinssivuokiin