T
tröött
Vieras
Kosimisella ja naimisiinmenolla on hyvin vähän tekemistä todellisen rakkauden kanssa. Niinhän ne narsistiset Don Juanit juuri tekevät, hurmaavat, huumaavat ja kosivat. Ja kun arki alkaa, paljastuu vasta millainen renttu mies oikeasti onkaan.
Kyllä minä etsisin niitä rakkauden tunnusmerkkejä ihan muualta kuin kosinnasta. Siitä, kuinka mies seisoo rinnalla niin hyvinä kuin huonoina hetkinä, kuinka kohtelee tasavertaisesti, osoittaa arkisin asioin välittävänsä.
Näin juuri, ihminen joka haluaa heti naimisiin/kihloihin,silloin pitäisi toisella hälytyskellot soida ja kovaa. Ystävistäni olen huomannut, ettei osa eronneista enää halua naimisiin. Sitten on näitä eronneita elämänriepuja, jotka ripustatautuu joka kohtaamaansa mieheen tai naiseen kuin elämänsä naiseen/mieheen. Tunne-elämä kuin teinillä. Itse näen avioliiton taloudellisena sopimuksena, jos tekee esim lapsia, niin se selkeyttää paljon asioita. Vanhanakin kannattaa sitoutua, nythän kuusikymppiset avioituvat koska pelkäävät yksinäistä vanhuutta. Veikkaan että seuraava avioerobuumi tulee kun toinen osapuoli näistä sairastuu.
Viimeksi muokattu: