Nyt oli kyllä ihan pakko kommentoida! Ensimmäinen ajatus mikä tuli tästä oli "olenko ruma?". En ikinä o kokenu olevani ruma, vaikka nielenkin.
Suihinottaminen on mukavaa, mutta pakko myöntää että en kyllä varsinaisesti pidä siitä kun mies laukeaa suuhun. Mieluummin vaikka rinnoille. Kasvoille en oo antanu koskaan laueta. Kai sen takia, että mun mielestä se on jotenkin liian alistavaa eikä kenenkään tarvii eritteillään mun kasvojani sotkea.
Kuitenkin olen antanu poikaystävieni laueta suuhun, vaikka se pahalta maistuukin. Ja nielen, koska sillä saan sen maun nopeiten suusta pois. Meillä on tehty aina myöskin niin, että juomista on ollu lähellä jotta oon saanu maun sitten suusta nopeammin huuhdottua =) En tosin koskaan suoranaisesti ole kertonu kenellekkään miehelle, että mun mielestä se niiden erite maistuu pahalta.
Sitä en tiedä, onko tosiaan yhteyttä naisen ulkonäöllä asiaan. Alottajan perusteella ilmeisesti ainakin olen ruma. Mutta sitten pitää viellä todeta se, että ite en ainakaan edes ota säädöiltä saati sitten yhdenillan jutuilta suihin ollenkaan. En käsitä miksi ottasin? Minä en kumia ime tai sukupuolitauteja halua. Tosin annan kyllä miehen antaa suuseksiä itelleni jos mies haluaa, mutta en sitä pyydä tai anna ymmärtää että niin tarvis tehdä.
Olishan se varmasti miehestä kiva, kun se yhenillan juttukin tai se säätö ottais suihin, mutta mä en vaan jotenki koe säädön tai yhdenillan jutun olevan niin tärkeä mulle että rupeisin tyydyttämään sen kaikkia haluja. Eiköhän se yhdenillan jutullekkin ole ihan jees jo kun sitä itse asiaa saa, suuseksistä välittämättä.