RAITAISET SUKAT/SUKKAHOUSUT

• Viestiketjun aloittaja Eero
  • Ensimmäinen viesti
Esko
Ihanat! Vaimolla on jokuset, ja kiihotun ihan hulluna niistä. Aina kun harrastetaan seksiä, niin pyydän häntä laittamaan raitasukat jalkaan! Vaimo on päällä, ja minä alla, niin sukkia on erittäin kiva hipelöidä. Kylläpäs värähtää taas ;O

Vaimo pitää monesti raitasukkia ja capri-shortseja jalassa, voin kertoa että kyllä kiihottaa..

Miia
Ihanat! Vaimolla on jokuset, ja kiihotun ihan hulluna niistä. Aina kun harrastetaan seksiä, niin pyydän häntä laittamaan raitasukat jalkaan! Vaimo on päällä, ja minä alla, niin sukkia on erittäin kiva hipelöidä. Kylläpäs värähtää taas ;O

Vaimo pitää monesti raitasukkia ja capri-shortseja jalassa, voin kertoa että kyllä kiihottaa..
Ai jaa. Meidän isilläpä oli tiilisessä talossa ollessaan raidalliset housut ja nuttu

Viimeksi muokattu:
Kiusannut
Mie oon vaan vähentäny raitasukkien käyttöä kun mun poikaystävä ei niistä pidä... On kuulemma epäseksikkäät/lapselliset... o_O möh. Ja mä ku niin tykkäsin niistä.

Oon vanhempi nainen ja aamujunassa istutaa vastakkain joka aamuja Tykkää katsella mun sukkia, yksi aamu jätin stiigit pois ja näytin "vahinnossa" muutakin. Johan houset pullotti. Jätin käyntikortin ja tuli kylään. Kyllä kannattaa VILAUTELLA sukkiaan jos vielä nuorikin innostuu niin ihanasti.

Viimeksi muokattu:
Allu
Itse kiihotun tennis- ja urheilusukista naisen jaloissa.Niiden tuoksu päivän jalassa oltua saa pään sekaisin myös.Runkkailen sukkiin ja sängys naisella pitää olla sukat jalas myös...Kenkäkaupois näkee mm.kivoja juttui,kun naiset sovittaa kenkiä.Mieli tekis mennä kysymään,et myiskö hän sukat,jotka mua miellyttää,suoraan jalasta!Olen ollu sukkien perään kohta 20 v.nyt olen neljännel kymmenel!Seurustelen ja naiseni tietää ja hyväksyy fetissini.Muutamat muutkin naiset ystäväpiirissäni tietävät.Olen saanut aina osakseni ymmärrystä,kun olen vain uskaltanu mainita asiasta.Tennis- ja urheilusukat on mun juttu,mut tiedän myös mistä kokonaisuudessaan on kyse!asiasta on jostain syystä pitäny päästä vuosien aikana kertomaan...

Karppaus
Itse kiihotun tennis- ja urheilusukista naisen jaloissa.Niiden tuoksu päivän jalassa oltua saa pään sekaisin myös.Runkkailen sukkiin ja sängys naisella pitää olla sukat jalas myös...Kenkäkaupois näkee mm.kivoja juttui,kun naiset sovittaa kenkiä.Mieli tekis mennä kysymään,et myiskö hän sukat,jotka mua miellyttää,suoraan jalasta!Olen ollu sukkien perään kohta 20 v.nyt olen neljännel kymmenel!Seurustelen ja naiseni tietää ja hyväksyy fetissini.Muutamat muutkin naiset ystäväpiirissäni tietävät.Olen saanut aina osakseni ymmärrystä,kun olen vain uskaltanu mainita asiasta.Tennis- ja urheilusukat on mun juttu,mut tiedän myös mistä kokonaisuudessaan on kyse!asiasta on jostain syystä pitäny päästä vuosien aikana kertomaan...

mulla on samat kokemukset. etsin aina erilaisia paikkoja jossa voin nähdä naisia sukat jalassa tai sukkia. ja olen ostanut kadulla jalasta naisilta sukkia. tosi kiihottavaa sitten tuoksutella ja runkata sukkiin. ja on mulla muutama paikka jossa saan rauhassa vierailla pyykkikoria tutkimassa ja joilta voin ostaa sukkia ja sukkiksia halutessani. mua kiihottavat eniten nilkkasukat, polvisukat ja erilaiset sukkahousut. oon hiema yli 30 vuotias yrittäjä.

Viimeksi muokattu:
Irmeli
Raitasukat on ihanat ja ainakin nuoret miehet rakastaa ja kehuu niitä. Mun irc:ssä olevilla sivuilla mulla on raidallisia polvisukkia jalassa ja niistä tulee jatkuvasti kehuja miespuoleisilta ystäviltä ja tuntemattomiltakin irkkaajilta !

Verkkosukat ja liivit tehoaa ilman pikkareita. Junassa poika katseli mun sääriäni, kun ei ollut muita nostelin hameen ylös että näkis haaranikin ilman housuja. Kyllä vanhemmalla iällä saa nuorta seuraa sänkyyn kun vähän vilauttelee.

Viimeksi muokattu:
pulu kaatuu
Viimeksi muokattu:
Eero
helppoa toistaa tama viestini vuosien takaa. sama tunne tänäkin keväänä
On tosi upeaa nähdä naisten ja tyttöjen jalassa raitaisia nilkkasukkia, polvisukkia ja sukkahousuja. Erinomaista, että raidat ovat palanneet muotiin. Saan valtavia kiihotuksen hetkiä kun näen naisten jalassa raitasukkia tai sukkahousuja. Ne ovat tosi HOT !!!!! Tyttöystäväni käyttää usein raitaisia sukkia ja sukkahousuja ja saa minulla aina seisomaan heti ! Erikoinen vaikutus, enkä tiedä miksi ! Usein pyydän rakastellessamme häntä jättämään sukat jalkaansa ja se lisää mielettömästi kiihotustani tai se kun riisun hänen jalastaan raitasukkahousut tai sukat esileikkien tai rakastelun aikana. Ja kun tyttöystäväni on pois kotoa käyn usein pyykkikorillamme ja otan likaisia sukkia tai sukkahousuja käteen ja tyydytän itseni niihin. Onko muilla tällaista viehätystä ja kiihotusta raitaisiin nilkka-polvisukkiin tai paksumpiin raitasukkahousuihin ?? Myös valkoiset polvisukat kiihottavat aivan hemmetisti !!!

Yhteistyössä