RAITAISET SUKAT/SUKKAHOUSUT

• Viestiketjun aloittaja Eero
  • Ensimmäinen viesti
Eero
On tosi upeaa nähdä naisten ja tyttöjen jalassa raitaisia nilkkasukkia, polvisukkia ja sukkahousuja. Erinomaista, että raidat ovat palanneet muotiin. Saan valtavia kiihotuksen hetkiä kun näen naisten jalassa raitasukkia tai sukkahousuja. Ne ovat tosi HOT !!!!! Tyttöystäväni käyttää usein raitaisia sukkia ja sukkahousuja ja saa minulla aina seisomaan heti ! Erikoinen vaikutus, enkä tiedä miksi ! Usein pyydän rakastellessamme häntä jättämään sukat jalkaansa ja se lisää mielettömästi kiihotustani tai se kun riisun hänen jalastaan raitasukkahousut tai sukat esileikkien tai rakastelun aikana. Ja kun tyttöystäväni on pois kotoa käyn usein pyykkikorillamme ja otan likaisia sukkia tai sukkahousuja käteen ja tyydytän itseni niihin. Onko muilla tällaista viehätystä ja kiihotusta raitaisiin nilkka-polvisukkiin tai paksumpiin raitasukkahousuihin ?? Myös valkoiset polvisukat kiihottavat aivan hemmetisti !!!

Lare
oon ite 17 v ja musta raitasukat ja raitasukkahousut on tosi kiihottavii ainakin mun ikäsilla tytöillä. Ja on sitä tullu niitä vanhempien jalassa kateltua. Mun 16 v tyttökaveri käyttää lähes joka päivä polvisukkia ja usein raitasukkia. Kyllä me sekstaillaan aina joskus niin et jätän hänelle sukat jalkaa ja muuten ollaan alasti. Riparilla jo muutama vuosi sitten ihastuin raitasukkiin ja aina kun tytöillä oli niitä jaloissa alko seisoon ja piti runkkailla vessassa. Oman systerin likaisia raitasukkia tuli hiplailtua aina joskus myös pyykkikorissa kotona asuessa. Nyt kun opiskelee ja asuu HOAS:n kämpässä täytyy tyytyä tyttökaverin sukkiin !

Ukkeli
Ihmismieli on merkillinen. Vaikka ajattelukykymme on ylivertainen eläimiin nähden, niin silti voimme ehdollistua johonkin asiaan kuin mitättömät jyrsijät. Kumisaapaskin voi kiihottaa, jos sellaisen on nähnyt pikkupoikana ensi-ihastuksensa jalassa. Nuorena syntyneet mielihyvän tunteeseen liittyvät mielleyhtymät ovat kaikkein voimakkaimpia ja ne ohjaavat seksuaalista käyttäytymistämme koko elinikämme.

Eero
sukkafetissi on tosiaan jännä, luultavasti syntynyt siten kuin edellä kirjoittelet. ainakin minulla, nyt 33 vuotiaalla, on sukkiin mielenkiinto syttynyt jo nuorena poikana. taisin olla 11-12 vuotias, ehkä nuorempikin, kun mielenkiintoni on tyttöjen ja naisten sukkiin syttynyt. raitasukat ja kaikki nilkkasukat, polvisukat ja sukkahousut ovat suuren seksuaalisen mielenkiintoni kohteena ! silti elän normaalissa parisuhteessa ja minulla on pari lasta. oman vaimoni sukat ja sukkahousut ovat ahkerassa käytössä - sekä yhteisissä seksileikeissämme - että itsetyydytystuokioissani ! sukat naisen jalassa vaikuttavat seksuaalisen kiihotuksen herättävänä tekijänä ja näempä missä tilanteessa vain naisten sukkia - erityisesti likaisia - on pakko päästä ainakin itsetyydyttämään ! joten raitasukat ovat tosi IN !

Riina
On teillä miehillä erikoisia fetissejä. Minusta raitasukat ja raitasukkahousut ovat kyllä tyylikkäitä, käytän niitä itsekin, mutta seksuaalisesti ei oo tullut mieleen, että jokun voisi niistä saada värähtylyitä !

Seppo
Sukkahousut on minusta jopa seksikkäämmät kuin sukat varsinkin jos ne ovat mustat ilman alushousuja, pakarat näkyvät seksikkäästi nylonin läpi. Saumasukat on myös toiset jotka saavat viisarini värähtämään.

Jonna
Riinan tavoin ei oo tullu mieleen, että miehet saisivat kliimaksin raitaisista sukista tai sukkahousuista. Kun käyttelen molempia, täytyypi kokeilla, onnistuiskos tuo ja kiinnittävätkö miehet raitasukkiin huomionsa ?

Notty.
Mie oon vaan vähentäny raitasukkien käyttöä kun mun poikaystävä ei niistä pidä... On kuulemma epäseksikkäät/lapselliset... o_O möh. Ja mä ku niin tykkäsin niistä.

Kati
Raitasukat on ihanat ja ainakin nuoret miehet rakastaa ja kehuu niitä. Mun irc:ssä olevilla sivuilla mulla on raidallisia polvisukkia jalassa ja niistä tulee jatkuvasti kehuja miespuoleisilta ystäviltä ja tuntemattomiltakin irkkaajilta !

Esa
Minusta raidalliset sukat ovat upeat. Erityisesti polvisukkina ne ovat naisten ja miksei nuorempien tyttöjenkin jalassa upeita. Pidän niistä kovasti ja tiedän monien muidenkin miesten pitävän. Viimeaikoina olen myös ihaillut raidallisia sukan paksuisia sukkahousuja. Myös ne ovat upeita. Jotenkin koen raitasukat ja raitasukkahousut myöskin osaltani kiihottavana. En kyllä oikein ymmärrä sitä että mikä niistä tekee kiihottavat, mutta näin se nyt vain on ! Eli toivottavasti naiset ja tytöt käytätte upeita raitasukkia ja sukkahousuja jatkossakin ! Se piristää meitä miehiä. Olen itse 33 vuotias ja tuntuu hassulta tästä kirjoittaa, mutta kun tämä nyt eteen osui, kirjoitan ! Olisi mukava kuulla lisää miesten ja naisten kommentteja asiasta !

tosi
...naurettavaa.

raidalliset sukat ja sukkahousut on yksi typerimmän näköisiä vaatekappaleita mitä maailmasta löytyy, raidallisista POLVIsukista nyt puhumattakaan! miten kukaan voi pitää niitä hyvännäköisinä saati saada kiksejä niistä. Raitasukat on todella tyylittömiä, eivätkä sovi muuta kuin lapsille.
Ottakaa nyt silmä käteen ja kattokaa, ne näyttää aivan kamalilta.

Äijä
Älähän nyt. Makuasioista on ihan turha kiistellä. Jos joku tykkää raitasukista, niin sitten tykkää. Vaikka oletkin mielestäsi aina oikeassa, niin salli silti toisillekin mielipiteensä.

Ninni
Minusta taas raitasukat ja polvisukat ovat tosi YES !
Ikäluokka 13-30 vuotiaat (itse olen 22 v) tuntuu pitävän aktiivisesti polvisukkia niin yksivärisinä, kuin raidallisina. Ja kehuja upeista sukista on tullut myös minulle useilta miehiltä. Pidän opiskeluiden ja harrastusten yhteyssä polvisukkia paljon, mutta myös vapaa-aikana. Hameen kanssa ne ovat tosi tyylikkäitä ja kun valitsee raitasukat muiden vaatteiden väriin sopivaksi, on yhdistelmä tosi kiva !

Kiia
jokaisella muotitietoisella tytöllä ja naisella tietyssä iässä on aivan kuten Ninni kirjoittaa, raitasukat. Ne ovat tosiaan suosittuja. Harmi vaan ettei polvisukissa ole enää tosiaankaan sitä hyvää neulosta tai siis resoria jolla ne pysyis jalassakin. MEinaa mennä koko ajan rullalle. Mulla on 18 paria raitaisia polvareita ja käytän niitä melkein joka pävä tai valkoisia polvareita. Oon 18 v opiskelija ja ainakin opiskelijapiireissä ne on suosittuja.

Veka
AIJAI - KUN OLI IHANA VAPPU!!! TAAS NAISILLA UPEITA SUKKIA JALASSA JA SUKKAHOUSUJA MYÖS!!! PÄÄSI TAAS RUNKKAILEMAAN JA UNEKSIMAAN RAIDALLISISTA POLVISUKISTA JA SUKKAHOUSUISTA SEKÄ LIKAISISTA NILKKASUKISTA JOITA KAIVARISSA OLLESSA SAI KATSELLA AIVAN VIERESTÄ. NAISET KUN ISTUIVAT KENGÄT POIS JALASTA JA SUKKIEN LIKAISET TAI LIKAISTUNEET POHJAT NÄKYI. OLI SIINÄ SUKKAFETISSILLE IHANA PAIKKA!!! OLISI TEHNYT MIELI MONELTA TYTÖLTÄ KYSYÄ MYISIKÖ LIKAISET SUKKANSA TAI SUKKAHOUSUNSA - MUTTA EI KEHDANNUT!!!

Sukkisrunkkis
Minä olin lauantaina humppatansseissa ja tiirailin onnesta soikeana naisten sääriä. Monilla oli sopivan lyhyt hame, että sukkahousuihin verhotut säihkysääret näkyivät mukavasti. Yksi nainen istui lähelläni penkillä ja otti kengän jalastaan. Suoristeli mustaa kiiltäväpintaista sukkaansa ja hieroi pohjettaan. Lievä erektio iski välittömästi. Loppuillasta eräs jo kypsässä iässä oleva hieman humalainen pariskunta suuteli kiihkeästi penkillä ja naisen hameenhelma nousi pitkälle reiteen. Hyvänmuotoiset pohkeet ja reidet kiiltävissä ruskeissa sukkahousuissa näyttivät kiihottavilta. Kotona oli pakko vetää käteen.

Runkhar
Nyt miul tul houssuun saathanan kuspeät...ihan tahomatta laukhesin perkhele ja uuvet ol nääkii kalsarit,,voe perkele mitä sitä tulloo vällee immeispara luettua jotta kyrphä tanassa jomottaa.Arvakkeeko mänenkö ennää ies naistentanssiloihi.

Lissu35v
Raitasukathan ovat edelleen suurta muotia, polvisukkina erityisesti ja myös muut polvisukat. Hauska kuulla että miehet kiihottuvat ihan tavallisista sukistakin. Itse käytän joka päivä polvisukkia hameen kanssa.

Yhteistyössä