Meidän kaikilla muksuilla on yleensä kaksiosaiset yöasunsa päällä kun nukkumaan menevät. Toisinaan käyttävät jopa unisukkia, niitä pörröisiä kun niistä tykkäävät kovin, mutta yleensä aamuisin sitten keräilemme sukkia milloin mistäkin talteen. Jopa niitä uniasujakin.
Pojat (8- ja 5- vuotiaat) ovat varsin lämminverisiä kavereita ja aika usein heräävätkin aamulla sängyistänsä pelkissä pikkareissaan eli jos yön aikana tuleekin sattuneesta syystä kuuma, niin osaavat itse vähentää vaatetta. Nuorimmainen vielä onneksi pysyy uniasussaan, sen sijaan peitto ei pysy sängyssä...
Huoneiden lämpötila on siinä parissakympissä.
Sen sijaan mulla itelläni pitää kyllä olla vaatetta :ashamed:....eli sitä ihanaa flanellista unihousua ja vähintään pikkuhihallista toppia. Jahka pakkaset tästä käynnistyvät, niin pitkähihainen se olla pitää....joten ne sexyhepeneet saavat mun osalta jäädä sinne kauppaan. Ja ehdottomasti jaloissa pitää olla ne ihkut villasukat! Sitten tulee hyvä uni....
NYT nolottaa mut kerron silti. Mulla on ollut nyt syksyllä villasukat jalassa kun ollaan oltu miehen kanssa (muuten nakuna) petipuuhissa. Ku muute tulee yskä. :ashamed: