Todennäköisesti luulit jotain molemminpuolisuudesta. Avoimeen suhteeseen ei voi pakottaa, se on kahdenkeskinen sopimus (tiedät kyllä). Hän siis ilmoitti, piti sitä 1->2 -ilmoitusasiana. (niin narsku voisi tehdä)Tilanne on tämä: ollaan noin 25v molemmat, naimisissa oltu 5v, yksi kolmevuotias lapsi löytyy ja paljon rakkautta ja yhteenkuuluvuutta molemmilla. Tai ainakin luulin niin. Nimittäin tässä yks kaks vaimoni ilmoitti, että hän haluaa avoimeen suhteeseen.
Tunteita ei tarvita, siis tiettyjä rasittavan positiivisia tunteita. Aika varma juttu että seksin toimivuus on kokeiltu, muuten ei asioita kannata sopia niin pitkälle. (niin narsku voisi tehdä)Ja olisi yksi mies jo kiikarissa kenen kanssa on sovittu asiat jo valmiiksi, kyseessä entinen avomies, johon on siis huom. tunteita ollut aiemmin, mistä tiedän mitä tänäpäivänä on.
Alistamista se olisi, kuten vaatiminenkin, eroa on vain siinä kuka sitä tekee. Kannattaa vastustaa ja vaatia (ilman pysyviä arvoja) aina sen mukaan mistä on hyötyä. (niin narsku voisi tehdä, vaikka muutakin voi kuvitella)Ei kuulemma halua kuin seksiä, eikä naista voi sitoa yhteen mieheen, se on muuten kuulemma alistamista. Koskaan ennen en ole tällaista kuullut hänen suustaan, mutta tänään alkoi vaatimaan tällaista. Aina ennen oli kaikkea tällaista vastaan, mutta nyt mieli sitten muuttunut. Riitoja tai suhteen kylmenemistä ei ole ollut.
Voit kertoa ja hän voi sanoa, voi haluta ja ei-haluta. Kahlita ei saa ja menettää voi kun ei voi kahlita, joten voi yrittää kahlita vaikkei saa. (niin narsku voisi tehdä)Ei kuulemma halua erota, kerroin että en sellaista kestä katsoa koska rakastan häntä. Sanoo rakastavansa minua eikä halua menettää minua, mutta kahlita en saa.
Ilmeisesti hyvänmatkaa ahdistut, kunnes huomaat ettei se auta ja sitten ahdistut kahta kauheammin. Hyväksy se ettei hän välitä lapsesta, koska siitä hänelle ei ole juuri nyt hyötyä.Samantien sanoi myös, että ei aio alkaa huolehtimaan lapsesta, joten minusta tulisi yksinhuoltaja. Mitä hemmettiä minä nyt teen?
En ota muuten kantaa, kuin että hyväksy se että olet ihan itse keksinyt nuo 'vahvat tunnesiteet', vain siksi että saisit jotain järkeä kuvioon, koska et pysty kestämään kuviota ilman järkeä, etkä kestä sittenkään, koska normaalia se järki ei tule olemaan. Seksisuhdetta hän hankkii, halusit tai et. (niin narsku voisi tehdä)Pitäisikö yhtäkkiä hyväksyä seksisuhde puolisolle toiseen mieheen, johon on ollut vahvoja tunnesiteitäkin aikaisemmin? En pysty kestämään ajatusta, ei kuulemma kuitenkaan anna ottaa eroa kun ei voisi elää ilman minua. Mitä hittoa?
Sellainen lienee tarkoitus. Ihmeellistä on. Ei enää sanat toimi, ei sovi kuvaamaan, sitä "rehellisyyttä". Seuraavassa yksi selitteellinen hahmotelma:Sitä minäkin ihmettelen, "rehellisyyttä". Jos todella vaimo kertoo suunnitelmistaan, niin ei hän aivan toivoton ole.
Mutta eiköhän käytäntö ole usein jo toteutuneen suunnitelman saattamisesta hyväksytyksi.
Miten tässä lapsella kiristetään?Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10539921:Kun aloitetaan rehellisesti heti kiristämään asialla joka on toiselle hyvin rakas(oma lapsi 3v), ollaan jo omassa mielessä vähän pihalla ja pahaolo omista tekemisistä on nostanut jo ihan terveen peittelelyn tarpeen.
Kysymys ei ole kumpi ensin, kun hädässä on vain yksi. Silloin kysymys on siitä pelastaako yhden ihmisen, jos voi tai ei. Jäätääkö kylmästi heitteille ja julmasti tuhoutumaan. Vipuvarsi vääntää omantunnon kautta. (niin narsku voisi tehdä)ihminen kun ensin pelastaa kuitenkin sen oman nahkansa kun toisen.
Jos tilanne olisi toisin päin ja mies haluaisi välillä vierasta, sitä pidettäisiiin ihan luonnollisena ja mietittäisiin onko vaimo kenties lihonut, lakannut huolehtimasta itsestään, nalkuttaa, menettänyt kiinnostuksen seksiin jne.Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrys;10538726:Minä kanssa ensin ihmettelin ap. viestiä . Sitten alkoi leikkaamaan . Hetkinen tämähän on hyvä idea kaiken haluavalta naiselta. Vähän vierasta miestä väliin mukama luvan kanssa. ja oma mies hoitaa velvollisuudet , lapsen hoidon kun vaimo vähän raottaa jalkoväliä.
Siiis onko oikeesti tämmöisiä miehiä. että suhde saa jatkua vaikka toinen selkeesti ilmoittaa että et miehenä seksin puolelta riitä hänelle.. ennen sellainen söi miehen sisältä niin että erohan siinä tuli.
Nähtävästi joku kirjoittanut pari kommenttia esittäytyen minuna. Ei se suhdejuttu ole vaimon päässä jos kirjoittelee sähköpostia, ja totta puhuen messenger ja web-kamerakin on ollut käytössä ahkerasti, tai ainakin mies käyttää web-kameraa. Viestiä kuitenkin laitetaan jatkuvasti, tänäänkin ovat jutelleet. On halunnut mun juttelevan miehen kanssa ihan kasvotusten, mutta minä sanoin siihen, että tappaisin sen miehen siihen paikkaan. Ei sillä miehellä päässä liiku mitään, kuulemma oikean ja väärän taju on heikon mielen tuotetta, heikot hakevat moraalia, oikea ihminen tekee mitä haluaa välittämättä muista. Ei ole sillä miehellä vaimoa koska tuskin naisia se ihminen kiinnostaa, on siis epämiellyttävän näköinen ja käytös juuri sitä samaa luokkaa.Oletko aivan varma, ettei tämä suhdetoive ole syntynyt vaimosi omassa päässä ja mielikuvituksessa? Jospa mitään suhdetta ei edes ole olemassa?
Oletko ollut yhteydessä tähän mieheen? Minä kyllä soittaisin ja kysyisin, että mitä sitä hänen päässään liikkuu, kun ajattelee tulla ilman vastuuta olevaksi panomieheksi vaimolle?
Ja onko tällä miehellä vaimo, mitä vaimo tykkäisi tällaisesta avoimesta suhteesta vieraaseen naiseen?
Mitä sitten jos vaimosi tulisi raskaaksi, lapsi olisi laillisesti sinun?
Eipä taida sinulla olla paljonkaan vaihtoehtoja. Vaimo on jo pilannut suhteenne näillä toiveillaan, koskaan ei siitä tule enää entistä. Teille kaikille olisi parasta, jos hän muuttaisi pois ainakin joksikin aikaa ja katsoisi kuinka ihanaa se vapaan naisen elämä on.
Vaimo ei koe, että elämä on ohi, tai ei ainakaan sano niin. Meillä on ollut vakaa parisuhde, paljon intohimoa, joka ei ole laantunut vaan parantunut vuosi vuodelta vain. Vaimon koko elämä ennen minua on ollut epävakaata ja itsetuhoista, halunnut pitää kynsin ja hampain kiinni siitä, että ainakin se hänen oma perheensä on niin täydellinen kuin olla ja voi. Nyt tämä on kuitenkin itsetuhoista mielestäni. Kerroin tänään, että ei onnistu, en koskaan hyväksy ja voi lähteä kävelemään, jos aikoo tehdä jotain. Luulee, että ajan kanssa hyväksyisin asian, sanonpa vaan, että koskaan en hyväksy. Sen jälkeen on ollut hiljaista, ei halua puhua koko asiasta koska en ymmärrä hänen kantaansa ja olen vain minäminä-ihminen. Saa nähdä mitä tulee, tietää kuitenkin sen, että minua ei pompottele, en ole niin riippuvainen, että antaisin itseni loputtomiin kärsiä tai lapseni kärsiä lainkaan.Jos tilanne olisi toisin päin ja mies haluaisi välillä vierasta, sitä pidettäisiiin ihan luonnollisena ja mietittäisiin onko vaimo kenties lihonut, lakannut huolehtimasta itsestään, nalkuttaa, menettänyt kiinnostuksen seksiin jne.
Ja ap:lle sanoisin, että avoin suhde on tosiaan sellainen, että MOLEMMAT haluavat välillä käydä vieraissa luvan kanssa ja että keskinäinen suhde säilyy, ei se ole tuollaista, että toinen kiristää ja vaatii "avoimen" suhteen, jos toinen ei halua. Ihan normaalia loukkaantua tuollaisesta. Vaimosi ehkä kokee, että elämä on ohi jne., haluaa vapautta ja luulee, että tuollaisella sekoilulla tulee onni.
Nyt sitten otat jalat alle ja vähän äkkiä; ei koskaan ja missään tilanteessa vaimo juttele toisen miehen kanssa avoimesti ja pidä sinua pilkkanaan. Valitettavasti tuo on sairautta ja viittaa narsismiin, vain narsku kykenee tuohon.Nähtävästi joku kirjoittanut pari kommenttia esittäytyen minuna. Ei se suhdejuttu ole vaimon päässä jos kirjoittelee sähköpostia, ja totta puhuen messenger ja web-kamerakin on ollut käytössä ahkerasti, tai ainakin mies käyttää web-kameraa. Viestiä kuitenkin laitetaan jatkuvasti, tänäänkin ovat jutelleet. On halunnut mun juttelevan miehen kanssa ihan kasvotusten, mutta minä sanoin siihen, että tappaisin sen miehen siihen paikkaan. Ei sillä miehellä päässä liiku mitään, kuulemma oikean ja väärän taju on heikon mielen tuotetta, heikot hakevat moraalia, oikea ihminen tekee mitä haluaa välittämättä muista. Ei ole sillä miehellä vaimoa koska tuskin naisia se ihminen kiinnostaa, on siis epämiellyttävän näköinen ja käytös juuri sitä samaa luokkaa.
Miten niin? Mihin viesteihin viittaat, esim. #?? (linkki)Nähtävästi joku kirjoittanut pari kommenttia esittäytyen minuna.
Nämä eilisen klo 22 jälkeiset "Kari" -kommentit, tosin kirjoitustyyli ja sisältö on aivan erilaista kuin omat tuotokseni, joten siitä eroittaa.Miten niin? Mihin viesteihin viittaat, esim. #?? (linkki)
Vaimo myös vihjaa että alkaa maksusta tarjoamaan nettiseksiä jos en suostu avoimeen suhteeseen exän kanssa. Valitse sitten kahdesta "kivasta"....Siis webkamera kivaa jo harrastaneet vaimo ja tämä ex.. sehän on sitten nettiseksiä suoraan.hyi hitto mikä nainen.
Jaahas-no, jo asiasisällöltäänkin epäolennaisena jätin sen huomiotta.Nämä eilisen klo 22 jälkeiset "Kari" -kommentit, tosin kirjoitustyyli ja sisältö on aivan erilaista kuin omat tuotokseni, joten siitä eroittaa.
Mistä kahdesta ja mitä? Seksi ammattina tai harrastuksena, muka?Vaimo myös vihjaa että alkaa maksusta tarjoamaan nettiseksiä jos en suostu avoimeen suhteeseen exän kanssa. Valitse sitten kahdesta "kivasta"....
En ole kirjoittanut ensimmäistäkään kommenttia tänään, joten joku nähtävästi saa suuresti tyydytystä esiintyessään minuna. En kirjoita tänään mitään.Jaahas-no, jo asiasisällöltäänkin epäolennaisena jätin sen huomiotta.
Mistä kahdesta ja mitä? Seksi ammattina tai harrastuksena, muka?
Vuorovaikutuksellisesti arvioiden tarkoitus on estää seksin henkilökohtaisuutta. Vähentää seksin läheiseksi kokemista, mm. tiedottamalla seksin suuntaamisesta yhtälailla kenelle tahansa, kuin yhteen tai kahteen kohteeseen. Näinollen seksin arvo yksilölle jää epäselväksi. Lisäksi seksin itseisarvo muuttuu ja maksullisuus tekee arvon rahassa mitattavaksi. Kaikenkaikkiaan pyrkimys intiimiyden mitätöinttiin. (niin narsku voisi tehdä)
Älykästä uhkakuvan luontia, minkä tavoitteena on mielikuvien avulla helpottaa valintaa todellisuudessa. Näinollen tulevaisuuskuva on ehdoton ja tulevaisuus suhteessa vaimoon mahdollinen vain avoimena. Toisen alykkään itsetuhoisen uhkakuvan tavoitteena on mielikuvien avulla painostaa suhteen valintaa avoimeksi. Näinollen luotu tulevaisuuskuva on jokatapauksessa ehdoton uhka. Sen voi välttää valitsemalla samoin kuin vaimo, mikä ikäänkuin uhkattomana ennustaa turvallisinta tulevaisuutta. (niin narsku voisi tehdä)
Ajattelun älykkyys on oiva keino, minkä ainoastaan tunneälyn käyttö voi täydentää oivallisemmaksi. (niin narsku ei voisi tehdä)