M
Mamma82
Vieras
Ruusis ja minnuli: Koittakaahan jaksaa, kyllä se apu sieltä tulee kun vaan jaksaa oottaa. Taistelinhan minäkin pitkien kiertojen kanssa ja onneksi sain ne terot että saa kiertoa tasattua. Ja onneksi verikokeissakaan ei ollut mitään häikkää, toivotaan että ei teilläkään!
Minnuli: Ymmärrän tuon sinun haikean mielen siitä että joku raskautuu ja itse ei. Jos totta puhutaan niin itselläkin kolahti nyt ihan tosissaan kun oink plussasi. Sekään ei tunnu kivalta kun kuulee että suku kasvaa jotain muuta kautta kuin itse kasvattamalla, sukulaisia siis raskaana! Olen kumminkin tosi onnellinen oinkin puolesta!
Haikeutta,vihaa ja erittäin pettyneisyyttä tuo se että emme voi muuttaa siihen unelmiemme taloon taloudellisen tilanteemme vuoksi. Aamupäivä meni itku-potku-raivareita vetäessä ja 4 tuntia siivousterapiaa harjoittaessa. Nyt on mieli vähän parempi, mutta siltikin pettymys kalvaa takaraivossa. Nuolasin siis ennen ku tipahti!
Noh, ajattelin että perkele, jos tässä loukossa on minun asuttava niin teen siitä meille edes vähän siedettävämmän ja otin luutun käteen ja eikun keittiön kaappien kimppuun. Kattelin samalla kaikki ylimääräiset pois tilaa viemästä ja tavaraa lähtikin jätesäkillinen polttotynnyriin. Mulla jotenkin alkoin tää tilavähyys ahistamaan niin oisin vaihteluksi laittanu 6 hengen pöydän 4 hengelle mutta en saanut sitä pirun jatkopalaa irti pöydästä. Noh, nakkasin päälle sitten kesäisen vahakankaan ja sehän sitten miellyttikin silmää niin että jätin pöydän kanssa taistelun jollekkin muulle kerralle. Olohuoneesta annoin kyytiä pöydälle. Sekin kun vaan vetää itteensä kaiken maailman mainokset ja muut mitkä ei sinne kuulu. Mies kun lukee postit sen ääressä ja jättää ne sit siihen, eipä jätä enään. Nyt on enemmän tilan tuntua ja helpottaakin enemmän. Jospa sitä tässä voisi sitten vielä elellä hyvillä mielin ja jatkaa muita haaveiluja vaikka toiset kaatuukin.
Huomenna lähdemme päivällä sitten reissuun joten minusta ei kuulu sitten kun viimestään lauantaina
Minnuli: Ymmärrän tuon sinun haikean mielen siitä että joku raskautuu ja itse ei. Jos totta puhutaan niin itselläkin kolahti nyt ihan tosissaan kun oink plussasi. Sekään ei tunnu kivalta kun kuulee että suku kasvaa jotain muuta kautta kuin itse kasvattamalla, sukulaisia siis raskaana! Olen kumminkin tosi onnellinen oinkin puolesta!
Haikeutta,vihaa ja erittäin pettyneisyyttä tuo se että emme voi muuttaa siihen unelmiemme taloon taloudellisen tilanteemme vuoksi. Aamupäivä meni itku-potku-raivareita vetäessä ja 4 tuntia siivousterapiaa harjoittaessa. Nyt on mieli vähän parempi, mutta siltikin pettymys kalvaa takaraivossa. Nuolasin siis ennen ku tipahti!
Huomenna lähdemme päivällä sitten reissuun joten minusta ei kuulu sitten kun viimestään lauantaina