Haaveissa vauva, helmikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamela*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haaveilijat:

Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Muru 27/29 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/29 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y09/09
Idaho 33/33 Y11/09
Ruusunmarja 27/30 Y12/09

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09
Kolkka 31/30 Y9/09 (lapset 07 ja 08), plussa 12/09
Niki 25/28 Y10/09, plussa 01/10
Pannari, plussa 01/10
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09), plussa 01/10
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08), plussa 02/10

Jännäyslista:

Pamela - huhtikuun lopussa?
Ruusunmarja 1.3.
Oink 26.3?
Mamma82 4.4

Pahoittelut Ruusikselle negasta! Tosin eihan sita koskaan tieda varmuudella ennenku sit vasta kun oikeasti tati tulee.... viimeiseen asti peukut pystyssa ;)

Mites Minnulin ovisbongailut? Onko ollut viela mitaan tuntemuksia?

Oinkille paljon tsemppia, kiva kun oot taas mukana jannailyssa! Nyt tarttittais Pikkis palstalle tuomaan vahan Zenia :)

Apila, hienoa etta sulla on projekti mika vie ajatukset pois vauvailusta! : ) Ja juostessa alkaa endorfiinit jyllata ja tulee valoisampi mieli (edes hetkeksi), mulla ainakin tepsii joka kerta urheilu kun on mieli maassa. Kovasti kovasti toivon etta teille se plussakin sielta pian tulisi :)

Eli meilla on nyt sit kortsut kaytossa maaliskuussa, leikkaus on jo puolentoista viikon paasta kun kavikin tassa pari paivaa sitten niin etta yolla herasin hirveissa tuskissa, ei auttanut muu kuin lahtea ensiapuun ja sit pari paivaa menikin niin kipulaaketokkurassa kotona maaten etta vasta tana aamuna tuntuu paa selvemmalta ja kipu on hellittanyt. Leikkausta tuotiin sit etiapain ekalle mahdolliselle paivalle ja maanantaina meen viela ultraan. Vuotokin alkoi uudestaan kipujen myota mutta toivottavasti loppuu pian. Muru, meniko sulla kierto sekaisin laparoskopiasta? Kun olen kuullut etta niinkin voi kayda. No, meilla on seuraava jannayspaiva vasta aikaisintaan huhtikuun lopulla (jos kierto pysyy samana). Kylla ma taidan taalla kuitenkin hengailla taustailemassa ja jannaamassa teidan puolesta :)

Hyvaa viikonloppua!
Pamela

Voih, onneksi sulla Pamela on sentään kivut jo hellittäneet! Todella ikävää että olet joutunut kärsimään viime aikoina :( Hyvä sentään että sait sen leikkauksen ekalle mahdolliselle päivälle.

Omaa napaa: on turvonnut olo.. Ei mitään oireita whatsoever, ja melkein jo odottelen koska alavatsaa alkaa juilimaan. Luomumenkkojen kanssa se ei ole ollut niin täsmällistä! Pillereitä syödessä menkat tulivat aina samana päivänä ja samoin alkuoirein, nyt on ollut itse asiassa vähemmän fyysisiä oireita luomuillessa! Tosin mielialavaihteluita on ollut enemmän. (Jos saisin valita niin kärsisin menkkojen yhteydessä mieluummin fyysiset oireet kuin henkiset - edelliset kun saa helposti Buranalla pois).

Nyt on siis kp 45/40-47. Ja odottelen neljänsiä luomumenkkoja. Kaksi kiertoa on siis ollut 47 ja 46 päivää ja yksi 40 päivän. Eiköhän se vaakakuppi kallistu sinne 46-7 päivän tienoille, joten en vielä hirveästi toiveita nosta. Alkuperäinen jännäyspäivä on siis 1.3. ja vaikka nyt perjantaina en malttanutkaan olla testaamatta niin pidän sen maanantain; jos tätiä ei tule sitä ennen niin maanantaiaamuna testaan (ja silloin suuremmin odotuksin) :)

Kylläpäs meitä nyt hellitään kunnon talvella, kuulin juuri että vaikka nyt on lauhaa, alkaa ensi viikolla taas uusi pakkasjakso jonka lopusta ei meteorologeilla ole tietoa... :)

Heips! Täällä ilmeisesti menkat yrittää alkaa. Pari edellistä päivää juili alavatsaa ja tänään on jäänyt paperiin pyyhkiessä jo vaaleanrusehtavaa limaa. Kaippa ne sieltä tulee.Silloinhan mulla aikaistuu jännäys pvä!

Pamelalla on kyllä ollu kovat koettelemukset! Onneksi vointisi on jo parempi :)

Hyvä Mamma! Toivottavasti ne sieltä tulevat, lupaavalta ainakin vaikuttaa! Se olis sitten jouluvauvan yritys, ihanaa! Tsemppiä meille kaikille!! :D Taidan olla näköjään hyvällä tuulella :) Menkkoja ei vielä kuulu, ja se onkin ihanaa kun huomaan että aamupäivä mennyt, enkä ole ajatellut koko asiaa. Pakostihan sitä yrittää bongailla mahdollisia menkkojen merkkejä ja se on ärsyttävää.. Toisaalta, kuten aikaisemmin kirjoitin, ne voivat nykyään tulla ihan yllärinä kuten kerran tuli (taisi olla toka kierto); huomasin vessakäynnillä että alushousuissa oli tippa verta, tullut ilman mitään juilimisia. Tänään jo teki niin kovasti mieli testata, kun olisi tullut niin hyvät aamupissatkin, mutta en sitä tehnyt. HUomenaamulla sitten..

Heippa :)

Täällä takana rento risteily miehen kanssa. Itse asiassa niinkin rento, ettei edes harrastettu seksiä, mikä ei kyllä ihan hirveesti edes haittaa. Saatiin pitkästä aikaa vaan nauttia toisistamme ja toistemme seurasta. Koko arjen irtiotto tuli mulle ihan täydelliseen aikaan, kun olen vääntänyt kouluhommia 1½kk putkeen ihan täysiä ja nyt maaliskuusta lähtien alkaa hiukan helpottaa. En muista milloin viimeksi olen saanut nukkua esim. 10h yöunet ja sen päälle vielä pitkät päikkärit :) Ihan luksusta siis :)

Täällä ei kyllä oviskaan ole vielä ollut. Jos tästä kierrosta ei tärppää, niin taidan hankkia ovistikut ens kierrolle, ihan vain sen vuoksi, että tietäisin ovuloinko. Musta tuntuu, että ainoa ovikseen liittyvä merkki on se yhden päivän jäätävä kananmunalima, mutta käsittääkseni sekin tulee nimenomaan sitten, kun ovis alkaa olla jo menossa ohi.

Mammalle onnittelut hienosta painonpudotuksesta! Mä en kyllä sitten vaan saa pudotettua painoa (=en osaa olla syömättä karkkia enkä saa itseäni tarpeeksi usein jumppaan) :( Ärsyttää ihan suunnattomasti. Painoindeksi 26,9, joten ei kyllä paljoo naurata :(

Ruusikselle plussaonnea testailuun! :)

Pamela: Mä olin ennen mun laparoskopiaa syömättä pillereitä varmaan puoli vuotta ja sillon oli kierto muistaakseni ihan normaali, mutta leikkaava lääkäri sitten päätti, että mun on alettava syömään pilleriliuskoja 4 putkeen heti leikkauksen jälkeen, joten en osaa sanoa yhtään tohon kiertoasiaan mitään. Mutta leikkauksen jälkeen olin äärimmäisen kipeä ja totaalisen turvoksissa vatsaonteloon laitetusta kaasusta (viikkoon ei mennyt mitkään vaatteet päälle). Leikkaushaavat onneks parani todella nopeesti ja mulla on todella nätit pienet arvet niistä (alinta niistä ei näy ollenkaan). Tsemppiä kovasti leikkaukseen ja toivottavasti endo ei ole pahasti levinnyt :/
Niin, äläkä jätä meitä! Minä ainakin kaipaan sua jo valmiiksi :)

Hei, huomenna on jo maaliskuu :) :) Harmi, että Sirenian plussa jäi ainokaiseksi tälle kuulle, mutta eikös me nyt luvattu tehdä ne jouluvauvat sitten ;D

Missäs Idaho ja Piksu?

Haaveilijat:

Apila85 24/25 Y04/09
PikkuPilvi 27/25, Y09/09
Muru 27/29 Y11/09
minnuli 28/28 Y08/09
Pamela1979 30/36 Y08/09
Mamma82 27/29 Y10/09 (lapset -01, -02)
Oink 32/31 Y09/09
Idaho 33/33 Y11/09
Ruusunmarja 27/30 Y12/09

Plussanneet:

Minttuilona 30/33 Y10/09 (1 lapsi 1,5 v), plussa 11/09
Viljonka31, plussa 12/09
kirsikka 25/28 Y11/09 (lapset -06, -07), plussa 12/09
Selia 28/? Y10/09 (lapsi -08), plussa 12/09
Kolkka 31/30 Y9/09 (lapset 07 ja 08), plussa 12/09
Niki 25/28 Y10/09, plussa 01/10
Pannari, plussa 01/10
Moonsun 30/35 Y07/09 (poika 07, km 11/09), plussa 01/10
Sirenia 31/34 Y12/09 (tytöt -05, -08), plussa 02/10

Jännäyslista:

Ruusunmarja 1.3.
Muru 18.3.?
Oink 26.3?
Mamma82 4.4
Pamela - huhtikuun lopussa?

Millos muut jännäilee?

Nyt tytöt naama hymylle, huomenna on maaliskuu ja se tarkoittaa kevättä! Ihanaa!! :)))

Muru kp16

Yhteistyössä