Lueskelin tässä näitä viestejä penispumpusta ja sen tuloksista.
Itse olen 40-vuotias terve mies, mutta iän myötä aloin huomaamaan että seisokkia on aina vähän hankala saada välillä tai sitten jos saan niin kesken homman "se" saattaa lerpahtaa.
Joten päätin ja ostin tässä muutamia viikko sitten Air Control nimisen penispumpun, jossa on T-mallinen kahva alipaineen luomiseen pumppuun.
Mutta nyt kysyn seuraavan kysymyksen, joka on vaivannut minua alusta asti ja joka on saattanut ehkä johtaa jonkunlaiseen ongelmaan peniksessä.
Tiivisterengaan kun liukastan aluksi liukkarilla ja työnnän peniksen terskan sisään pumppuun ja sitten lähtee pumppaamaan alipainetta pumppuun, jolloin koko peniskin alkaa imeytyy sisälle helpommin alipaineen vaikutuksesta.
Joudun tekemään tämän alun tällä tavalla koska tiivisterengaan aukon halkaisija on 3cm ja penikseni halkaisija lepotilassa 4cm. Muuten en saa sitä sisään.
Sitten kun penis on kokonaan sisällä niin jostain syystä en saa aina erektio millään pystyyn penispumpun sisällä.
Mutta olennainen ja ihmeellinen asia on se kun pumppaan alipainetta pumppuun niin onko se muuten normaalia että peniksen juureen tulee pullistuma vaikka minkäänlaista erektio ei olisikaan vielä tai sitten on erektio pystyssä ja kovana.
Ja tämä pullistuma näkyy penispumpun sisällä.
Alkuun ihmettelin tuota asiaa mutta ajattelin se on normaalia. Nyt tämä asia on alkanut vaivaamaan mieltäni kovasti että olenko kumminkin saattanut aiheuttaa jotain vahinkoa penikselleni kun joka on muodostunut tuo pullistuma peniksen juureen.
Sillä nyt olen alkanut huomaamaan olla vaikeuksia saada erektiota normaalisti pystyyn ja jos saan niin suomeksi sanottuna en laukea sitten millään. Näin nimittäin kävi minulle viime viikon perjantaina kun olin yhden naisen kanssa sängyssä ja ennen tätä sängyhommaa en ollut lauennut moniin päiviin ja yhdynnän aikana jostain syystä peniskin lerpahti välillä. Joten meilläkin homma loppujen lopuksi tyssäsi siihen sitten kokonaan.
Penispumpun oston jälkeen niin huomasin parin viikon jälkeen että orgasmit olivat voimakkaampia, mutta on alkanut muodostuu ongelmia ja miettimään että olenko vahingoittanut jotenkin paisuvaiskudosta tai verisuonia. Kumminkaan peniksen varressa ei ole ollut mitään mustelmia.
En tiedä tosin sitten että onko se ollut sitten miten haitallista että viime viikolla alkuviikosta ajoin peniksestä karvat pois sekä peniksen yläpuolelta. Mutta ajon aikana penikseen tuli pientä haavaa, että verta tuli jonkun verran. Haavat puhdistin tietenkin antiseptisellä aineella.
Ja sitten myöhemmin illalla tein noita penispumppu harjoituksia.
Mutta nyt olen kumminkin alkanut miettimään että oliko kumminkin loppujen lopuksi sopivaa tai soveliasta lähtee tekemään penispumppu harjoituksia jos peniksen varren pinta on rikkoontunut???
Tässä eilen illalla tein sitten päätin tehdä penispumppu harjoituksia kotona tuon epäonnisen yön jälkeen. Mutta huomasin sen heti kun aloin pumppaamaan alipainetta pumppuun niin penis ei mennyt erektioon ollenkaan mutta ihme pullistuma tuli heti peniksen juureen. Joten joudun lopettamaan koko homman siihen. Nyt en uskalla ollenkaan käyttää penispumppua ollenkaan.
Jos joku voisi kertoa täällä keskustelupalstalla että onko joku muukin huomannut että tuollainen pullistuma tulee penikseen juureen (siis siihen osaan mikä näkyy penispumpun sisällä) vai työntyykö tuonne pumpun sisään alipaineen vaikutuksesta sitten pumpun ulkopuolelta penisalueelta jotain????
Joten toivon asiallisia vastauksia.
Kiitos.