Tervetuloa Cilla83!
Paljon menestystä yritykseen, toivottavasti onnistaa pikaisesti!
Mä sain tänä aamuna (pp8) plussan!! Mikä ihana tunne eilisen hermoilupäivän jälkeen. Aloitin siis testailut jo la-aamuna jolloin pp5. Silloin ja sunnuntaina ihan vitivalkoiset liuskat vaikka miten yritin katsoa. Sitten eilen aamulla olin näkevinäni aamun liuskassa jotan ihan aavistuksenomaista, kun juuri oikealla tavalla ja oikeassa valossa tikkua kallisti. Pieni toivonkipinä heräsi. Jostain mielen oikusta sitten tein alkuillasta vielä toisen testin, ja se oli taas aivan valkoinen, ei edes hyvällä mielikuvituksellakaan voinut siinä nähdä mitään. Totesin, että taisi se aamun testin tihrustelukin olla ollut vain toiveajattelua ja olin pahalla tuulella loppuillan. Sitten yllättäen tänä aamuna ei edes tarvinnut tehdä mitään erikoismanöövereja kun tikkua katsoi, vaan siinä näkyi ihan rehellinen toinen viiva ilman temppuilua!
Olihan se toki vielä haalea, mutta silti.
No, ihan vielä ei voi julistaa siirtoa onnistuneeksi, kun voihan tämä jäädä kemialliseksikin. Seurailen siis tulevina aamuina viivan vahvistumista, ja verikokeessa aion kyllä käydä muutaman päivän päästä. Saan nyt kuitenkin ainakin tämän päivän olla onneni kukkuloilla!