Tänään ostoslistaa ja kaupassa käynti. Loppupakkaus, lääkkeet yms vehkeet kuntoon ja kassiin.Hiekkalaatikoiden siivous.
Aamulla heräys klo 5. Lähtö 6.10
Aamulla heräys klo 5. Lähtö 6.10
Huomenta! Mä join jo oman pannullisenHuomenta! Mulla on koko pannullinen ku muut nukkuvat vielä.
Siellä kissa, täällä hyttyset.Huomenta,äsh huono yö. Ei meinannu saaha unen päästä kiinni,sitten ku nukahin niin heräilin parin tunnin välein. Vähän vaille 8 nousin ylös. Olin mä hereillä aiemmin jo, mutta kissa mokoma tunki ihtensä peiton alle pyllyn viereen ja sohi vielä kynsillä paljasta peppua.
Kiusankappaleita tosin mä tykkään kyllä kissoistaSiellä kissa, täällä hyttyset.
Tuliko tikkuja jalkapohjaan ?Vinkki. Ei kannata yrittää putsata jalanpohjista roskia laahaamalla niitä laituria vasten.
Tais olla ovelin kronklauksen muoto: oma viesti ei muutu mut se liitetään keskelle jotain seksihimmeliä...Herttinen sentään, ei tarvinnu echoo ees ronklata
Sepä.Tuliko tikkuja jalkapohjaan ?
Auts,saitko pois ?Sepä.
Olinpa mielenosoituksessa Mantan kanssa...öyh.
"Cats' 9 lives matter" oli teema.
Jeps. Ku ei neulaa ollut ni kaivoin käyttämättömällä ongenkoukulla. *hätä keinot keksii*Auts,saitko pois ?
Korjasin kerran poislähtenyttä telaketjua kaivinkoneeseen ja löin lekalla tela niveltä paikalleen niin nivelestä lähti pala terästä ja osui kaveria otsaan. Minä kaivoin sen palasen pois pihdeillä.Jeps. Ku ei neulaa ollut ni kaivoin käyttämättömällä ongenkoukulla. *hätä keinot keksii*
Jos jäävät miehen vastuulle ni voi kukkaparkoja.Saa nähdä missä kunnossa mun parvekekukat on torstaina kun palaan kotiin
Joo,jääpi ne. Kastelen ne tänään illalla vielä,mutta useampi lämmin päivä on tulossa. Voi olla että muistaa kastella tai sitten ei.Jos jäävät miehen vastuulle ni voi kukkaparkoja.
Oj kuken ändåJuu, eihän tuo ole enää kuin yksi sukupolvi, jos sitäkään, kun ruotsalaiset ovat Ruotsissa vähemmistönä.