Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pienenpieniä. Ja pieniä särkiä.

Hauki vaan kiusaa molskauttamalla aina vastarannalla ku mies ehtii saamaan syötgikalaongen veteen.
Muistan kuinka joskus vuosia sitten oltiin poikien kanssa uimassa, tyyliin vanhin pojista oli n. 10v. ja siellä olikin yhtä äkkiä hauenpoikanen joka halus ilmeisesti leikkiä poikien isän kanssa ja kävi pari minuuttia aina ''näykkimässä'' häntä ja ui hirveetä vauhtia sen jälkeen pakoon:D

Kohta biitsille
Veden lämpötila 18 astetta joten mua sinne ei saa,
täytyy toivoa että tuo nuorimmainen malttaa touhuta riittävän rannassa ,
pitäs laittaa joku panta ja siihen flexi että voi vetää rannalta takaspäin jos meinaa mennä liian pitkälle

...Ai kauhee mikä äiti, ei taida vuoden mutsi palkintoa tulla tänäkään vuonna
Tääl Turun kauppakeskuksissa näkee välillä vanhempia, joiden lapsilla on valjaat ja ne on kiinni flexissä...

• Haha
Reactions: Ellimaar
Tääl Turun kauppakeskuksissa näkee välillä vanhempia, joiden lapsilla on valjaat ja ne on kiinni flexissä...
No ehkä mulla sit voi olla saumaa vuoden mutsi titteliin....:unsure:
Mä kuitenkin myös maksoin miltei 30 euroa noiden uimarenkaista:oops:
ja tunnollisesti ensin puhkuin niitä rannalla puolituntia niin että taju meinas lähteeo_O,
sekä lopuksi tyhjensin puolituntia kun ne olikin niin isot ettei ne olis mahtunut meitin pikkukippoon:cautious:, vaikka ihan vähän kävi mielessä kuinka paljon nopeuttais toimintaa JOS pikku kääntölinkkarilla vähän tyhjenemistä avittaisin:sneaky:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Huomenta,äsh huono yö. Ei meinannu saaha unen päästä kiinni,sitten ku nukahin niin heräilin parin tunnin välein. Vähän vaille 8 nousin ylös. Olin mä hereillä aiemmin jo, mutta kissa mokoma tunki ihtensä peiton alle pyllyn viereen ja sohi vielä kynsillä paljasta peppua.

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä