Ai joo löysin,The Devil complexMä en muista mutta voi olla että on tehty.
Ai joo löysin,The Devil complexMä en muista mutta voi olla että on tehty.
Ota vettä pulloon!Kohta lähden kävelylle tuonne ihanaan kuumuuteen.
Muista nesteytysKohta lähden kävelylle tuonne ihanaan kuumuuteen.
Ota vettä pulloon!
Muistan, nesteytys hoituu terassilla. Käyn siellä koska haen yhden jutskan mikä on jätetty sinne mulle. Sitten käyn apteekissa ja kaupassa.Muista nesteytys
Ai niin mun terassikeikat siirtyilee vaan koko ajan...lenkillä ollessa huristelen mennä perä vilkkuen aina ton rantaterassin ohi vauhilla ja keskustan terassi taas ei hirveesti houkuttele, kun sen ohi menee isojakin kuorma autoja pölytellen kaiken ympärillään ihan katupölyynMuistan, nesteytys hoituu terassilla. Käyn siellä koska haen yhden jutskan mikä on jätetty sinne mulle. Sitten käyn apteekissa ja kaupassa.
Olisko siinä tilaa kahdelle, siinä sängyssä?Lenkkeilyä ja siivoomista ja iltapäivällä ja illalla taas lenkille
Ihana ilma nostaa kuntoa!!
Niin ja ostin kaverilta sängyn ja 2 nojatuolia, muuttaa pienempään itte ja 160cm levee sänky ei sinne mahdu ja olen niin häpiiii....tossa sängyssä saa pyöriä ihavvapaasti unien aikaan ilman pelkoa, että mätkähän lattialle heti ja patjakin niin pehmee, että nukahan sinne pilvipöppelykseen hetkessä
Se tila on miulle.Olisko siinä tilaa kahdelle, siinä sängyssä?
Kyllä minuakin joskus nukuttaa.Se tila on miulle.
On toki, mulle ja mekolleOlisko siinä tilaa kahdelle, siinä sängyssä?
Mahtuu siihen päälle vielä jokuOn toki, mulle ja mekolle
Meidän väliin.Mahtuu siihen päälle vielä joku
Mekolle on tilaa, mutta ei Canvas housuille, niinkö?On toki, mulle ja mekolle
Voitko laittaa kuvan?Grillillä
Saatan laittaa kohta kuvan, jos joku pyytää nätisti tai vaihtoehtoisesti näyttää tissit.
Jos me näytetään sulle ruutiksen tissit?Grillillä
Saatan laittaa kohta kuvan, jos joku pyytää nätisti tai vaihtoehtoisesti näyttää tissit.
Niin tosiaan, näinkin oisin voinut kirjoittaa!Voitko laittaa kuvan?
Mun parisänkyyn mahtuu.Mekolle on tilaa, mutta ei Canvas housuille, niinkö?
Hilijaa sielläMun parisänkyyn mahtuu.