Eikö ole edes ahvenia? Niitä pienempiäkään?Savusauna lämpeää. Ja uimassa oon tänään pulahtanut kahdedti.
Täydellinen paikka ellei itikoita ja sitä ettei syötävää kalaa tule, lukuunottamatta.
Eikö ole edes ahvenia? Niitä pienempiäkään?Savusauna lämpeää. Ja uimassa oon tänään pulahtanut kahdedti.
Täydellinen paikka ellei itikoita ja sitä ettei syötävää kalaa tule, lukuunottamatta.
Pienenpieniä. Ja pieniä särkiä.Eikö ole edes ahvenia? Niitä pienempiäkään?
Muistan kuinka joskus vuosia sitten oltiin poikien kanssa uimassa, tyyliin vanhin pojista oli n. 10v. ja siellä olikin yhtä äkkiä hauenpoikanen joka halus ilmeisesti leikkiä poikien isän kanssa ja kävi pari minuuttia aina ''näykkimässä'' häntä ja ui hirveetä vauhtia sen jälkeen pakoonPienenpieniä. Ja pieniä särkiä.
Hauki vaan kiusaa molskauttamalla aina vastarannalla ku mies ehtii saamaan syötgikalaongen veteen.
Lauantai-sauna ja mies hieroi niskan, hartiat ja selän.
Myöhemmin yölläMilloin hieroo loput?
Mun tuli mieleen ihan se kauhuklassikko elokuva 80-luvulta siitä kauhukaupasta missä oli se lihansyöjäkasvi*itkee shökissä
Se oli hauska leffa.Mun tuli mieleen ihan se kauhuklassikko elokuva 80-luvulta siitä kauhukaupasta missä oli se lihansyöjäkasvi*itkee shökissä
Oli, mutta rättiksen versio siitä ei oo*itkee ja ottaa samalla selfien instaan*Se oli hauska leffa.
Oon vähän jäljessä viesteissä, mutta vastataan tähän: lataa puhelimeen kaukosäädin.Niinpä ja mulla ei ole tapana kuljetella tavaroita ympäriinsä ja jättää niitä minne sattuu, vaikka muuten hajamielinen oonkin...mutta tää häirittee nyt ihan tosissaan.
Pystyyköhän tohon hommaamaan uuden kaukosäätimen...
Tääl Turun kauppakeskuksissa näkee välillä vanhempia, joiden lapsilla on valjaat ja ne on kiinni flexissä...Kohta biitsille
Veden lämpötila 18 astetta joten mua sinne ei saa,
täytyy toivoa että tuo nuorimmainen malttaa touhuta riittävän rannassa ,
pitäs laittaa joku panta ja siihen flexi että voi vetää rannalta takaspäin jos meinaa mennä liian pitkälle
...Ai kauhee mikä äiti, ei taida vuoden mutsi palkintoa tulla tänäkään vuonna
Huh, helteellä nuo on mielenkiintoisia tehdä...Iltaa vaan kaikille. Huomenna ois puuhommia. Tänään vedin koko päivän trimmerillä..
Olen Eestissä ja täällä on ollu huonot ilmatHuh, helteellä nuo on mielenkiintoisia tehdä...
Hei joo, sun pitää kertoo miten toi tapahtuu?Oon vähän jäljessä viesteissä, mutta vastataan tähän: lataa puhelimeen kaukosäädin.
Turku mainittu!Tääl Turun kauppakeskuksissa näkee välillä vanhempia, joiden lapsilla on valjaat ja ne on kiinni flexissä...
Iltaa vaan kaikille. Huomenna ois puuhommia. Tänään vedin koko päivän käteen..
Huh, helteellä nuo on mielenkiintoisia tehdä...
Herttinen sentään, ei tarvinnu echoo ees ronklataOlen Eestissä ja täällä on ollu vähän tylsää.
No ehkä mulla sit voi olla saumaa vuoden mutsi titteliin....Tääl Turun kauppakeskuksissa näkee välillä vanhempia, joiden lapsilla on valjaat ja ne on kiinni flexissä...