Eli joulukuussa??? OooNo kyllä sit varmaan oon ostamassa ku täytät tasavuosia
Niin siis täytän joulukuussa tasan vuoden enemmän kuin viime joulukuussa ...eiks sekin lasketa?
Eli joulukuussa??? OooNo kyllä sit varmaan oon ostamassa ku täytät tasavuosia
Kuin toi on ees fyysisesti mahollista?Suukot kuonon sisällä...
Elä yritä... Tasakymmenistä nyt puhutaan...Eli joulukuussa??? Ooo
Niin siis täytän joulukuussa tasan vuoden enemmän kuin viime joulukuussa ...eiks sekin lasketa?
Varmaan, jos se koira yrittää haukata sua naamasta samalla. Eiköhän Echo meinannu tätä?Kuin toi on ees fyysisesti mahollista?
Tuonne mahtuis keskikokoset Emmaljunga-rattaat ja sitä työntävä mamma...Kuin toi on ees fyysisesti mahollista?
Kelpaa!!Kelpaako löytökoira?
Niin, kohta on mun synttärit. Lahjakortti hierontaan.Hyvää iltaa vaan kaikille. Mitä haluaisit synttärilahjaksi? Siis vinkkejä kaipaan
Kuoharia tai shampanjaa ja lahjakortti riittäisi mulle!Hyvää iltaa vaan kaikille. Mitä haluaisit synttärilahjaksi? Siis vinkkejä kaipaan
Näin joskus Vantaalla tollasen vartioimassa vauvan vaunuja ja voit olla varma, että jokainen ihminen kierti ne vaunut kaukaaTuonne mahtuis keskikokoset Emmaljunga-rattaat ja sitä työntävä mamma...
Näkykö niissä enää vauvaaNäin joskus Vantaalla tollasen vartioimassa vauvan vaunuja ja voit olla varma, että jokainen ihminen kierti ne vaunut kaukaa
Pihinä ja köyhänä miähenä hieroisin itteNiin, kohta on mun synttärit. Lahjakortti hierontaan.
Annan jokaiselle lahjakortin, jossa tarjoan omia palveluksiani veloituksetta 250€ arvosta. Aikas reilua mielestäniKalamiehelle tulee nyt kallis vuosi kun me kaikki satutaan just tänä vuonna täyttämään tasavuosia!
50Kalamiehelle tulee nyt kallis vuosi kun me kaikki satutaan just tänä vuonna täyttämään tasavuosia!
Nuru?Niin, kohta on mun synttärit. Lahjakortti hierontaan.
Muistiinpantu jo aiemmin. Kovin on ollut lahja mietinnässä...
Klassinen hieronta.Nuru?
Mun ystävä antoi kaikille kennel jälkeläisilleen nimet lempiartistinsa biisien mukaan,, se vois selittää ton asian myös.Kattelin kotisivustoja. Miks rotu/näyttelykoirilla pitää olla niin hienot nimet?
Oikeesti joku kutsumanimeltään Tipsu on nimeltään Shadow of the Fortune's Mystery Whisper blaablaablaa...
Mitä lykkäät tousteihisi?
hyvin se meneeEttä pitikin suostua tähän koulutehtävään. Pitää esiintyä videolla. Luokan esitykset näytetään netissä.
Nää, sutasin videon valmiiksi kolmessa tunnissa.hyvin se menee