Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Echo joku mies vihaa sua avella. Just juteltiin kaksplussasta
Täh. Taidat ite olla alottanu tuon ketjun kun oot niin innoissasi kertomas siitä mulle?

Ja siellä lukee että mä en tykkäis siitä äijästä kun se ei usko Jumalaan - what? Kelle mä oon noin sanonu? M1ehenkin kans saatiin sopu aikaiseksi.

Mähän oon joka päivä ei-uskisten seassa, täällä ja livenä. Munhan pitäis sillon vihata varmaan 95 % maailman ihmisistä.
Enkä mä mikään valtiatar täällä ole, aika vähän kirjoittelen nykyään. Tänään illalla ehkä kirjottanu enemmän tähän ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Täh. Taidat ite olla alottanu tuon ketjun kun oot niin innoissasi kertomas siitä mulle?

Ja siellä lukee että mä en tykkäis siitä äijästä kun se ei usko Jumalaan - what? Kelle mä oon noin sanonu? M1ehenkin kans saatiin sopu aikaiseksi.

Mähän oon joka päivä ei-uskisten seassa, täällä ja livenä.
Enkä mä mikään valtiatar täällä ole, vähän kirjoittelen nykyään. Tänään illalla ehkä kirjottanu enemmän tähän ketjuun.
Nojoo ei se sua vihannu;). Herätin mielenkiinnon. Mut sun pitää nyt mainostaa et tänne tulis porukkaa
 
No mäkin kuulin tästä tsägällä kaverin naiselta ja tulin. Tää on aika hiljanen nykyään luetkp viellä sitä ketjuu oot kuulemna haukkunu sitä?.
Onko se siis joku harmaa täällä vai musta?

Mä en ihan oikeasti muista haukkuneeni ketään ei-uskovaisuudesta. Sithän mä saisin haukkua melkein kaikki.

Joidenki äijien omat edesottamukset on joskus ärsyttäny, mut niistä mä oon haukkunu naisena.
 
Niin ja haukuit kuulemma sitä?.
Ilimeisesti. Kirjottaa "kävin kerran siellä Plussalla ja Echo haukkui mut." Heti sai siis mut vastaansa?

Ai kun tekis mieli mennä kysymään että mikä vuosi, mikä keskustelu...? Mut en kirjota sinne. Tulkoon tänne, täällä mä olen. Selvitetään asia täällä missä se syntyiki. :D

En kyllä ole ainoa musta joka on jolleki harmaalle ärähtäny. En halua itseäni puolustella, mutta mustat antaa harmaille aika satikutia päivittäin täällä...
 
Sulle leipoisin korvapuustit, keittäisin kaffet ja vihtoisin selkäsi saunassa.

Mutta nyt meinasin jotain kaupasta hommattavaa tasavuosia täyttävälle daamille...
Jos se on oma vaimo, niin joku yllärireissu johonki päin Suomea. Liput jonneki sisävesiristeilylle tai hotelliin.

Mut jos se on joku etäisempi Pirkko niin lahjakortti sille mieluisaan putiikkiin jne.
 
  • Haha
Reactions: KalaMies ja Echo

Yhteistyössä