@Pupuna112 Wau sä olet jo noin pitkällä! Ianaa että kaikki on hyvin teillä
Tosi jännää, kohtahan jo suuntaatte synnyttämään!
Onko kaikki selvää jo synnytyksen suhteen, sairaalat ym? Oliko niin että olette pk-seudulla, onkos siellä jo alettu niitä koronarajoituksia purkamaan, jossain päin Suomea ainakin alkoivat jo purkaa rajoituksia.
Mites vointi? Onko mitään synnytykseen viittaavaa
@Silmu75 Sullakin alkaa jo ihan kohta äitiysloma! Huimalta tuntuu kyllä, aika menee niin hirveen nopeesti kun mä muistan että ihan vasta vasta plussasit ja nyt jo vauva kohta syntyy :-D Muistan sut tuolta toisen puolen keskustelusta meinaan, vaikka en siellä itse olekaan ollut muuta kuin seuraajana
Mites sulla vointi? Ihanaa että maha alkaa näkymään
Mullakin alko näkyy vasta tosi myöhään, reilusti yli rv 30 ja eihän siitä sitten isoa tullutkaan, synnytykseen mennessäkin lääkäri kun tutki niin totesi heti alkuun että ”kohtu pieni”. Noh mutta sulla on aikaa vielä kasvaa reilusti! Mulla siinä ihan rv 39 alko oikeestaan reilummin kasvamaan ja ”isolta” alko tuntuu vasta rv 40+. Mutta toisaalta ehkä sitten palautuukin paremmin, mulla ainakin pari viikkoo synnytyksestä maha näytti ihan normaalilta, iho tuntuu vähän löysemmältä mutta nyt jo aika normaalilta
@Wintersun Mites sulla meni ultra? Tai ootko jo käynyt? Kurkkasivatko vauvaa samalla
?
@MyMa Ihanaa että rakenneultrassa kaikki hyvin
Ja Onnea tulevasta pojasta
Esikoinen varmaan innoissaan pikkuveljestä (mikäli on jo sen ikäinen että ymmärtää :-D)! Ihanaa että alkaa vatsakin jo tuntua/näkyä, nyt kesällä kiva kun ei tarvii toppapalttoot päällä tallustaa!
Kaikille muillekin onnea odotuksiinne, nautitaan ilmoista
Täällä meillä edelleen unetonta vauva-arkea vietetään, vauva ei vaan meinaa nukkua, alkuun nukku päivällä, nyt ei nuku enää päivälläkään :-D Sikäli hyvä että rytmi näyttää muuttuneen että öisin nukkuis mutta kun ei sit vaan nuku :-D Alkuunhan tää nukku ihan koko päivän ja valvo sitten yön! Noh mikäs tässä on ollessa sikäli kun äitiyslomalla saa olla ja mieskin on tällä hetkellä kotona
Täällä haahutellaan ja nukutaan millon nukutaan :-D Mies on onneks ihana ja tekee koko ajan ruokaa yms ja hoivaa mua
Toki vauvaakin hoivaa :-D Muuten on Tosi ihanaa ja vauva on superihana ja reipas ja imetys sujuu ja jätettiin lisämaidotkin (opois
Ajattelen vaan jo uutta raskautta, voikun voiskin vaan luomusti raskautua! Toivo elää
Karhurouvanen ja vauva melkein 4 vk