Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kävi jo, eli taas ne samat: Keittiö ja kylppäri

Kerran kuussa pitää kuulema valuttaa niin kuumaa vettä viemäriin 5-10 minuuttia, sen pitäis auttaa...mutkun entäs kun se ei auta?
Olen alkanut taas kerran kattelemaan asuntoa missä olis toimivat systeemit
Ethä tunge mitään rasvaa ruuanlaitosta sinne lavuaariin ? Oliko sulla astianpesukone vai käsin peset astiat?
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Kävi jo, eli taas ne samat: Keittiö ja kylppäri

Kerran kuussa pitää kuulema valuttaa niin kuumaa vettä viemäriin 5-10 minuuttia, sen pitäis auttaa...mutkun entäs kun se ei auta?
Olen alkanut taas kerran kattelemaan asuntoa missä olis toimivat systeemit
Eihän normisti viemärit tukkoon mene! Mikä juttu tää oikein on? Onko huonosti suunnitellut viemärit eli jotain ysikymppisiä mutkia tms.
 
Ethä tunge mitään rasvaa ruuanlaitosta sinne lavuaariin ? Oliko sulla astianpesukone vai käsin peset astiat?
En tunge, olen ollut tosi tarkkana ettei viemäriin pääse mitään astioita tiskattaessa ja pesen tosi kuumalla vedellä (täällä tulee muuten todella kuumaa vettä, polttaa herkästi ihonsa).
Ei ole astianpesukonetta muuta kuin minä, mutta se taas ei haittaa koska pidän tiskaamisesta! :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Kais
No sit sulla on sot iso tukos peräröörissä, siihen ei putkimies eikä Mr.Johnsonkaan auta.

5 kpl Microlaxia kerralla vois olla sopiva hoito, ainut että huone pitää vuorata pressulla sitä ennen!
(Sori, mut mä oon realisti)
Höpöhöpö, nainen ei piere eikä pasko (ainakaan miesten mielestä ei):X3:
 
Höpöhöpö, nainen ei piere eikä pasko (ainakaan miesten mielestä ei)
Se on vaan niin että kukaan mies ei ole koskaan tavannu naista paskomassa.
Me osataan hoitaa se homma salassa, ja miehet kertoo toisilleen vaan huhuja ja legendoja siitä että "Mirja on joskus paskonu".

Joskus tietty on vaikeuksia. Voin kuvitella että viikonloppu miehen kans jossain meren luodolla aiheuttaisi naiselle päänvaivaa.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Kais ja Elena777
Se on vaan niin että kukaan mies ei ole koskaan tavannu naista paskomassa.
Me osataan hoitaa se homma salassa, ja miehet kertoo toisilleen vaan huhuja ja legendoja siitä että "Mirja on joskus paskonu".

Joskus tietty on vaikeuksia. Voin kuvitella että viikonloppu miehen kans jossain meren luodolla aiheuttaisi naiselle päänvaivaa.
Aina voi päästää mereen, tosin kannattaa varoa niitä pökäleitä mitkä jääkin kellumaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
No lääkäri soitti. 6 kk rautakuuri ja sitten kontrolli, verensokerin paastoarvo oli koholla,mutta johtui siitä että oli pakko ennen labraa syödä ikävien oireiden takia, munuais ja maksa-arvot lievästi koholla mutta ei hälyttävästi, kolesteroli oli koholla ja lääkemuutos 10 mg > 20 mg ja kilpirauhas-arvo hyvä, oma hormonituotanto on alkanut vöhentymään joten pikku hiljaa alkaa vaihdevuodet tulemaan.
Gyne tutkii tarkemmin myoomaa ja sen endometrioosi kokeen ja katsoo alkaako hormonilääkitys vai ei.
Sydänfilmissä ei mitään vikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
r0s
No lääkäri soitti. 6 kk rautakuuri ja sitten kontrolli, verensokerin paastoarvo oli koholla,mutta johtui siitä että oli pakko ennen labraa syödä ikävien oireiden takia, munuais ja maksa-arvot lievästi koholla mutta ei hälyttävästi, kolesteroli oli koholla ja lääkemuutos 10 mg > 20 mg ja kilpirauhas-arvo hyvä, oma hormonituotanto on alkanut vöhentymään joten pikku hiljaa alkaa vaihdevuodet tulemaan.
Gyne tutkii tarkemmin myoomaa ja sen endometrioosi kokeen ja katsoo alkaako hormonilääkitys vai ei.
Sydänfilmissä ei mitään vikaa.

Nonni! Ei mitään vaarallista siellä.

Meikä menee keskiviikkoaamuna.

Mutta kun olet myös syömisiä tänne kertonut, niin mun on tehnyt joskus mieli sanoa, että syö, hyvä ihminen, myös punaista lihaa tai sisäelimiä. Täysjyväpuuroissakin on rautaa mutta lihasta se vaan imeytyy paremmin.

*tuputtaa naudanjauheliha-kidneypapu-tomaattipataa*
 

Yhteistyössä