Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Höpöhöpö, nainen ei piere eikä pasko (ainakaan miesten mielestä ei)
Se on vaan niin että kukaan mies ei ole koskaan tavannu naista paskomassa.
Me osataan hoitaa se homma salassa, ja miehet kertoo toisilleen vaan huhuja ja legendoja siitä että "Mirja on joskus paskonu".

Joskus tietty on vaikeuksia. Voin kuvitella että viikonloppu miehen kans jossain meren luodolla aiheuttaisi naiselle päänvaivaa.

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Kais ja Elena777
Se on vaan niin että kukaan mies ei ole koskaan tavannu naista paskomassa.
Me osataan hoitaa se homma salassa, ja miehet kertoo toisilleen vaan huhuja ja legendoja siitä että "Mirja on joskus paskonu".

Joskus tietty on vaikeuksia. Voin kuvitella että viikonloppu miehen kans jossain meren luodolla aiheuttaisi naiselle päänvaivaa.
Aina voi päästää mereen, tosin kannattaa varoa niitä pökäleitä mitkä jääkin kellumaan.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Echo
No lääkäri soitti. 6 kk rautakuuri ja sitten kontrolli, verensokerin paastoarvo oli koholla,mutta johtui siitä että oli pakko ennen labraa syödä ikävien oireiden takia, munuais ja maksa-arvot lievästi koholla mutta ei hälyttävästi, kolesteroli oli koholla ja lääkemuutos 10 mg > 20 mg ja kilpirauhas-arvo hyvä, oma hormonituotanto on alkanut vöhentymään joten pikku hiljaa alkaa vaihdevuodet tulemaan.
Gyne tutkii tarkemmin myoomaa ja sen endometrioosi kokeen ja katsoo alkaako hormonilääkitys vai ei.
Sydänfilmissä ei mitään vikaa.

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
r0s
No lääkäri soitti. 6 kk rautakuuri ja sitten kontrolli, verensokerin paastoarvo oli koholla,mutta johtui siitä että oli pakko ennen labraa syödä ikävien oireiden takia, munuais ja maksa-arvot lievästi koholla mutta ei hälyttävästi, kolesteroli oli koholla ja lääkemuutos 10 mg > 20 mg ja kilpirauhas-arvo hyvä, oma hormonituotanto on alkanut vöhentymään joten pikku hiljaa alkaa vaihdevuodet tulemaan.
Gyne tutkii tarkemmin myoomaa ja sen endometrioosi kokeen ja katsoo alkaako hormonilääkitys vai ei.
Sydänfilmissä ei mitään vikaa.

Nonni! Ei mitään vaarallista siellä.

Meikä menee keskiviikkoaamuna.

Mutta kun olet myös syömisiä tänne kertonut, niin mun on tehnyt joskus mieli sanoa, että syö, hyvä ihminen, myös punaista lihaa tai sisäelimiä. Täysjyväpuuroissakin on rautaa mutta lihasta se vaan imeytyy paremmin.

*tuputtaa naudanjauheliha-kidneypapu-tomaattipataa*

Nonni! Ei mitään vaarallista siellä.

Meikä menee keskiviikkoaamuna.

Mutta kun olet myös syömisiä tänne kertonut, niin mun on tehnyt joskus mieli sanoa, että syö, hyvä ihminen, myös punaista lihaa tai sisäelimiä. Täysjyväpuuroissakin on rautaa mutta lihasta se vaan imeytyy paremmin.

*tuputtaa naudanjauheliha-kidneypapu-tomaattipataa*
Kyllä mä välillä oon syönny maksa ja veriruokia ja punaista lihaa ja täysjyväpuuroa,mutta jos meinaan saaha painoa alas,niin ei onnistu jos syön joka päivä niinsanottua normaalia ruokaa vaikka suurin osa ruuasta olisi salaattia ja kasviksia. Ja lisäksi sisäelin/ veri / liharuokia

r0s
Kyllä mä välillä oon syönny maksa ja veriruokia ja punaista lihaa ja täysjyväpuuroa,mutta jos meinaan saaha painoa alas,niin ei onnistu jos syön joka päivä niinsanottua normaalia ruokaa vaikka suurin osa ruuasta olisi salaattia ja kasviksia. Ja lisäksi sisäelin/ veri / liharuokia

Paahtopaistia salaatin kanssa ni ei tule kaloreita. Ja samaan salaattiin paprikaa ni on kaksi tuhtia raudanlähdettä.

Jos sadassa grammassa on 113 kaloria ni on se aika vähän verrattuna siihen, miten hyvin se pitää nälkää.

Verrataan vaikka BicMac-hampurilaiseen, 500 kaloria. Paahtopaistia saa ottaa useamman siivun ja salaattia lautasellisen eikä nälkä tuu takaisin heti ku röyhtäisee.
en oo tiennykkään että naudanpaistissa on noin vähän kaloroita

onkohan hirvessä senkään vertaa?