Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nonni! Ei mitään vaarallista siellä.

Meikä menee keskiviikkoaamuna.

Mutta kun olet myös syömisiä tänne kertonut, niin mun on tehnyt joskus mieli sanoa, että syö, hyvä ihminen, myös punaista lihaa tai sisäelimiä. Täysjyväpuuroissakin on rautaa mutta lihasta se vaan imeytyy paremmin.

*tuputtaa naudanjauheliha-kidneypapu-tomaattipataa*
Kyllä mä välillä oon syönny maksa ja veriruokia ja punaista lihaa ja täysjyväpuuroa,mutta jos meinaan saaha painoa alas,niin ei onnistu jos syön joka päivä niinsanottua normaalia ruokaa vaikka suurin osa ruuasta olisi salaattia ja kasviksia. Ja lisäksi sisäelin/ veri / liharuokia
 
r0s
Kyllä mä välillä oon syönny maksa ja veriruokia ja punaista lihaa ja täysjyväpuuroa,mutta jos meinaan saaha painoa alas,niin ei onnistu jos syön joka päivä niinsanottua normaalia ruokaa vaikka suurin osa ruuasta olisi salaattia ja kasviksia. Ja lisäksi sisäelin/ veri / liharuokia

Paahtopaistia salaatin kanssa ni ei tule kaloreita. Ja samaan salaattiin paprikaa ni on kaksi tuhtia raudanlähdettä.
 
Jos sadassa grammassa on 113 kaloria ni on se aika vähän verrattuna siihen, miten hyvin se pitää nälkää.

Verrataan vaikka BicMac-hampurilaiseen, 500 kaloria. Paahtopaistia saa ottaa useamman siivun ja salaattia lautasellisen eikä nälkä tuu takaisin heti ku röyhtäisee.
en oo tiennykkään että naudanpaistissa on noin vähän kaloroita

onkohan hirvessä senkään vertaa?
 

Yhteistyössä