Ja Prisma-tyyliin illalla kaksi tuntia ennen nukkumaanmenoa tuo on 60%, joten silloin Echo on suorastaan edullinenMeikäläiseen taas vois lätkäistä 30 %-tarran, eli pilaantumassa pian.
No onneksi ikämiesten vaivoille voi nauraa.Vaihdevuodet on yhtä kärsimystä monen vuoden ajan. Ei naurata..
Valkonen hetero setämies on vapaata riistaa kaikenlaiselle vihapuheelle.No onneksi ikämiesten vaivoille voi nauraa.
Miten se tasa-arvo ilmeneekään?
HuommentaHuomentapäivää! Ihanan aurinkoinen aamu.
*hörppii kahvia autossa*
huomenta, otappa tästä kaffettaaHei vaan ja huomenta kaikille
tattis ja niin on täälläkinPäivää. Hyvää peepeepeetä vaan kaikille. Kaunis ilma ainakin tällä
Sanoinko niin?No onneksi ikämiesten vaivoille voi nauraa.
Miten se tasa-arvo ilmeneekään?
Pappa häkeltyi sun kauneudesta.Huomenta. Reilun 5 km lenkki takana, mikä on tekosyysi?
Ei vaan nyt otin vähän rauhallisemmin eli ei ollu mikään "keuhkot pellolle" -lenkki. Edelliskertojen jälkeen on ollu kamala päänsärky vaikka vettä oon lipittäny hurumycket ennen ja jälkeen.
Ja luin että rytmihäiriöt (joita on ollu vielä eilen) johtuu liian nopeasta laihduttamisesta. Ekat kilothan lähtee nopsaan.
Ei vaan malttais laihtua suositusten mukaan eli puoli kiloa viikossa, tätä laardia kun riittää, joten jos mä laihdun niin hitaasti kuin pitäis, niin mä oisin ensi tammikuussa bikinikunnossa.
Järjestän sit Mrs.Bikini Avanto -skaban. Uimapukukierros kestää 1 h, mitä enemmän pakkasta sen parempi.
Ai nii ja tänä aamuna näin pupujussin, viimeksi näin ketun. Plus että tällä kertaa oli joku pappa yhdellä sivutiellä ja tuijotti meikäläistä haavi auki, se oli vähän pelottava.
Se varmaan tykkää punaisista tomaateista ja mä erehdyttävästi toin sille mieleen että kasvihuoneessa on poikettava...Pappa häkeltyi sun kauneudesta.
Mä yritin eilen kaupassa etsiä niitä poretabletteja mut en löytäny. Mistä kaupasta sä niitä hait?Kahvipaussi! Taas!
Kiireettömät työpäivät ovat ihan parhaita. Etenkin silloin harvoin ku on tuntipalkalla. Tupustakott muut edessä vaikka koko päivän, termarissa on vielä.
Mä yritin eilen kaupassa etsiä niitä poretabletteja mut en löytäny. Mistä kaupasta sä niitä hait?
Putkimiehen pitäis tulla käymään hetkenä minä hyvänsä...ois noloo jättää se kissan kanssa tänne ja lähtee tonne kylille laukkaamaan.Reilun 5 km lenkki takana, mikä on tekosyysi?
mitäs putkia se olikaan tulossa rassaamaan?Putkimiehen pitäis tulla käymään hetkenä minä hyvänsä...ois noloo jättää se kissan kanssa tänne ja lähtee tonne kylille laukkaamaan.
Rassatkoon ensiks mun putket niin lähen sitten sen jälkeen
Kävi jo, eli taas ne samat: Keittiö ja kylppärimitäs putkia se olikaan tulossa rassaamaan?
hyi perrrvoo, kakkosrööri pysyy kyllä auki kun käy isollahädälläKävi jo, eli taas ne samat: ykkönen ja kakkonen
Kerran kuussa pitää kuulema rassata röörejä 5-10 minuuttia, sen pitäis auttaa...mutkun entäs kun se ei auta?
Olen alkanut taas kerran kattelemaan ukkoa jolla olis toimivat systeemit