Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta. Reilun 5 km lenkki takana, mikä on tekosyysi? ;)
Ei vaan nyt otin vähän rauhallisemmin eli ei ollu mikään "keuhkot pellolle" -lenkki. Edelliskertojen jälkeen on ollu kamala päänsärky vaikka vettä oon lipittäny hurumycket ennen ja jälkeen.
Ja luin että rytmihäiriöt (joita on ollu vielä eilen) johtuu liian nopeasta laihduttamisesta. Ekat kilothan lähtee nopsaan.

Ei vaan malttais laihtua suositusten mukaan eli puoli kiloa viikossa, tätä laardia kun riittää, joten jos mä laihdun niin hitaasti kuin pitäis, niin mä oisin ensi tammikuussa bikinikunnossa. :ROFLMAO:
Järjestän sit Mrs.Bikini Avanto -skaban. Uimapukukierros kestää 1 h, mitä enemmän pakkasta sen parempi.

Ai nii ja tänä aamuna näin pupujussin, viimeksi näin ketun. Plus että tällä kertaa oli joku pappa yhdellä sivutiellä ja tuijotti meikäläistä haavi auki, se oli vähän pelottava. :eek:
 
Huomenta. Reilun 5 km lenkki takana, mikä on tekosyysi?
Ei vaan nyt otin vähän rauhallisemmin eli ei ollu mikään "keuhkot pellolle" -lenkki. Edelliskertojen jälkeen on ollu kamala päänsärky vaikka vettä oon lipittäny hurumycket ennen ja jälkeen.
Ja luin että rytmihäiriöt (joita on ollu vielä eilen) johtuu liian nopeasta laihduttamisesta. Ekat kilothan lähtee nopsaan.

Ei vaan malttais laihtua suositusten mukaan eli puoli kiloa viikossa, tätä laardia kun riittää, joten jos mä laihdun niin hitaasti kuin pitäis, niin mä oisin ensi tammikuussa bikinikunnossa.
Järjestän sit Mrs.Bikini Avanto -skaban. Uimapukukierros kestää 1 h, mitä enemmän pakkasta sen parempi.

Ai nii ja tänä aamuna näin pupujussin, viimeksi näin ketun. Plus että tällä kertaa oli joku pappa yhdellä sivutiellä ja tuijotti meikäläistä haavi auki, se oli vähän pelottava.
Pappa häkeltyi sun kauneudesta.
 
mitäs putkia se olikaan tulossa rassaamaan?
Kävi jo, eli taas ne samat: Keittiö ja kylppäri:)

Kerran kuussa pitää kuulema valuttaa niin kuumaa vettä viemäriin 5-10 minuuttia, sen pitäis auttaa...mutkun entäs kun se ei auta?
Olen alkanut taas kerran kattelemaan asuntoa missä olis toimivat systeemit :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä