Niin mutta ei me naiset käydä kakkoshädällä eikä pierrä.hyi perrrvoo, kakkosrööri pysyy kyllä auki kun käy isollahädällä
Niin mutta ei me naiset käydä kakkoshädällä eikä pierrä.hyi perrrvoo, kakkosrööri pysyy kyllä auki kun käy isollahädällä
no sitte on rassattava peräröörikin vaikka se koko lailla perrrvoa oliskiNiin mutta ei me naiset käydä kakkoshädällä eikä pierrä.
Ethä tunge mitään rasvaa ruuanlaitosta sinne lavuaariin ? Oliko sulla astianpesukone vai käsin peset astiat?Kävi jo, eli taas ne samat: Keittiö ja kylppäri
Kerran kuussa pitää kuulema valuttaa niin kuumaa vettä viemäriin 5-10 minuuttia, sen pitäis auttaa...mutkun entäs kun se ei auta?
Olen alkanut taas kerran kattelemaan asuntoa missä olis toimivat systeemit
Eihän normisti viemärit tukkoon mene! Mikä juttu tää oikein on? Onko huonosti suunnitellut viemärit eli jotain ysikymppisiä mutkia tms.Kävi jo, eli taas ne samat: Keittiö ja kylppäri
Kerran kuussa pitää kuulema valuttaa niin kuumaa vettä viemäriin 5-10 minuuttia, sen pitäis auttaa...mutkun entäs kun se ei auta?
Olen alkanut taas kerran kattelemaan asuntoa missä olis toimivat systeemit
En tunge, olen ollut tosi tarkkana ettei viemäriin pääse mitään astioita tiskattaessa ja pesen tosi kuumalla vedellä (täällä tulee muuten todella kuumaa vettä, polttaa herkästi ihonsa).Ethä tunge mitään rasvaa ruuanlaitosta sinne lavuaariin ? Oliko sulla astianpesukone vai käsin peset astiat?
Eivät ole toimineet remontin jälkeen hyvin ja olen valittanut aiheesta isännöitsijälle ennenkin...toi putkimieskin muisti käyneensä täällä jo aiemmin.Eihän normisti viemärit tukkoon mene! Mikä juttu tää oikein on? Onko huonosti suunnitellut viemärit eli jotain ysikymppisiä mutkia tms.
kuulostaa vähän sille että dimex-pellet on tyrineet asennuksissaEivät ole toimineet remontin jälkeen hyvin ja olen valittanut aiheesta isännöitsijälle ennenkin...toi putkimieskin muisti käyneensä täällä jo aiemmin.
Meni sitten remontti pieleenEivät ole toimineet remontin jälkeen hyvin ja olen valittanut aiheesta isännöitsijälle ennenkin...toi putkimieskin muisti käyneensä täällä jo aiemmin.
Meni sitten remontti pieleen
Sitä se putkimieskin selitteli siinä rassaillessaan etteivät he oikein voi tehdä näille asioille mitään, kun jotkut toiset tahot päättää noista remonttijutuista jne...emmä sitten tiedä kenelle noista pitäs valittaa.kuulostaa vähän sille että dimex-pellet on tyrineet asennuksissa
No sit sulla on sot iso tukos peräröörissä, siihen ei putkimies eikä Mr.Johnsonkaan auta.Niin mutta ei me naiset käydä kakkoshädällä eikä pierrä.
Höpöhöpö, nainen ei piere eikä pasko (ainakaan miesten mielestä ei)No sit sulla on sot iso tukos peräröörissä, siihen ei putkimies eikä Mr.Johnsonkaan auta.
5 kpl Microlaxia kerralla vois olla sopiva hoito, ainut että huone pitää vuorata pressulla sitä ennen!
(Sori, mut mä oon realisti)
isännöitsijä vastaa talon kunnostaSitä se putkimieskin selitteli siinä rassaillessaan etteivät he oikein voi tehdä näille asioille mitään, kun jotkut toiset tahot päättää noista remonttijutuista jne...emmä sitten tiedä kenelle noista pitäs valittaa.
Se on vaan niin että kukaan mies ei ole koskaan tavannu naista paskomassa.Höpöhöpö, nainen ei piere eikä pasko (ainakaan miesten mielestä ei)
Päänvaivaa - hmm... kumpaan päähän?Joskus tietty on vaikeuksia. Voin kuvitella että viikonloppu miehen kans saaressa jossain meren luodolla aiheuttaisi naiselle päänvaivaa.
Ei näköjään vastaa, tai ainakin yrittää liukkaasti luikerrella irti vastuustaan...isännöitsijä vastaa talon kunnosta
Molempiin!Päänvaivaa - hmm... kumpaan päähän?
Aina voi päästää mereen, tosin kannattaa varoa niitä pökäleitä mitkä jääkin kellumaan.Se on vaan niin että kukaan mies ei ole koskaan tavannu naista paskomassa.
Me osataan hoitaa se homma salassa, ja miehet kertoo toisilleen vaan huhuja ja legendoja siitä että "Mirja on joskus paskonu".
Joskus tietty on vaikeuksia. Voin kuvitella että viikonloppu miehen kans jossain meren luodolla aiheuttaisi naiselle päänvaivaa.
no ompa veltto isäntä, hallituksen pitäs antaa sille potkutEi näköjään vastaa, tai ainakin yrittää liukkaasti luikerrella irti vastuustaan...
Aina kun soitan sille, hän esittää yllättynyttä ja on niin huolissaan siitä miten tää nyt silleen ja tälleen voi olla jne...
No lääkäri soitti. 6 kk rautakuuri ja sitten kontrolli, verensokerin paastoarvo oli koholla,mutta johtui siitä että oli pakko ennen labraa syödä ikävien oireiden takia, munuais ja maksa-arvot lievästi koholla mutta ei hälyttävästi, kolesteroli oli koholla ja lääkemuutos 10 mg > 20 mg ja kilpirauhas-arvo hyvä, oma hormonituotanto on alkanut vöhentymään joten pikku hiljaa alkaa vaihdevuodet tulemaan.
Gyne tutkii tarkemmin myoomaa ja sen endometrioosi kokeen ja katsoo alkaako hormonilääkitys vai ei.
Sydänfilmissä ei mitään vikaa.
Et ottais mua hanslangariksi?Nii ja viikonloppu, viiiikonloppu!
Paitsi että töihin mennään huomennakin.