Miten @Zennuli vuoto?? @Aamukahvi mitkä viikot sulla oli nyt? Hitto nuo vuodot säikäyttää, pysyisivät poissa!!
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaalean ruskeaa pidän itselläni vielä normaalina koska sitä ollut myös onnistuneessa raskaudessa! Jos ei isoja kipuja ja oot jo isommilla viikoilla (rv6->)voi hyvin johtua vaikka istukan sijainnistaMulla tulee jotain vaalean ruskeeta tuolta... alkaakohan vuoto tänään
Mulla oli menkkojen aikaan 3 päivää kunnon vuotoa ja olinkin varma et meni kesken, ku just plussannu päivää ennen vuotoa. Hulluna tein kans noita testejä. Mulla sillain jännä et se seuraava mikä päiväpissasta tehtynä oli aina vahvempi ku aamupissasta. Ja sit vuoto loppu ku seinään ja testit vahvistunut vaan ja digi myös. Eli kyl vaan voi kaikenmaailman vuotoja olla. Tsemppiä ja malttia![]()
Tossa tän aamun testi Nyt aattelin yrittää olla tekemättä pari PV et haalenis sit Selkeesti jos on haalenemassa
Voi kun tuota malttia olisikinMulla oli menkkojen aikaan 3 päivää kunnon vuotoa ja olinkin varma et meni kesken, ku just plussannu päivää ennen vuotoa. Hulluna tein kans noita testejä. Mulla sillain jännä et se seuraava mikä päiväpissasta tehtynä oli aina vahvempi ku aamupissasta. Ja sit vuoto loppu ku seinään ja testit vahvistunut vaan ja digi myös. Eli kyl vaan voi kaikenmaailman vuotoja olla. Tsemppiä ja malttia![]()
Voi kun tuota malttia olisikin Mieskin nauro et pitäskö mun vähän rauhoittua, kun kävin taas päivittää tilannetta hälle että ei nyt sit ehkä viel mennytkään kesken. Hänellä muutenkin vähän löysemmät ranteet ja ei epäile yhtään eikö vielä joskus sitä vauvaa saataisi syliin asti vaikka nyt ei viel tärppäiskään Just katselin kalenterista ja googlailin että koska aikaisimmillaan ultrassa näkyisi muuta kun se raskauspussi et sais varmuuden ettei olis ainakaan tuulimuna tällä kertaa ja löytyis oikeesta paikkaa edes. Onks kukaan käyny rv5+ jotain jo ?
Mä kävin viikolla 5+2 koska halusin varmistaa onko raskaus oikeassa paikassa. Silloin näkyi vain ruskuaispussi joka oli oikeassa paikassa. Nyt 6+5 meen uudestaan ultraan ja toivon että siellä näkyisi myös syke joVoi kun tuota malttia olisikin Mieskin nauro et pitäskö mun vähän rauhoittua, kun kävin taas päivittää tilannetta hälle että ei nyt sit ehkä viel mennytkään kesken. Hänellä muutenkin vähän löysemmät ranteet ja ei epäile yhtään eikö vielä joskus sitä vauvaa saataisi syliin asti vaikka nyt ei viel tärppäiskään Just katselin kalenterista ja googlailin että koska aikaisimmillaan ultrassa näkyisi muuta kun se raskauspussi et sais varmuuden ettei olis ainakaan tuulimuna tällä kertaa ja löytyis oikeesta paikkaa edes. Onks kukaan käyny rv5+ jotain jo ?
Vaalean ruskeaa pidän itselläni vielä normaalina koska sitä ollut myös onnistuneessa raskaudessa! Jos ei isoja kipuja ja oot jo isommilla viikoilla (rv6->)voi hyvin johtua vaikka istukan sijainnista![]()
Mulla tulee jotain vaalean ruskeeta tuolta... alkaakohan vuoto tänään
Mulla kans oli aamulla!!! Menin aivan paniikkiin. Google käyty läpi. Ei kai voi muuta kuin odottaa 2 viikkoa jolloin on varhaisultra........... Onneksi enempää mitää ei ole tullut aamun jälkeen.
En tiedä onko tästä adressista (tai ylipäänsä) ollut puhetta jollain kanavalla, mutta tällä hetkellä siis synnyttäjällä ei saa olla tukihenkilöä mukana, eikä tukihenkilö pääse synnytyksen jälkeen näkemään lasta kuin hetkeksi. Esim isä ei saa jäädä perhehuoneeseen.
Tähän pyydetään päättäjiltä adressilla kompromissia, kuten että perhe saisi olla omassa perhehuoneessaan synnytyksen jälkeen ja välttää muita ulkopuolisia kontakteja. Adressi löytyy täältä: https://www.adressit.com/oikeuksia_odottaville_-_koronarsjoitu
Itse en usko, että ilman kompromisseja tätä rajoitusta ei tulla poistamaan ennen kuin on saatu Covid-19 rokote kehitettyä ja kansa rokotettua. Erittäin epätodennäköistä, että tämä tapahtuisi ennen tammikuuta.
Mitä mieltä olette?
En tiedä onko tästä adressista (tai ylipäänsä) ollut puhetta jollain kanavalla, mutta tällä hetkellä siis synnyttäjällä ei saa olla tukihenkilöä mukana, eikä tukihenkilö pääse synnytyksen jälkeen näkemään lasta kuin hetkeksi. Esim isä ei saa jäädä perhehuoneeseen.
Tähän pyydetään päättäjiltä adressilla kompromissia, kuten että perhe saisi olla omassa perhehuoneessaan synnytyksen jälkeen ja välttää muita ulkopuolisia kontakteja. Adressi löytyy täältä: https://www.adressit.com/oikeuksia_odottaville_-_koronarsjoitu
Itse en usko, että ilman kompromisseja tätä rajoitusta ei tulla poistamaan ennen kuin on saatu Covid-19 rokote kehitettyä ja kansa rokotettua. Erittäin epätodennäköistä, että tämä tapahtuisi ennen tammikuuta.
Mitä mieltä olette?
Mitä mieltä olette?
Joo ei oo aamun jälkee ollu mitään ... mä kans kävin Googlen läpi, millon sulla ultra??