"Pst...varoitan teitä Capo. Joku meinaa käyttää keittojuureksia lasagnessa."Siitä tulee oikeasti hyvää!
400 grammaa vähärasvaista (10%) jauhelhaa 4 x 153 = 612 Kcal
valkosipulia 2kcal
tomaattimurskapurkillinen (400gr) 4 x 23= 92 Kcal
pussi (200 grammaa) keittojuureksia 2 x 34= 68 kcal
suolaa, pippuria, etikkaa, ripaus sokeria 10 kcal
Juustosoossiin 4-5 dl maitoa 5 x 46= 230 Kcal
ja sulatetaan siihen mikrossa paketti koskenlaskijaa 2,5 x 280= 700Kcal
Lasagnelevyjä 200 grammaa 2 x 280= 560 Kcal
1950 grammaa sapuskaa mistä haihtunee ehkä 100 grammaa eli annokseen jää reilut 450 grammaa. Ton seuraksi salaattia niin nälän pitäisi naiselta lähteä.
2184 Kcal ja kun tosta jakaa 4 annosta on yksi satsi 546 kaloria ja sapuskaa on lautasella 50 grammaa enemmän kuin mitä sitä olisi ilman keittojuureksia joista jää kaloreita annokselle 17.
-älä syö ruusan laihis/huijjauslasaknea
*merkkaa tiimarinvihkoon*
Älä yritäkään sekoitellä @ ruutiksen ympyröitä!Jos Roosa ajatteli että sitä jauhelihaa jatketaan keittojuureksilla, mutta ruokaa otetaan sama määrä kuin ottais "lihallisempaa' ( ) ruokaa.
Nii, nyt se on ihan sekoamistilassa sit.Älä yritäkään sekoitellä @ ruutiksen ympyröitä!
Kyl tuo mulle kelpaisi hyvin.Siitä tulee oikeasti hyvää!
400 grammaa vähärasvaista (10%) jauhelhaa 4 x 153 = 612 Kcal
valkosipulia 2kcal
tomaattimurskapurkillinen (400gr) 4 x 23= 92 Kcal
pussi (200 grammaa) keittojuureksia 2 x 34= 68 kcal
suolaa, pippuria, etikkaa, ripaus sokeria 10 kcal
Juustosoossiin 4-5 dl maitoa 5 x 46= 230 Kcal
ja sulatetaan siihen mikrossa paketti koskenlaskijaa 2,5 x 280= 700Kcal
Lasagnelevyjä 200 grammaa 2 x 280= 560 Kcal
1950 grammaa sapuskaa mistä haihtunee ehkä 100 grammaa eli annokseen jää reilut 450 grammaa. Ton seuraksi salaattia niin nälän pitäisi naiselta lähteä.
2184 Kcal ja kun tosta jakaa 4 annosta on yksi satsi 546 kaloria ja sapuskaa on lautasella 50 grammaa enemmän kuin mitä sitä olisi ilman keittojuureksia joista jää kaloreita annokselle 17.
Kunhan tulis kesä ensinAatelkaa, pian on taas talvi
Niin mutku taas näyttää ettei tuu, sataa vaan ja jos aurinko vilahtaakin niin sen jälkeen sataa kahta kauheemminKunhan tulis kesä ensin
Mä sain tänäänkin raekuuron niskaani. Aina on talvi.Aatelkaa, pian on taas talvi
Ekkö nää tykkää enää kesästä?Aatelkaa, pian on taas talvi
Eikös nuo meinannu sääennustajat että loppuviikosta loppuisi kylmät ilmatNiin mutku taas näyttää ettei tuu, sataa vaan ja jos aurinko vilahtaakin niin sen jälkeen sataa kahta kauheemmin
Mä sain tänäänkin raekuuron niskaani. Aina on talvi.
Puhut ” Rättistä”, olette olleet yhdessä taasen? Tietääkö miehesi asiasta mitään?Ekkö nää tykkää enää kesästä?
Rättiksellä on nainen ja rättis asuu liian kaukana. Mun oletettu mies muttaa ens kuussa toiselle paikkakunnalle.Puhut ” Rättistä”, olette olleet yhdessä taasen? Tietääkö miehesi asiasta mitään?
Suuttuiko miehesi sinuun, kun huomasi, että olet vieraillut Rättilässä?Rättiksellä on nainen ja rättis asuu liian kaukana. Mun oletettu mies muttaa ens kuussa toiselle paikkakunnalle.
Ei muuta mun takia. En ole koskaan tavannut rättistä.Suuttuiko miehesi sinuun, kun huomasi, että olet vieraillut Rättilässä?
Fasebook kysyi, jos tunnen sinut. Tunnenko sinut?Ei muuta mun takia. En ole koskaan tavannut rättistä.
Voi olla.Fasebook kysyi, jos tunnen sinut. Tunnenko sinut?
Tunnetko sinä minut? Miksikähän fase kysyi sitä, jos tunnen sinut?Voi olla.