Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iskä menee myös pian nukkuu (jahka vetää netflix maratoonin loppuun ja nukahtaa nojatuoliinsa)
Ok.

Iskä. Saanx mä taskurahaa, mä tartteisin uudet kuoret kännyyn ja geelikynnet ja napapaidan ja napakorunki?
Sopiix että mä meen koulujenpäättäjäisviikonloppuna Jesperin kaa, se tulis mua autolla hakee vaik sanoo olevansa 16 vee? Ku se tykkää musta. :)
 
  • Haha
Reactions: KalaMies
Ok.

Iskä. Saanx mä taskurahaa, mä tartteisin uudet kuoret kännyyn ja geelikynnet ja napapaidan ja napakorunki?
Sopiix että mä meen koulujenpäättäjäisviikonloppuna Jesperin kaa, se tulis mua autolla hakee vaik sanoo olevansa 16 vee? Ku se tykkää musta.
Mihin rahaa tarvitset, jääkaappi on täynnä ruokaa ja vaatteita vaatekaapissa. Geelikynnet saa kun lykkää sormet iskän geelipurkkiin ja napapaidan saa heti, kun kasvat lisää pituutta ja vanha paita jää pieneksi. Lisäksi ei mitään napakoruja, äitisi käytti niitä 90-luvulla...

Eikä mitään Jespereitä. Menet munamankelilla, jos johonkin pitää päästä. Tuollaiset Kasperit, Jesperit ja Joonatanit juottavat tyttöset vain känniin, koska eivät muuta osaa
 
  • Haha
Reactions: Echo
Mihin rahaa tarvitset, jääkaappi on täynnä ruokaa ja vaatteita vaatekaapissa. Geelikynnet saa kun lykkää sormet iskän geelipurkkiin ja napapaidan saa heti, kun kasvat lisää pituutta ja vanha paita jää pieneksi. Lisäksi ei mitään napakoruja, äitisi käytti niitä 90-luvulla...

Eikä mitään Jespereitä. Menet munamankelilla, jos johonkin pitää päästä. Tuollaiset Kasperit, Jesperit ja Joonatanit juottavat tyttöset vain känniin, koska eivät muuta osaa
Mutta kun äiti kertoi joskus että se aikoinaan nappas sut napapaidan avulla. :( (Sit teille tulikin jo kiire vihille ku äiti ootti mua 2.kuulla ja mummi sai kuulla siitä, mut ei puhuta nyt siitä.)

Se oli se napapaita se syy. Mäki haluun semmosen. :)

Mutta nyt mä pistän Turun nuorten jääkiekkojoukkueelle pari kivaa instakuvaa musta, ja käyn nukkumaan.
Hyvää Yötä Isi. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mutta kun äiti kertoi joskus että se nappas sut napapaidan avulla. Sit teille tulikin jo kiire vihille ku äiti ootti mua 2.kuulla.

Se oli se napapaita se syy. Mäki haluun semmosen.

Mutta nyt mä pistän Turun nuorten jääkiekkojoukkueelle pari kivaa instakuvaa musta, ja käyn nukkumaan.
Hyvää Yötä Isi.
No jestas. Älä toista äitisi virheitä... Hyvät yöt nyt vaan kulta. Jatketaan tästä aiheesta 10v kuluttua.
 
  • Haha
Reactions: Echo
Niin joo ja huomenta....

Nukahin tosin vasta tänä aamuna, että en sitten tiiä oliko noi parin tunnin unet enemmänkin päivätorkut..
Näyttäis siltä, että lisääntynyt valo ulkona sotkee taas vaihteeks rytmiä. Onneks tää on ohimenevää ja kohta taas nukun, kuin lapsi yöt:)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä