Ei vaan yks vanha turkulainen käpy!Muurahaiskäpy
(Sori)
Ei vaan yks vanha turkulainen käpy!Muurahaiskäpy
No minkäs elukan takia kuljetaan kohta kaikki happimaskeissa? Ja Selma-mummot kuolee yksinäisyyteen.
Syy ei ollu supissa vaan matalassa bemarissa.Ne jotkut on valtavia. Muistan kun ajoin entisen matalan bemarini kanssa yhden yli, niin se oli kuin olisi ajanut hidastetöyssystä...
Se on sen viruksen isäntä, kantaja.Ihmisen.
Ei ne lepakot siellä seinän välissä/kellarissa/luolassa ihmisiä tartuta.
Se on sen viruksen isäntä, kantaja.
Lepakossa on tunnetusti ollu ennenki koronoita.Eihän sekään ole varma tieto.
Ja varmaa on se, ettei lepakko tunge sun ruokapöytääsi. Jos jotkut ovat niin pöllöjä että myyvät niitä herraties mitä tarkoitusta varten muurahaiskäpyjen ja muiden villieläinten kanssa ruokatorilla ja virus muuntautuu ni ei sekään lepakko-ressun vika ole vaan ihmisen.
Lepakossa on tunnetusti ollu ennenki koronoita.
Yks teoria on, että roikkuvat lepakot jossain torin ylisillä ois paskoneet lihatorin ruokiin. No, se on vaan teoria.
Voisin lähettää sulle wa yhden videon, mitä kaikkea nuo mättää naamaansa tuolla...Lepakossa on tunnetusti ollu ennenki koronoita.
Yks teoria on, että roikkuvat lepakot jossain torin ylisillä ois paskoneet lihatorin ruokiin. No, se on vaan teoria.
Näistä on lelujakin.Sitäpaitsi tuossa pellolla rääkyy usein käheä-ääninen kettukin, ja sillä jos millä on kapia.
Mutta tästä voi jokainen laittaa vaikka julisteen huussin seinälle. Eiks oo söpö?
Mut kun luin netistä supikoirajahdista, niin luin kans että nykyään rämemajavankin saa ampua. SE on huolestuttavaa.
Kiitos, mut oon nähny ainaki yhden creepyn videon.Voisin lähettää sulle wa yhden videon, mitä kaikkea nuo mättää naamaansa tuolla...
No ei sille voi mitään jos elukka jää auton alle. Ihan yhtä hyvin se voi olla söpö pupujussi tai peura.Näistä on lelujakin.
Liikaa väkeä ja liian vähän ruokaa sekä kivikautiset uskonnotKiitos, mut oon nähny ainaki yhden creepyn videon.
On noi kiinalaiset kyl aika maailmanvalta, kun lihatoreja ei kielletä.
Peura on vaan punkinkuljetusalus ja puput söi mun piha-aidanNo ei sille voi mitään jos elukka jää auton alle. Ihan yhtä hyvin se voi olla söpö pupujussi tai peura.
Itse asiassa muksu kuvas autoreissulla viime viikolla pellolla pomppivaa peuraa. Oli se siellä nätimpi kuin tuulilasissa.
Korona-aikaan oon miettiny että kiinalaisethan vetää aikalailla VT:ssä syötäväksi kiellettyjä elukoita, kuten hiiriä (no syön mäkin sikaa).Liikaa väkeä ja liian vähän ruokaa sekä kivikautiset uskonnot
Puput järsi meillä omenapuun tainta.Peura on vaan punkinkuljetusalus ja puput söi mun piha-aidan
Eikun se on Kotoperäisten eläinten ystävätNyt tää ketju muutti taas muotoaan: Muuttuneet eläinten ystävät.
Supikoiraa ei huolitakaan Laten elukkailtaan.
Silloin kun itse ajoin yli, niin se lennätti paskat koko auton kylkeen. Eturengas varmaan puristi sen tyhjäksi kuin sinappituubin...Oltiin joskus teinivuosina kaveriporukalla ryypiskelemässä, oltiin auton kyydissä ja meillä oli siis selvä kuski. Kuski ajo jonkun yli, pysähdyttiin katsoon oliko se kissa vai mikä, no, se oli supikoira. Minä ja toinen yhtä hullu kaveri ampastiin sen karvakasan tykö katsomaan, havaittiin että se oli hengissä, ei verta tai mitään. No minä nappasin sen syliin että vien sen kotiin ja hoidan kuntoon, kaveri rupes kinaan vastaan että hän vie sen ja yritti ottaa mun sylistä sen, kuski karjuu että kukaan vit...ei tuo sitä otusta autoon, sit se raukka hyppäs mun sylistä pois ja juoksi sillalta alas varmaan 6 metrin pudotuksen
Ei mennyt sekään ihan putkeen
Kielletään kaikista elukoista vaan ihmiset, sen jälkeen on kaikki kauniisti tasapainossaPuput järsi meillä omenapuun tainta.
Kielletään kaikki elukat. Hirvetkin syö taimikoita.
KannatanKielletään kaikista elukoista vaan ihmiset, sen jälkeen on kaikki kauniisti tasapainossa
Haluatko olla suunnannäyttäjänä?Kielletään kaikista elukoista vaan ihmiset, sen jälkeen on kaikki kauniisti tasapainossa
Laita se missä äijä syö raakaa lepakkoaVoisin lähettää sulle wa yhden videon, mitä kaikkea nuo mättää naamaansa tuolla...
Ei oikean suunnan näyttäjää pidä uhrata, Latte vois maailman diktaattorina vielä pelastaa senHaluatko olla suunnannäyttäjänä?
(Ei millään pahalla sitte)
Ozzy vai? Mulla oli hieman iljettävämpi video mielessä...Laita se missä äijä syö raakaa lepakkoa