Muuttuneet ystävät...

r0s
Se on sen viruksen isäntä, kantaja.

Eihän sekään ole varma tieto.

Ja varmaa on se, ettei lepakko tunge sun ruokapöytääsi. Jos jotkut ovat niin pöllöjä että myyvät niitä herraties mitä tarkoitusta varten muurahaiskäpyjen ja muiden villieläinten kanssa ruokatorilla ja virus muuntautuu ni ei sekään lepakko-ressun vika ole vaan ihmisen.
 
Eihän sekään ole varma tieto.

Ja varmaa on se, ettei lepakko tunge sun ruokapöytääsi. Jos jotkut ovat niin pöllöjä että myyvät niitä herraties mitä tarkoitusta varten muurahaiskäpyjen ja muiden villieläinten kanssa ruokatorilla ja virus muuntautuu ni ei sekään lepakko-ressun vika ole vaan ihmisen.
Lepakossa on tunnetusti ollu ennenki koronoita.

Yks teoria on, että roikkuvat lepakot jossain torin ylisillä ois paskoneet lihatorin ruokiin. No, se on vaan teoria.
 
Sitäpaitsi tuossa pellolla rääkyy usein käheä-ääninen kettukin, ja sillä jos millä on kapia.

Mutta tästä voi jokainen laittaa vaikka julisteen huussin seinälle. Eiks oo söpö?


Mut kun luin netistä supikoirajahdista, niin luin kans että nykyään rämemajavankin saa ampua. :eek: SE on huolestuttavaa.
 
Sitäpaitsi tuossa pellolla rääkyy usein käheä-ääninen kettukin, ja sillä jos millä on kapia.

Mutta tästä voi jokainen laittaa vaikka julisteen huussin seinälle. Eiks oo söpö?


Mut kun luin netistä supikoirajahdista, niin luin kans että nykyään rämemajavankin saa ampua. SE on huolestuttavaa.
Näistä on lelujakin.

 
  • Haha
  • Vihainen
Reactions: Latimeria ja Echo
Oltiin joskus teinivuosina kaveriporukalla ryypiskelemässä, oltiin auton kyydissä ja meillä oli siis selvä kuski. Kuski ajo jonkun yli, pysähdyttiin katsoon oliko se kissa vai mikä, no, se oli supikoira. Minä ja toinen yhtä hullu kaveri ampastiin sen karvakasan tykö katsomaan, havaittiin että se oli hengissä, ei verta tai mitään. No minä nappasin sen syliin että vien sen kotiin ja hoidan kuntoon, kaveri rupes kinaan vastaan että hän vie sen ja yritti ottaa mun sylistä sen, kuski karjuu että kukaan vit...ei tuo sitä otusta autoon, sit se raukka hyppäs mun sylistä pois ja juoksi sillalta alas varmaan 6 metrin pudotuksen :rolleyes:
Ei mennyt sekään ihan putkeen:X3:
 
  • Vau!
Reactions: Latimeria ja Echo
Nyt tää ketju muutti taas muotoaan: Muuttuneet eläinten ystävät.

Supikoiraa ei huolitakaan Laten elukkailtaan.
Eikun se on Kotoperäisten eläinten ystävät

Kyllä supikoira ja minkki pääsee mukaan, mutta vaan nahkoina ja varottavina esimerkkeinä, kuinka asiat voi mennä pieleen, kun ihminen tuo kaukomailta vieraita lajeja :(

Ja sitten laittaa ne ahtaisiin häkkeihin tiettyjen turhamaisten palstamammojen ja kaltaistensa takia, että ne saa hienon turkin, ja eläinparka kituu koko elämänsä siellä.

Sieltä niitä pääsee karkuun ja osan päästää kettutytöt, jotka ei ole mitään oikeita eläintenystäviä. Koska sellainen ei päästä vieraslajia luontoon.
 
Oltiin joskus teinivuosina kaveriporukalla ryypiskelemässä, oltiin auton kyydissä ja meillä oli siis selvä kuski. Kuski ajo jonkun yli, pysähdyttiin katsoon oliko se kissa vai mikä, no, se oli supikoira. Minä ja toinen yhtä hullu kaveri ampastiin sen karvakasan tykö katsomaan, havaittiin että se oli hengissä, ei verta tai mitään. No minä nappasin sen syliin että vien sen kotiin ja hoidan kuntoon, kaveri rupes kinaan vastaan että hän vie sen ja yritti ottaa mun sylistä sen, kuski karjuu että kukaan vit...ei tuo sitä otusta autoon, sit se raukka hyppäs mun sylistä pois ja juoksi sillalta alas varmaan 6 metrin pudotuksen
Ei mennyt sekään ihan putkeen
Silloin kun itse ajoin yli, niin se lennätti paskat koko auton kylkeen. Eturengas varmaan puristi sen tyhjäksi kuin sinappituubin...
 

Yhteistyössä