Olin liian hyväuskonen viivojen vahvistumisesta Eilen oli viivat vahvistuneet ja digi antoi raskaana 1-2 mutta tämän aamun testit tooodella haaleita enään. Taidan siirtyä odottelemaan vuotoa.
Voi ei, pahoittelut @Korallikala ja @Bb-8
@haaveilija24 mikä dpo sulla vois nyt olla? Ootko varma?
Tervetuloa kaikille uusille!
Lidlissä oli halpoja äitiyshousuja, oon käynyt salaa ostamassa toiselta paikkakunnalta missä kukaan ei tunne mua. Onko kanssasisaria?
Onko teillä muuten kova keskustelu siellä facebookissa? Voisin odottaa tuota varhaisultraa ja tulla sit mukaan
Täällä rv 5+3
Kävin tänään ostaan L koon perus leggareita kun farkut ja muut housut ehkä hieman ikävästi jo kiristi masusta ja en siis muutenkaan farkuista välitä. Oikeaa ruokaa ei tee mieli mutta herkkuja voisin syödä koko ajan.Voi ei, pahoittelut @Korallikala ja @Bb-8
@haaveilija24 mikä dpo sulla vois nyt olla? Ootko varma?
Tervetuloa kaikille uusille!
Lidlissä oli halpoja äitiyshousuja, oon käynyt salaa ostamassa toiselta paikkakunnalta missä kukaan ei tunne mua. Onko kanssasisaria?
Onko teillä muuten kova keskustelu siellä facebookissa? Voisin odottaa tuota varhaisultraa ja tulla sit mukaan
Täällä rv 5+3
Leikataanko sen kystan takia?Täälläkin on menossa kesken, kivut yltyy ja raskaustesti haalistumaan päin. Onnea kaikille lokakuun mammoille ja tsemppiä tulevaan
Muoks. 18.02. Oikeassa olin, (ja helmiina myös) kohdunulkoinen raskaus ja 8cm kysta vas. Munasarjassa. Leikkaus torstaina ja lähtee vasen munasarja torvineen päivineen kokonaan. Nyt pelätään vaan kystan lopullista tuomiota: kasvain vai pelkkä kysta. Raskaushormoni matalalla 222 eikä alkiota näkynyt ultrassa mutta oletettavasti kystan lieppeissä jossain. Eli pitkään kestänyt sahaava ruskea/verinen vuoto ja alavatsakivut on ERITTÄIN hyvä syy hakeutua varhaisultaan. Näin täällä.
Miullekin jäi hieman auki että kumpi on suurempi huoli, oireileva (jäätävän nopeesti kasvanut) kysta vai piilotteleva alkio vai molemmat. Minuun iski kuin sadan kilon leka joka tapauksessa, ei muutakun hyvästi vauva ja hyvästi munasarja.Leikataanko sen kystan takia?
Raskaushormooni niin alhainen että alkio ehkä jo surkastumassa?
On kyllä kaikenlaisia vastoinkäymisiä. Huhhuh. Mutta toivomme ensi kerralla parempaa tuuria - sitä se on. Ja todellakin sitä että se on kysta.
Hei ihan uteliaisuudesta et millä paikkakunnalla kävit ultrassa ja paljon kustansi? Onnea kun kaikki oli hyvinTänä aamuna ultrassa käyty. Syke löyty ja kaikki sen puoleen hyvin , laskettuaika tarkentu 4.10, aika hyvin olin osannut arvioida
Mä kävin ihan julkisella, kun kuukautiskierron mukaan mulla rv:t paljon isommat ja tää olis ollu np-ultra.Hei ihan uteliaisuudesta et millä paikkakunnalla kävit ultrassa ja paljon kustansi? Onnea kun kaikki oli hyvin
Aivan! Mie tosiaan yritin täälä pohjosessa kysellä alkuraskauden ultraa ja 220-250€ hinnat, niin palkon kuin haluaisinki siellä sen pienen sykkeen nähdä niin ei vain ole varaa laittaa tollaista summaaMä kävin ihan julkisella, kun kuukautiskierron mukaan mulla rv:t paljon isommat ja tää olis ollu np-ultra.
Tiedossa oli kyllä, että viikkoja ei vielä niin paljoa.
Mulla on pco ja kierrot ollu aivan olemattomat , terolutilla edelliset käynnistetty