Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
on juu, salamat on punaisia ja ne lyövät maasta ylöspäin ja jylinän vuoksi tarvitsee kuulosuojaimet. ps.älä hengittele spermaa vahingossa henkeen.
Tästä tuli mieleen et mä oon pari kertaa puklannu spermat miehen syliin kun ne on tullut niin kovalla paineella/muuten vahingossa mennyt nieluun:ROFLMAO:
Mä en siis sen rakenteen takia pysty nieleen, mulla tulee oksurefleksi:rolleyes:
 
Huomenta murut :love:
Ihanaa keskiviikkopäivää.

Pitäisi tehdä kuntoutusselvityshakemus,käydä mustissa ja mirrissä ja kirjastossa.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Miu mau

Eilen oli kyllä ihana päivä taas pitkästä aikaa!
Käytiin syömässä, tarjosin yhdelle kaverille buffan kun tiesin ettei hänellä ollut rahaa vielä...sen jälkeen kävelin jalat rakoille hansassa..
Kotimatkalla yks kavereista keksi ''mennään kaikki mun luo yksille'' ja sitten mentiinkin nopeeta ostamaan juomista ja mentiin kaksille ja kolmilleKIN...

Kyllä nukutti makiasti yöllä...
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja ruuttis
Miu mau

Eilen oli kyllä ihana päivä taas pitkästä aikaa!
Käytiin syömässä, tarjosin yhdelle kaverille buffan kun tiesin ettei hänellä ollut rahaa vielä...sen jälkeen kävelin jalat rakoille hansassa..
Kotimatkalla yks kavereista keksi ''mennään kaikki mun luo yksille'' ja sitten mentiinkin nopeeta ostamaan juomista ja mentiin kaksille ja kolmilleKIN...

Kyllä nukutti makiasti yöllä...
arvaan, että rilluttelu päättyi kauheisiin orgioihin
 

Yhteistyössä