Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Olen nähnyt montakin sellaista laitetta, kun piti kokekäyttää. En nukkunut niinä öinä vieressä, mut sulle on valehdeltu, sori vaan. GGuarista ym tulee se vaiva, mut et usko.
Mulla on nielussa jotakin mikä on yksi syy siihen. Uniapnea pitää hoitaa muuten elämänlaatu on huono.

TYYPILLISIMMÄT OIREET

Uniapneassa potilaalla esiintyy yön aikana toistuvia hengityskatkoksia sekä siitä seuraavia havahtumisia ja yöunen pirstoutumista. Tyypillisiä oireita ovat päiväväsymys, ärtyneisyys, keskittymiskyvyn puute, äänekäs kuorsaus, unenaikaiset hengityskatkokset, lisääntynyt virtsaamistarve, yöhikoilu ja levoton yöuni. Riski nukahtaa rattiin on jopa kuusi kertaa suurempi kuin samanikäisillä aikuisilla keskimäärin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mulla on nielussa jotakin mikä on yksi syy siihen. Uniapnea pitää hoitaa muuten elämänlaatu on huono.
TYYPILLISIMMÄT OIREET
Uniapneassa potilaalla esiintyy yön aikana toistuvia hengityskatkoksia sekä siitä seuraavia havahtumisia ja yöunen pirstoutumista. Tyypillisiä oireita ovat päiväväsymys, ärtyneisyys, keskittymiskyvyn puute, äänekäs kuorsaus, unenaikaiset hengityskatkokset, lisääntynyt virtsaamistarve, yöhikoilu ja levoton yöuni. Riski nukahtaa rattiin on jopa kuusi kertaa suurempi kuin samanikäisillä aikuisilla keskimäärin.
tiedän, samat naamarit olen nähnyt vuosikausia sitten. Valmistajan on pakko puolustella niiden käyttöä.
 
Miu mau

Eilen oli kyllä ihana päivä taas pitkästä aikaa!
Käytiin syömässä, tarjosin yhdelle kaverille buffan kun tiesin ettei hänellä ollut rahaa vielä...sen jälkeen kävelin jalat rakoille hansassa..
Kotimatkalla yks kavereista keksi ''mennään kaikki mun luo yksille'' ja sitten mentiinkin nopeeta ostamaan juomista ja mentiin kaksille ja kolmilleKIN...

Kyllä nukutti makiasti yöllä...
Siellä on ollut oikein mukava päivä/ ilta :)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Miksiköhän muuten miehille ole kehitetty mitään "pikkuhousun suojaa" märkien unien varalle?:D
Osalle mamoista voisi ehkä olla poskia kuumottavaa sellaista pojalle tarjota ja selittää käyttötarkoitusta. Netti tarjoaa lähinnä kahta ohjetta:
  1. pitää harjoittaa seksiä useammin
  2. pitää masturboida enemmän
Ykkösen kohdalla ei välttämättä ole kyse teinipojan omasta päätöksestä. Pitäisikö koulun velvottaa luokan tytöt auttamaan?

Toiseen vaihtoehtoon on siis monen teinin tyytyminen. Äitien pitää siis muistaa, että kun poika omassa huoneessaan iltaisin tumputtaa, ajattelee hän pyykkäävän äitinsä parasta.
 
:eek:

Pitää kysyä etukäteen että haittaako häntä jos herää siihen että mä teen jotakin. :p
Niin, tuskin syytettä muutenkaan on luvassa.
Minä olen kertonut vaimolleni, että tuo on ainoa oikea tapa minut herättää. :love: Onneksi on oppi alkanut tehota, vaikka joskus joutuukin huomauttamaan vääräoppisesta sanallisesta ("herätys, kulta") herätyksestä.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
No nyt on hakemus tehty, pittää varmaan perjantaina käydä viemässä kelalle. Saa nähdä milloin kela tekee päätöksen ja milloin kunnonpaikasta tulee kutsu.
Oli muuten kiva pakkassää kävellä mustiin ja mirriin, kirjastoon ja kauppaan. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä