Miksiköhän muuten miehille ole kehitetty mitään "pikkuhousun suojaa" märkien unien varalle?Tuossa tilanteessa joutui joka tapauksessa etsimään uudet pyjamahousut tahmeiden tilalle...
Miksiköhän muuten miehille ole kehitetty mitään "pikkuhousun suojaa" märkien unien varalle?Tuossa tilanteessa joutui joka tapauksessa etsimään uudet pyjamahousut tahmeiden tilalle...
Se on tutkittu sairaalassa. Sain laitteen sairaalasta. Uniapnea ei noin vaan parane.sun täytys päästä eroon siitä etäkäyttöisestä naamarista. Mene sairaalaan selvitettäväksi se asia. Mun mies ei kuorsaa enää
Tarkoitat, että nuori hätiköi, niinhän?Kovuus on erilaista ja kyyti.
Järkeenkäyvät jatkokysymyksetTeini-ikäänkö ne kuumat unet loppui?
Vai opitko vanhemmiten jatkaan niitä unia
Kai tiedät, että jos käyt miehen kimppuun lupaa pyytämättä hänen nukkuessaan, on kyseessä raiskaus.Mulla nää unet ovat tulleet neljäkymppisenä. Mä nään näitä unia silloin kun en ole saanut pitkään aikaan. Harmi että nukun yksin. Jos ois mies vierellä niin kävisin sen kimppuun.
Olen nähnyt montakin sellaista laitetta, kun piti kokekäyttää. En nukkunut niinä öinä vieressä, mut sulle on valehdeltu, sori vaan. GGuarista ym tulee se vaiva, mut et usko.Se on tutkittu sairaalassa. Sain laitteen sairaalasta. Uniapnea ei noin vaan parane.
Joskus ne jatkuu kun oikein ajattelee sitä unta, monesti painajaisten kans yritän saada sen unen käsiteltyä loppuun... mut ei se aina onnistuolis kyllä kätevää jos pystyis jatkaa mieleisiä unia
Seuraava uni oli jotakin muuta. Olin kiinassa. Ihme hämärä puuhia tapahtui.olis kyllä kätevää jos pystyis jatkaa mieleisiä unia
johtuisko siitä, että vain harvoilla (ja nekin teinejä) tulee unessa housuunMiksiköhän muuten miehille ole kehitetty mitään "pikkuhousun suojaa" märkien unien varalle?
Toiset tuntuu mieltävän uniapnean olevan yhtä kuin pelkkä kuorsaaminen. Mun miehellä on myös uniapnea ja ihan rakenteellisista syistä, ei mitään merkitystä painolla tms joten sitä ei paranneta kyllä millään....Se on tutkittu sairaalassa. Sain laitteen sairaalasta. Uniapnea ei noin vaan parane.
sullekin on sit uskoteltu mitäsattuuToiset tuntuu mieltävän uniapnean olevan yhtä kuin pelkkä kuorsaaminen. Mun miehellä on myös uniapnea ja ihan rakenteellisista syistä, ei mitään merkitystä painolla tms joten sitä ei paranneta kyllä millään....
Mulla on nielussa jotakin mikä on yksi syy siihen. Uniapnea pitää hoitaa muuten elämänlaatu on huono.Olen nähnyt montakin sellaista laitetta, kun piti kokekäyttää. En nukkunut niinä öinä vieressä, mut sulle on valehdeltu, sori vaan. GGuarista ym tulee se vaiva, mut et usko.
Ja sää saat jatkaa omaa uskotteluasisullekin on sit uskoteltu mitäsattuu
tiedän, samat naamarit olen nähnyt vuosikausia sitten. Valmistajan on pakko puolustella niiden käyttöä.Mulla on nielussa jotakin mikä on yksi syy siihen. Uniapnea pitää hoitaa muuten elämänlaatu on huono.
TYYPILLISIMMÄT OIREET
Uniapneassa potilaalla esiintyy yön aikana toistuvia hengityskatkoksia sekä siitä seuraavia havahtumisia ja yöunen pirstoutumista. Tyypillisiä oireita ovat päiväväsymys, ärtyneisyys, keskittymiskyvyn puute, äänekäs kuorsaus, unenaikaiset hengityskatkokset, lisääntynyt virtsaamistarve, yöhikoilu ja levoton yöuni. Riski nukahtaa rattiin on jopa kuusi kertaa suurempi kuin samanikäisillä aikuisilla keskimäärin.
eikun mun mies on oppivaa sorttiaJa sää saat jatkaa omaa uskotteluasi
Vakuuttumiseen on vielä pitkä matka
Siellä on ollut oikein mukava päivä/ iltaMiu mau
Eilen oli kyllä ihana päivä taas pitkästä aikaa!
Käytiin syömässä, tarjosin yhdelle kaverille buffan kun tiesin ettei hänellä ollut rahaa vielä...sen jälkeen kävelin jalat rakoille hansassa..
Kotimatkalla yks kavereista keksi ''mennään kaikki mun luo yksille'' ja sitten mentiinkin nopeeta ostamaan juomista ja mentiin kaksille ja kolmilleKIN...
Kyllä nukutti makiasti yöllä...
Kai tiedät, että jos käyt miehen kimppuun lupaa pyytämättä hänen nukkuessaan, on kyseessä raiskaus.
ei haittaa
Pitää kysyä etukäteen että haittaako häntä jos herää siihen että mä teen jotakin.
Mie voin nähdä tuolaisia unia vaikka oisinkin saanuMulla nää unet ovat tulleet neljäkymppisenä. Mä nään näitä unia silloin kun en ole saanut pitkään aikaan. Harmi että nukun yksin. Jos ois mies vierellä niin kävisin sen kimppuun.
Osalle mamoista voisi ehkä olla poskia kuumottavaa sellaista pojalle tarjota ja selittää käyttötarkoitusta. Netti tarjoaa lähinnä kahta ohjetta:Miksiköhän muuten miehille ole kehitetty mitään "pikkuhousun suojaa" märkien unien varalle?
Niin, tuskin syytettä muutenkaan on luvassa.
Pitää kysyä etukäteen että haittaako häntä jos herää siihen että mä teen jotakin.
"Mustille mirriä"No nyt on hakemus tehty, pittää varmaan perjantaina käydä viemässä kelalle. Saa nähdä milloin kela tekee päätöksen ja milloin kunnonpaikasta tulee kutsu.
Oli muuten kiva pakkassää kävellä mustiin ja mirriin, kirjastoon ja kauppaan.