oikein, vahtiminen on pomomiähen työtäNo meiän pomo on niin pihi että varmasti vahtii ettei mee yli
oikein, vahtiminen on pomomiähen työtäNo meiän pomo on niin pihi että varmasti vahtii ettei mee yli
Kelpais mullekkinkiinankaalia, retiisiä, paprikaa, salaattijuustokuutioita ja tonnikalaa
no olipas reilu meininkiEx-työpaikalla ylityöt kiellettiin vuosia sitten. Jos oli pakottava tilanne niin piti saada kirjallinen lupa esimieheltä. Kun joku sairasti niin muut teki hänen työt ilmaiseksi.
Pitää säästää kaikessa mahdollisessa. Eivät ajattele meitä duunareita.no olipas reilu meininki
mun duunissa tehdään vain harvoin ylitöitä, lähinnä silloin kun asiakkailla on ns. tilanne päällä ja on pakko auttaa
kerkisit kummiski saada melaa mekkoon?Olipa kiihkeä uni viime yönä. Heräsin siihen. Harmi että ei jatkunut kun nukahdin uudestaan.
Sain nuorelta mieheltä.kerkisit kummiski saada melaa mekkoon?
Tuolla oli joskus firman aikojen alussa palkanlaskija sössinyt tosi paljon, jätti jatkuvasti maksamatta lomarahoja ja lisiä yms ja palkasta puuttui. En muista/tiedä oliko työnantajalle tullut siitä seurauksia mutta siitä asti kun olen ollut tuolla töissä niin pomo on todella tarkka kaikista, tessin mukaan toimimisista ja kyselee edelleen aina silloin tällöin ohimennen että olettehan muistanut tarkastaa palkkalaskelmat. Ja jos joskus on jotain epäselvää niin on välittömästi hoitanut asian.oikein, vahtiminen on pomomiähen työtä
sullako asiakkaitano olipas reilu meininki
mun duunissa tehdään vain harvoin ylitöitä, lähinnä silloin kun asiakkailla on ns. tilanne päällä ja on pakko auttaa
miten et tuollaista asiaa ole saanut tietää?Tuolla oli joskus firman aikojen alussa palkanlaskija sössinyt tosi paljon, jätti jatkuvasti maksamatta lomarahoja ja lisiä yms ja palkasta puuttui. En muista/tiedä oliko työnantajalle tullut siitä seurauksia mutta siitä asti kun olen ollut tuolla töissä niin pomo on todella tarkka kaikista, tessin mukaan toimimisista ja kyselee edelleen aina silloin tällöin ohimennen että olettehan muistanut tarkastaa palkkalaskelmat. Ja jos joskus on jotain epäselvää niin on välittömästi hoitanut asian.
Joskus kun näin unia teininä, niin tää oli ihan hitsin ärsyttävä, just joku kuuma uni ja heräät, etkä enää voi jatkaa.Olipa kiihkeä uni viime yönä. Heräsin siihen. Harmi että ei jatkunut kun nukahdin uudestaan.
Mä en ollut sillon vielä tuolla, se palkanlaskija oli saanut kenkää. Työnantaja itse kertoi siitä alkuun ja sano ohimennen et tollaset sohlarit tulee kalliiksi mut en tiedä meinasko se sitä että joutu ite koko ajan setviin sen sotkuja tai jotain. En oo siitä tarkemmin kysellyt kun ei kuulu mulle ja homma on koko minun aikani toiminut erittäin loistavasti. Kerran jouduin kyseleen lomarahoja kun lomani aikaistui ja palkanlaskija oli jäänyt lomalle ja unohtanut ilmoittaa tuuraajalleen. Sovittiin sitten pomon kanssa könttäsumma joka tasattiin seuraavan tilin kanssa kun tarvitsin rahat hetimiten et tuollaista asiaa ole saanut tietää?
miten voit sanoa, ettei se kuulu sulle? Sähän voit sähliä sen asian uudelleenMä en ollut sillon vielä tuolla, se palkanlaskija oli saanut kenkää. Työnantaja itse kertoi siitä alkuun ja sano ohimennen et tollaset sohlarit tulee kalliiksi mut en tiedä meinasko se sitä että joutu ite koko ajan setviin sen sotkuja tai jotain. En oo siitä tarkemmin kysellyt kun ei kuulu mulle ja homma on koko minun aikani toiminut erittäin loistavasti. Kerran jouduin kyseleen lomarahoja kun lomani aikaistui ja palkanlaskija oli jäänyt lomalle ja unohtanut ilmoittaa tuuraajalleen. Sovittiin sitten pomon kanssa könttäsumma joka tasattiin seuraavan tilin kanssa kun tarvitsin rahat heti
Miten niin voin? En mä siellä palkanlaskijana ole. Ja vahdin että mulle tulee mitä mulle kuuluu.miten voit sanoa, ettei se kuulu sulle? Sähän voit sähliä sen asian uudelleen
Tuossa tilanteessa joutui joka tapauksessa etsimään uudet pyjamahousut tahmeiden tilalle...Joskus kun näin unia teininä, niin tää oli ihan hitsin ärsyttävä, just joku kuuma uni ja heräät, etkä enää voi jatkaa.
ai, mut enhän voi tietää. Mistä ihmeestä sain sellaisen kuvan - mitä oikeasti siellä teet?Miten niin voin? En mä siellä palkanlaskijana ole. Ja vahdin että mulle tulee mitä mulle kuuluu.
Onko nuoren miehen kikkel makeampaa kuin vanhan äijän nuudel?Sain nuorelta mieheltä.
Tuotantotöitäai, mut enhän voi tietää. Mistä ihmeestä sain sellaisen kuvan - mitä oikeasti siellä teet?
Teini-ikäänkö ne kuumat unet loppui?Joskus kun näin unia teininä, niin tää oli ihan hitsin ärsyttävä, just joku kuuma uni ja heräät, etkä enää voi jatkaa.
Mulla nää unet ovat tulleet neljäkymppisenä. Mä nään näitä unia silloin kun en ole saanut pitkään aikaan. Harmi että nukun yksin. Jos ois mies vierellä niin kävisin sen kimppuun.Joskus kun näin unia teininä, niin tää oli ihan hitsin ärsyttävä, just joku kuuma uni ja heräät, etkä enää voi jatkaa.
olis kyllä kätevää jos pystyis jatkaa mieleisiä uniaTeini-ikäänkö ne kuumat unet loppui?
Vai opitko vanhemmiten jatkaan niitä unia
sun täytys päästä eroon siitä etäkäyttöisestä naamarista. Mene sairaalaan selvitettäväksi se asia. Mun mies ei kuorsaa enääMulla nää unet ovat tulleet neljäkymppisenä. Mä nään näitä unia silloin kun en ole saanut pitkään aikaan. Harmi että nukun yksin. Jos ois mies vierellä niin kävisin sen kimppuun.
Kovuus on erilaista ja kyyti.Onko nuoren miehen kikkel makeampaa kuin vanhan äijän nuudel?