En. Sulle mä suosittelen Kebab Pitseria Iloa ja kanadöner -rullaaNonni, joko selvitit?
En. Sulle mä suosittelen Kebab Pitseria Iloa ja kanadöner -rullaaNonni, joko selvitit?
Siis tunnetko sä koko Suomen kebsupaikat?Galaxy time?
Mitä siinä kanadönerissä on?En. Sulle mä suosittelen Kebab Pitseria Iloa ja kanadöner -rullaa
Kävin lunttimassa niitten sivuilla, ei ollu ympätty homejuustoo eikä ananasta. Mielenkiintoinen mestaMitä siinä kanadönerissä on?
Homejuusto ja ananas on no-go
Lue täältä: http://ilolounas.fi/kanadoneritMitä siinä kanadönerissä on?
Homejuusto ja ananas on no-go
Ihme rikkaiden touhuja. Kyllä meillä täällä savimajassa läpivedolla pärjätään.Hommaa ajoissa ilmastointilaite
Siis tunnetko sä koko Suomen kebsupaikat?
hyhTai ota tuo pitsa numero 2
Yksi pallivaha kiitos. Siinä oli sun lempiaineksetkin eli aura+ananas
Wau! Teillä on savimaja!Ihme rikkaiden touhuja. Kyllä meillä täällä savimajassa läpivedolla pärjätään.
En ollut siellä.Korsossa?
Johan sitä ollaan heitetty vapaalleIltaa, nyt kotona. Oli pitkä putkareissu.
Päivä meni nukkuessa koska oli heikko olo. Kaverin syy. Hää pyysi parille ja pyysi kotiinsa.Johan sitä ollaan heitetty vapaalle
IltaaIltaa, nyt kotona. Oli pitkä reissu.
Täällä tuiskuaa luntaVettä vaan sataa.
Iltaa! Tääl on satanu kutakuinkin koko päivän ja illan luntaVettä vaan sataa.
Niin tekee ja välillä räntää...ulkona on tosi liukkaat kelit nytVettä vaan sataa.
Mä muistin, että redtuubissa on sellanen elokuva kuin Siemenlinko.
No hyvä, että oli mukavaaPäivä meni nukkuessa koska oli jalkojen välissä heikko olo. Kaverin syy. Hää pyysi parinvaihtobileisiin ja pyysi kotiinsa.
Toivottavasti minuakinNiin tekee ja välillä on tosi liukkaat kelit, kun mietin palstamiehiä nudena