Ei tapella. Me keskustelemme.Yhet tappelee mun unesta
Ei tapella. Me keskustelemme.Yhet tappelee mun unesta
hyvä pointti, et tosiaanMä en tarvitse.
Poltat sää tupakkaa??jos siellä olisi riittävästi kaljaa, tupakkia ja makkaraa niin prkl mikä ettei
Tuletko vähän leipomaan?hyvä pointti, et tosiaan
jos joutusin tuommoselle mukavalle vankileirille niin iliman muutaPoltat sää tupakkaa??
Juot sää kalijaa?
Syökkö nää makkaraa?
tottakai mutta en takaa että jää leipomiseenTuletko vähän leipomaan?
Mukavalle?jos joutusin tuommoselle mukavalle vankileirille niin iliman muuta
tottakai mutta en takaa että jää leipomiseen
ei haittaa, kunhan vaan toimitatte aidan sisäpuolelle riittävästi kaljaatupakkiamakkaraa ja pysytte itse aidan ulkopuolellaMukavalle?
Muista, että me naiset oltais siellä vartijoita ja paula kommuunin johtajatar
*Vääntää ruutin nänneistä*vaan eikö lähtenykki @Ellimaar aika hyvin mukaan mun vedätykseen kontrolliketjussa?
Eihän kukaan enää tupakkaa polta, se on ihan outjos siellä olisi riittävästi kaljaa, tupakkia ja makkaraa niin prkl mikä ettei
pakko sanoa että onnistuin olemaan harvinaisen juonikas*Vääntää ruutin nänneistä*
En tajunnu yhtään et se olit sinä
en minäkään polta mutta jos vangeissa sattuu olemaan tupakkimiehiäEihän kukaan enää tupakkaa polta, se on ihan out
Jaa nyt sitä ollaan jo ihan vankeja, vaikka kyse oli kaksplussan kommuunistaen minäkään polta mutta jos vangeissa sattuu olemaan tupakkimiehiä
K-kiitos tiedostapakko sanoa että housuissani on harvinainen suonikas
Sä olet tainnut ymmärtää kommuunin vähän eri tavalla.Joo ja näin ihan ihme unia..
Asuin muka jossain kommuunissa, missä naiset piti huolta toisistaan ja miehet ajeli nahkaliiveissään moottoripyörillä ja suojelivat/vartioivat meitä ja mä yritin koko ajan keksiä keinoa kuinka päästä pakoon sieltä
makuasia että nimittääkö kommuunin ukkoja vangeiksi vai asukeiksi mutta mekon henkkoht orjana mulla olis varmaan kissanpäivätJaa nyt sitä ollaan jo ihan vankeja, vaikka kyse oli kaksplussan kommuunista
Siinä tapauksessa susta tulee mekolle seksiorja
Eikäpäs vaan ne nahkaliiviläiset sen ymmärsi siin unessa väärinSä olet tainnut ymmärtää kommuunin vähän eri tavalla.
kulttuurivallankumouksen aikaan Neuvostoliitossa kiellettiin leivän paistaminen omassa uunissa, laskeskeltiin että on tasa-arvoisempaa kun kaikki syö samanlaista kolhoosin leipomossa paistettua leipää ja tietenkin kolhoosin ruokalassaKomm uunissa jokainen saa paistaa leipänsä samaan aikaan
Naiset, aina syy on toisissa, vaikka olisi itse kuvitellut ne toiset.Eikäpäs vaan ne nahkaliiviläiset sen ymmärsi siin unessa väärin
Luotan sanaasi. En ole viettänyt päivääkään kolhoosissa.kulttuurivallankumouksen aikaan Neuvostoliitossa kiellettiin leivän paistaminen omassa uunissa, laskeskeltiin että on tasa-arvoisempaa kun kaikki syö samanlaista kolhoosin leipomossa paistettua leipää ja tietenkin kolhoosin ruokalassa
tulipahan vaan mieleen
Naiset, aina syy on toisissa, vaikka olisi itse kuvitellut ne toiset.
Se oli mun uni!ne nahkaliivithän vaan koetti pitää huolta että kommuunin naisille ei käy mitään huonoa