kappas, sitä on nukuttu kunnolliset yöunosetHuomenta ja nukuin hyvin..tosin nukahdin vasta n. klo 2.
Joo ja näin ihan ihme unia..kappas, sitä on nukuttu kunnolliset yöunoset
no mikä sulla oli siellä ollessa?Joo ja näin ihan ihme unia..
Asuin muka jossain kommuunissa, missä naiset piti huolta toisistaan ja miehet ajeli nahkaliiveissään moottoripyörillä ja suojelivat/vartioivat meitä ja mä yritin koko ajan keksiä keinoa kuinka päästä pakoon sieltä
No hyiii, mää olen strong and independed woman, joka ei mitään kommuunia ympärilleen kaipaano mikä sulla oli siellä ollessa?
no kylläpä sitä ollaan niin vaatia niin vaativia ja heti aamusta päivinNo hyiii, mää olen strong and independed woman, joka ei mitään kommuunia ympärilleen kaipaa
Mietis jos plussalaiset elettäis jossain kommuunissa, siis harmaat ja mustatno kylläpä sitä ollaan niin vaatia niin vaativia ja heti aamusta päivin
Sehän on kuin olisi vankilassa.no mikä sulla oli siellä ollessa?
Saako sieltä poistua vapaasti töihin jne.?Mietis jos plussalaiset elettäis jossain kommuunissa, siis harmaat ja mustat
se olis kyllä kauheetaMietis jos plussalaiset elettäis jossain kommuunissa, siis harmaat ja mustat
niin mutta siellä tytöt piti toisistaan hyvää huolta ja ukonrahjukset pörräs ulkona mopoillaanSehän on kuin olisi vankilassa.
Pyh... se ei ole normaalia elämää. Ja ei saa poistua talosta.niin mutta siellä tytöt piti toisistaan hyvää huolta ja ukonrahjukset pörräs ulkona mopoillaan
ei sulttaanin naisetkaan saanu poistua haaremista ja olivat silti onnellisiaPyh... se ei ole normaalia elämää. Ja ei saa poistua talosta.
Aha, se oli siellä ja suomessa eletään normaalisti.ei sulttaanin naisetkaan saanu poistua haaremista ja olivat silti onnellisia
niin mutta ny oli kyse ellun unestaAha, se oli siellä ja suomessa eletään normaalisti.
Saa, mutta vain sellaseen minkä paula hyväksyis.Saako sieltä poistua vapaasti töihin jne.?
Aha, se oli siellä ja suomessa eletään normaalisti.
Yhet tappelee mun unestaniin mutta ny oli kyse ellun unesta
Aha, se oli siellä ja suomessa eletään normaalisti.
Yhet tappelee mun unestaniin mutta ny oli kyse ellun unesta
Vai niin. Olisko sun mielestä kivaa asua miesten kanssa kommuunissa? Pidätte huolen toisistanne. Pihalla olevat vartijat eivät päästä teitä mihinkään.niin mutta ny oli kyse ellun unesta
Menisit ennemmin töihin.*tarjoo kaikille emännille purkkaa*
Mä en tarvitse.*tarjoo kaikille emännille purkkaa*
jos siellä olisi riittävästi kaljaa, tupakkia ja makkaraa niin prkl mikä etteiVai niin. Olisko sun mielestä kivaa asua miesten kanssa kommuunissa? Pidätte huolen toisistanne. Pihalla olevat vartijat eivät päästä teitä mihinkään.