Kiitoksia selvennyksestä"Taulukossa 9 esitetyt iprodionin ja malationin adsorptiokertoimet (Kd), ja vastaavat sorptio-isotermit m‰‰ritettiin Almerian yliopistossa, Espanjassa, joka on yksi EU-tutkimuksen yhteistyˆkumppaneista."
Kiitoksia selvennyksestä"Taulukossa 9 esitetyt iprodionin ja malationin adsorptiokertoimet (Kd), ja vastaavat sorptio-isotermit m‰‰ritettiin Almerian yliopistossa, Espanjassa, joka on yksi EU-tutkimuksen yhteistyˆkumppaneista."
Käsittämätöntä, että tuollaisia sovelletaan pohjoisen ilmastoon, kun täällä kaikki hajoa ja puolittuu paljon hitaammin.Kiitoksia selvennyksestä
Son just nuinKäsittämätöntä, että tuollaisia sovelletaan pohjoisen ilmastoon, kun täällä kaikki hajoa ja puolittuu paljon hitaammin.
Käsittämätöntä, että tuollaisia sovelletaan pohjoisen ilmastoon, kun täällä kaikki hajoa ja puolittuu paljon hitaammin.
Mitä mää kortsuilla tekisin, ilmapalloja?No onneksi ei alkanut leikkimään käytetyllä tamponilla
Edit: tai kortsulla...
luepa se linkin takana oleva selostus, selviää tämä hullutus helepostiPaitsi että kasvihuoneessa tilanne kai suht sama.
Ni juu, onhan paljaalla parempi vedellä, mutta ei vara venettä kaada.Mitä mää kortsuilla tekisin, ilmapalloja?
Tamppooneja ei kuulema saa käyttää, kun on kierukka
" Kasvihuoneella D l‰hes puolet pohjavesin‰ytteist‰ (iprodioni: n = 12/37, malationi: n = 15/37) ylitti enimm‰ispitoisuuden. Iprodioni- (Md = 460 %, 60-1380) ja malationipitoisuudet (Md = 380 %, 10-2780) pohjavesin‰ytteiss‰ olivat moninkertaisia enimm‰ispitoisuuteen verrattuna." Luitko?Paitsi että kasvihuoneessa tilanne kai suht sama.
Aiheuttaa kuulema helposti hiivatulehuksenKyllä tampooneja voi käyttää. Mää olen ainakin kahdelle ostanut niitä, joilla on ollut kierukka.
Kun ei oo tuotakaan tullut tehtyä mies...henkilömuistiinNi juu, onhan paljaalla parempi vedellä, mutta ei vara venettä kaada.
Juu, ehottomasti tamppooneja! Ne on niin siistejä! Miks kukaan vapaaehtoisesti viettäis aikaa paskat housussa tai veret. Vaippaikä meni jo!Ni juu, onhan paljaalla parempi vedellä, mutta ei vara venettä kaada.
Kyllä tampooneja voi käyttää. Mää olen ainakin kahdelle ostanut niitä, joilla on ollut kierukka.
Kalamies haluis leikkiä niillä*tarjoaa vaihdevuosia sille joka haluaa käyttää tamppooneja*
ihan tavallista se siellä on. Miksi muuttuu en tiedä.No EN lukenut, enkä lue jos on noin epäselvää ja promillemerkkipitoista tekstiä.
Kuka täällä paskomisesta on mitään puhunut?Juu, ehottomasti tamppooneja! Ne on niin siistejä! Miks kukaan vapaaehtoisesti viettäis aikaa paskat housussa tai veret. Vaippaikä meni jo!
No ei aiheuta, koska ne ei hauduta.Aiheuttaa kuulema helposti hiivatulehuksen
Kun ei oo tuotakaan tullut tehtyä mies...henkilömuistiin
Onpa harmi kun gyne pätkäs ne, ois ollut kiva källiNo ei aiheuta, koska ne ei hauduta.
Lisäksi niistä kierukoista sen verran, että toivottavasti lekuri on saksinut ne narut tarpeeksi lyhkäsiksi. Muuten ne sattuu saakelisti gigulissa.
Ja miesmuisti asia on aika lyhyt aika.
Mä luen! Ja kyttään Paulan kotisivuja silloin tällöin. Mun ystävä on saanut suuren avun Paulan sivuilta sairautensa hoitoon.Mee baula nukkumaan. Luuletko, että joku lukee sun juttuja. Helppo scrollata alas ja skipata sun spammit
Tamponit saa heittää samaan rovioon tissiliivien kans..Juu, ehottomasti tamppooneja! Ne on niin siistejä! Miks kukaan vapaaehtoisesti viettäis aikaa paskat housussa tai veret. Vaippaikä meni jo!
Teen niistä teetä.Kalamies haluis leikkiä niillä
No kun kuulet sanan vaippa niin mitä tulee ekana mieleen?Kuka täällä paskomisesta on mitään puhunut?
Kiva kuulla - mut kun usein se mikä herättää eniten vastustusta, saattaisi auttaa parhaiten. Niinku tuokin edellinen juttu puuttuu sieltä kokonaan. Täytyy tulostaa ja lukea ääneen jos ei ole muuta tekemistä - onhan tuo törkeää, et vasta alzheimerpotilaana saa sitä "vastalääkettä" noihin millä saa surutta saastuttaa pohjavedet.Mä luen! Ja kyttään Paulan kotisivuja silloin tällöin. Mun ystävä on saanut suuren avun Paulan sivuilta sairautensa hoitoon.
Voin ottaa vaihdevuodet mutta en tampooneja.*tarjoaa vaihdevuosia sille joka haluaa käyttää tamppooneja*
vaipparoskis, semmoset on nyt lastentarvike- nimisessä liikkeessä tarjouksessa. Vanhempia vieraita varten kannattaa hankkia sellainen.No kun kuulet sanan vaippa niin mitä tulee ekana mieleen?