Pikkuiset nännit tuolla Elon Muskin tyttöystävällä.
No Grimes on ollut A-kuppinaisia aina. Aiempaan verrattuna muutosta on tapahtunut.ja ihmeen pienet tissit vaikka on tiinennä
Raskauskuvat sumennettuna varmaankin sopivat Kaksplus-modellekin.
Pikkuiset nännit tuolla Elon Muskin tyttöystävällä.
No Grimes on ollut A-kuppinaisia aina. Aiempaan verrattuna muutosta on tapahtunut.ja ihmeen pienet tissit vaikka on tiinennä
No Grimes on ollut A-kuppinaisia aina. Aiempaan verrattuna muutosta on tapahtunut.
Raskauskuvat sumennettuna varmaankin sopivat Kaksplus-modellekin.
Valtteri sai eron pikavauhdilla koska asuu Monacossa. Onko ehkä juhannushäät luvassa Tiffanyn kanssa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/193e248e-52b6-4d7e-a4d7-ab080d1a0da9
morsian odottelee häämekkoa?
Noita iltalehden ja Iltasanomien nettiversioita silmäilen ajoittain. Sieltä saa usein hauskaa materiaalia palstalle linkattavaksi ja mammojen verenpaineen nostoon.Eeeiiii!
Sensuuri iski ku yriti kysellä, lukeeko siis @m1es juorulehtiä.
Ja toki hieman tirskuin siihen päälle.
Mä siis voinen vastaisuudessakin sivuuttaa moiset kakkilehdet luottaen siihen että saan sulta "parhaat palat" nähdäkseni.Noita iltalehden ja Iltasanomien nettiversioita silmäilen ajoittain. Sieltä saa usein hauskaa materiaalia palstalle linkattavaksi ja mammojen verenpaineen nostoon.
Ja esim. vähäpukeinen Grimes on kiinnostava mediasta riippumatta...
Kyllä, mutta on minullakin raja jota en ylitä - Seiska, Alibi ja muut vastaavat.Mä siis voinen vastaisuudessakin sivuuttaa moiset kakkilehdet luottaen siihen että saan sulta "parhaat palat" nähdäkseni.
Mieluummin vaikka kylmänäTee niinku mä. Lämmitä mikrossa. Tosin kylmä kahvi kaunistaa sanoi isoäitini. Itse epäilin tätä väittämää lapsena.
Jääkahvi kesälläHyih
Jääkahvi on sitten kyllä hyvää
https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/40646/SY_516.pdfEi vanha jaksa valvoa. Voe taevas. Jos sitä kaatuisi sänkyyn katsomaan dokkaria
Jääkahvi kesällä
Oii ku oiskin jo kesä...*huokaus*
Ja sä heräsit siihen?Jaaha, kissa kaatoi taas roskiksen ja levitteli sisällön ympäriinsä
Hällä oli mitä ilmeisemmin tylsääJaaha, kissa kaatoi taas roskiksen ja levitteli sisällön ympäriinsä
Hällä oli mitä ilmeisemmin tylsää
Tai tarkemmin ajatellen varmasti ei ollut tylsää Ainakaan enää siinä vaiheessa
Joo, ihmettelin ensiks miten muka posti voi tulla näin myöhään (kuulosti samalta se ääni)Ja sä heräsit siihen?
Juu ei ollut ainakaan sillä hetkellä tylsää ja yritti levitellä vielä lisää, kun menin siivoomaan kaikki silput ym takas tonne minne kuuluvatkinHällä oli mitä ilmeisemmin tylsää
Tai tarkemmin ajatellen varmasti ei ollut tylsää Ainakaan enää siinä vaiheessa
En oo ollu Mä vaan jämähdin noihin oraviin, googlella ettin välillä jonkun aikaan/kauteen sopivan. Toisaalta tekis mieli vaihtaa johki ihan muuhunkin mut en jaksa/ehdi nähdä riittävän suurta vaivaa ettiäkseni jotain persoonallisempaaOhi aiheen, mutta ootko sä ollut täällä aiemmin sciurus vulgaris-nimimerkillä?
Tuli vaan tosta profiilikuvasta mieleen.
No onneksi ei alkanut leikkimään käytetyllä tamponillaJoo, ihmettelin ensiks miten muka posti voi tulla näin myöhään (kuulosti samalta se ääni)
Juu ei ollut ainakaan sillä hetkellä tylsää ja yritti levitellä vielä lisää, kun menin siivoomaan kaikki silput ym takas tonne minne kuuluvatkin