Selasin ne kerran läpi. Olen järkyttynyt.Mä luen! Ja kyttään Paulan kotisivuja silloin tällöin. Mun ystävä on saanut suuren avun Paulan sivuilta sairautensa hoitoon.
Selasin ne kerran läpi. Olen järkyttynyt.Mä luen! Ja kyttään Paulan kotisivuja silloin tällöin. Mun ystävä on saanut suuren avun Paulan sivuilta sairautensa hoitoon.
tuossa se tarjoustuote, todella hyvä eikä haise mikäänvaipparoskis, semmoset on nyt lastentarvike- nimisessä liikkeessä tarjouksessa. Vanhempia vieraita varten kannattaa hankkia sellainen.
Side...SIDE!!!No kun kuulet sanan vaippa niin mitä tulee ekana mieleen?
mahdotonta, kun ne on loputon kalenteri: minkä taakseen jättää, sen eestään löytääSelasin ne kerran läpi. Olen järkyttynyt.
Siitäkö että selasit ne kerran läpi vai siitä että selasit ne _vain_ kerran läpi?Selasin ne kerran läpi. Olen järkyttynyt.
West vai east?Side...SIDE!!!
Pikkulapsi.No kun kuulet sanan vaippa niin mitä tulee ekana mieleen?
aahhaaahhaaa nyt vasta tajusin!Teen niistä teetä.
T. Dracula
"suoja" on kuulemma nykyään sopiva sana.Side...SIDE!!!
Järkytyin sisällön kulttimaisuudestaSiitäkö että selasit ne kerran läpi vai siitä että selasit ne _vain_ kerran läpi?
Eiku alwaysWest vai east?
SamoinVoin ottaa vaihdevuodet mutta en tampooneja.
always LibresseEiku always
omia kokemuksia, ei mitään kulttia. Muiden kokemuksia olen toki kuunnellut parikin vuosikymmentä.Järkytyin sisällön kulttimaisuudesta
cottonalways Libresse
MIHIN ne laitetaan????Juu, ehottomasti tamppooneja! Ne on niin siistejä! Miks kukaan vapaaehtoisesti viettäis aikaa paskat housussa tai veret. Vaippaikä meni jo!
https://www.seniorinapulaiset.fi/epages/seniorinapulaiset.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16052010-171747/Categories/Virtsankarkailu/Vaippahousut"suoja" on kuulemma nykyään sopiva sana.
No vaavana ne pötkähtää vaippaan ja taaperoikäisenä ne kierii ainakin muutaman kerran lahkeesta latialle kunnes ne lopulta osaa vääntää pönttöön. Hetken päästä ne menee taas vaippaan.MIHIN ne laitetaan????
Mie en pysty tampponeja käyttämään,kivut pahenee silloin ja oon kokeillu erikokoisia ja merkkisiä,joten mä käytän siteitä.Juu, ehottomasti tamppooneja! Ne on niin siistejä! Miks kukaan vapaaehtoisesti viettäis aikaa paskat housussa tai veret. Vaippaikä meni jo!
Pahoittelen, että aiheutin tämän aiheen huonolla vitsilläniVoisko Paula tulla ja laittaa jotain aiheesta poikkeavaa!
justhan laitoin: lue se linkin ttakana oleva juttu. Onkohan asian takana se se--Voisko Paula tulla ja laittaa jotain aiheesta poikkeavaa!