hej pliideSitä kutsutaan nörttien kielellä lagaamiseksi
hej pliideSitä kutsutaan nörttien kielellä lagaamiseksi
Todellakihej pliide
Noh, tarjootkos kaffetta torstaina vai joudunko tyytymään abc:n sumppiin?
Hyii...ei vaihdevuosia, puis puis!*tarjoaa vaihdevuosia sille joka haluaa käyttää tamppooneja*
https://www.kaypahoito.fi/hoi50036#readmorekaikille se määritetään kun täyttää 75. Turha sun on pullikoida vastaan kun se on jo ohjeistettu niin kaikkialla hoidossa
Ootteko ajelemassa sillon täällä = sivistyksen kehdossa?Noh, tarjootkos kaffetta torstaina vai joudunko tyytymään abc:n sumppiin?
No voi olla etten ole yksin liikenteessä, joten pääsit ehkä pälkähästä
NYT JO! Et oo roikkunu siis sohvan reunalla tänään päivällä räkä poskella.Öitä..
Novosibirskissä voi joskus olla kylmä, mutta onneksi kuumat aallot lämmittävät Echoa. Tässä ohjelmaehdotus "nahistuneelle perunalle":Hyii...ei vaihdevuosia, puis puis!
Siinä vaiheessa kun mulla alkaa vaihdevuodet, niin mun ikäkriisi ottaa harppauksen levelille 1000, ja mä häivyn silloin johonki Novosibirskin perämettiin sairastamaan niitä...
Sielläki kuitenki joku tuttu suomalainen tulee vastaan "Kato Echo moooi! Sulla näyttäis olevan vaihdevuodet, otaksun? Näytät nimittäin samalta ku kellarin perukoilla nahistuva peruna."
Aa oliko oma rouvasi tuossa. Jaaha, no Oikein pirtsakka emäntä.Novosibirkissä voi joskus olla kylmä, mutta onneksi kuumat aallot lämmittävät Echoa. Tässä ohjelmaehdotus "nahistuneelle perunalle":
Tuohon suuntaan
Aa oliko oma rouvasi tässä. Jaaha, no Oikein pirtsakka emäntä.
HalausTekis mieli kiukutella joka asiasta
En taija viittiä kuiteskaan.
Josko keittäisin aamukahvit silläkin uhalla että vatsakipu(kyllä, sekin vielä) pahenee...Muuten ainakin oon kiukkunen varmaan loppupäivän
Ilmeisesti refluksiperäistä vatsakipua, selittää tuon kakomisunenkin, varmaan pikkuoksut noussu kurkkuun yöllä