Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
*tarjoaa vaihdevuosia sille joka haluaa käyttää tamppooneja*

:ninja:
Hyii...ei vaihdevuosia, puis puis! :eek:

Siinä vaiheessa kun mulla alkaa vaihdevuodet, niin mun ikäkriisi ottaa harppauksen levelille 1000, ja mä häivyn silloin johonki Novosibirskin perämettiin sairastamaan niitä...

Sielläki kuitenki joku tuttu suomalainen tulee vastaan "Kato Echo moooi! Sulla näyttäis olevan vaihdevuodet, otaksun? Näytät nimittäin samalta ku kellarin perukoilla nahistuva peruna."

Hyii...ei vaihdevuosia, puis puis! :eek:

Siinä vaiheessa kun mulla alkaa vaihdevuodet, niin mun ikäkriisi ottaa harppauksen levelille 1000, ja mä häivyn silloin johonki Novosibirskin perämettiin sairastamaan niitä...

Sielläki kuitenki joku tuttu suomalainen tulee vastaan "Kato Echo moooi! Sulla näyttäis olevan vaihdevuodet, otaksun? Näytät nimittäin samalta ku kellarin perukoilla nahistuva peruna."
Novosibirskissä voi joskus olla kylmä, mutta onneksi kuumat aallot lämmittävät Echoa. Tässä ohjelmaehdotus "nahistuneelle perunalle":

Viimeksi muokattu:
Huomenta!:)
Kylläpäs nukuin ihan sairaan huonosti ja näin häröjä unia....
Mm. Seurustelin brad Pittin kanssa ja se ei ollut pessy hampaita kun suudeltiin joten meinasin oksentaa:sick:
heräsin kakomiseen(n),
toisessa olin virtuaalihahmo ja keräsin ostoskärryyn palstalta joulujuttuja viedäkseni ne jonnekkin varastoon, yritin kysellä onko jollain vielä jotain mut kaikki pälpätti jotain niin että kauhee kakofonia vaan oli ympärillä ja tekstiä vilisi siellä täälläo_O
Sen lisäks niskoihin sattu, pussilakana ei ollut hyvin ja yritin sitä oikoa ja huoh...:unsure:
Luulen et tämänkin kaiken pahan takana on menkat jotka alkoi eilen:mad:

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
Tekis mieli kiukutella joka asiasta:ROFLMAO:
En taija viittiä kuiteskaan.
Josko keittäisin aamukahvit silläkin uhalla että vatsakipu(kyllä, sekin vielä) pahenee...Muuten ainakin oon kiukkunen varmaan loppupäivän:cautious:
Ilmeisesti refluksiperäistä vatsakipua, selittää tuon kakomisunenkin, varmaan pikkuoksut noussu kurkkuun yöllä:sick:

Tekis mieli kiukutella joka asiasta:ROFLMAO:
En taija viittiä kuiteskaan.
Josko keittäisin aamukahvit silläkin uhalla että vatsakipu(kyllä, sekin vielä) pahenee...Muuten ainakin oon kiukkunen varmaan loppupäivän:cautious:
Ilmeisesti refluksiperäistä vatsakipua, selittää tuon kakomisunenkin, varmaan pikkuoksut noussu kurkkuun yöllä:sick:
Halaus :love:

Väsyttää,ei meinannu saaha unen päästä kiinni millään. Jossain vaiheessa kyllä nukahin kun unia näin. Mutta heräsin aina kun Minttu tuli kainaloon. :unsure:

Minttu on sähissyt ja vältellyt Herttaa eläinlääkärin jälkeen.
Eilen illalla pientä edistystä ja yöllä Minttu nukkui kainalossa,Hertta tuli jalkopäähän nukkumaan,niin Minttu taas sähisi ja molemmat lähti pois sängystä.

Johonkin aikaan yöstä kuitenkin alkoi ralli taas ja aamuyöstä molemmat kissat tuli sänkyyn nukkumaan,Minttu kainaloon ja Hertta jalkoihin. Aamulla kävivät yhtäaikaa syömässä ja nyt nukkumat samassa sängyssä ilman sähinää :):love:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä