Sää taisit jäädä ihan oikeesti miettimään tuota asiaa pidemmäksikin toviksi?Vai tarkoittiko Neidar minne paskaiset housut laitetaan?
Sää taisit jäädä ihan oikeesti miettimään tuota asiaa pidemmäksikin toviksi?Vai tarkoittiko Neidar minne paskaiset housut laitetaan?
Miten tämä nyt liittyy mihinkään nyt keskusteltuun aiheeseen?ei mitään, katsos tuo
selviää sulle aikanaan - on siinä linkin takana. Lispetti kertoi joMiten tämä nyt liittyy mihinkään nyt keskusteltuun aiheeseen?
Oon vähän unen pöppörössä, vetäsin pikku tirsat ja just heräsin Parkkosen biisiin ”myyty”. Se oli ihan hyvä!Sää taisit jäädä ihan oikeesti miettimään tuota asiaa pidemmäksikin toviksi?
Sitä kutsutaan nörttien kielellä lagaamiseksiSää taisit jäädä ihan oikeesti miettimään tuota asiaa pidemmäksikin toviksi?
Ei selviä. Olen mies, joten selitä kuin lapselle.selviää sulle aikanaan - on siinä linkin takana. Lispetti kertoi jo
Kaikilla aineilla on kuulemma joku vasta-aine - ti ainakin väittävät niin, vaikka vanhuksille syötetään valmisteita, joille ei sitä ole edes ensiavussa.Ei selviä. Olen mies, joten selitä kuin lapselle.
Joo vaik lagii ni ihan turha käyä ragee.Sitä kutsutaan nörttien kielellä lagaamiseksi
Jos jollekin ei tule oireita glutamaateista, hän saattaa olla sen vasta-aineen vaikutuksen alaisena ja se on käytöshäiriöihin määrättyä alzheimerlääkettä.Ei selviä. Olen mies, joten selitä kuin lapselle.
Linkki tieteelliseen tutkimukseen, kiitos.Kaikilla aineilla on kuulemma joku vasta-aine - ti ainakin väittävät niin, vaikka vanhuksille syötetään valmisteita, joille ei sitä ole edes ensiavussa.
en tiiä semmosesta mitään, mut onhan hanavesissä kaikenlaista törkyä nykyään. Mikä juomatehdas saa vetensä Kokemäenjoesta?Joo vaik lagii ni ihan turha käyä ragee.
kelaa taaksepäin, kun ei vuostu tulemaan uudelleen. Nuolesta pääsee sinne.Linkki tieteelliseen tutkimukseen, kiitos.
menen katsomaan sitä telkkarin vanhaa ohjelmaa, toka jakso.Oon vähän unen pöppörössä, vetäsin pikku tirsat ja just heräsin Parkkosen biisiin ”myyty”. Se oli ihan hyvä!
Älä mee pyyteleen tommosia hyvä mies!Linkki tieteelliseen tutkimukseen, kiitos.
Voi vitsit. Sä olet kyllä oikea pähkähullu professori.Jos jollekin ei tule oireita glutamaateista, hän saattaa olla sen vasta-aineen vaikutuksen alaisena ja se on käytöshäiriöihin määrättyä alzheimerlääkettä.
wikipedia.org/wiki/Voi vitsit. Sä olet kyllä oikea pähkähullu professori.
Tai Aurajoesta!!!en tiiä semmosesta mitään, mut onhan hanavesissä kaikenlaista törkyä nykyään. Mikä juomatehdas saa vetensä Kokemäenjoesta?
memantiini, jos muistan enää oikeinJos jollekin ei tule oireita glutamaateista, hän saattaa olla sen vasta-aineen vaikutuksen alaisena ja se on käytöshäiriöihin määrättyä alzheimerlääkettä.
Aurajoesta kun juo, niin ei tartte käyttää ehkäisyä eikä tarvitse juoda alkoholiaTai Aurajoesta!!!
Selvä masokistiÄlä mee pyyteleen tommosia hyvä mies!
Varmaan alzheimer iskemässä...memantiini, jos muistan enää oikein
Ja sadisti, koska te jouduitte myös tulilinjalleSelvä masokisti
Varmaan juu ku hulluja täällä pyytelet Mistäs vesistä sää oikeen oot ny juonunna??Varmaan alzheimer iskemässä...
kaikille se määritetään kun täyttää 75. Turha sun on pullikoida vastaan kun se on jo ohjeistettu niin kaikkialla hoidossaVarmaan alzheimer iskemässä...
Erireilu kaveriJa sadisti, koska te jouduitte myös tulilinjalle