PuspusEi kyl auennut siltikään, mutta ei kai se mitään tuitui ja puspus
T. Boobabe
PuspusEi kyl auennut siltikään, mutta ei kai se mitään tuitui ja puspus
Ui!Puspus
T. Boobabe
Mitä tuo on!?*sihauttaa*
Mitä tuo on!?
Jotain pirtelö oluttako?
En osaa kyl mitenkään päin kuvitella mille tuo maistuu
Mä en osaa mitenkään yhdistää noita mielessäni Oliko hyvää? Ootko ennenkin juonut moista?*sihauttaa*
Olutta, mikä maistuu lievästi meloonipirtelöltä.
Tai siis maistui. Nyt mennään Laitilan Kukolla.
Jahas taas mennään härskin puolelle. Kukkoa huuleen*sihauttaa*
Olutta, mikä maistuu lievästi meloonipirtelöltä.
Tai siis maistui. Nyt mennään Laitilan Kukolla.
IltaaIltaa kaikille!
Vatsa sopivasti täynnä, kuppi kuumaa kahvia ja sohva! Mikä täydellinen yhdistemä
Silmä luomissa vaan jotain vikaa kun meinaavat mokomat painua kiinni...
Ei sentään illallisena ole kukkoa viinissäJahas taas mennään härskin puolelle. Kukkoa huuleen
Mä varmaan nukahtaisin jos menisin saunaan, meilläkin ois saunamahku tänään mut taijan olla sitä vaille epäisänmaallinen nyt että skippaan senIltaa
Samaa vikaa oli minunkin luomissa ennen saunaa
Mitä dokkaria aattelit katsella?Ei vanha jaksa valvoa. Voe taevas. Jos sitä kaatuisi sänkyyn katsomaan dokkaria
Netflixin Toinen maailmansota väreissäMitä dokkaria aattelit katsella?
Tee niinku mä. Lämmitä mikrossa. Tosin kylmä kahvi kaunistaa sanoi isoäitini. Itse epäilin tätä väittämää lapsena.Maistupas muuten ihan saakutin pahalle tuo kahvin loppu Ehti jäähtyä ihan kylmäks
Mikrotettu kahvi on vielä pahempaa kuin kylmä kahvi, joka on aivan kamalaaTee niinku mä. Lämmitä mikrossa. Tosin kylmä kahvi kaunistaa sanoi isoäitini. Itse epäilin tätä väittämää lapsena.
HyihMaistupas muuten ihan saakutin pahalle tuo kahvin loppu Ehti jäähtyä ihan kylmäks
Mä varmaan nukahtaisin jos menisin saunaan, meilläkin ois saunamahku tänään mut taijan olla sitä vaille epäisänmaallinen nyt että skippaan sen
...jollen tästä piristy....
Juotko mielummin kylmänä vai mikrotettuna? Mikrossa käynyt uppoaa ainakin muhun. Tosin töissä on niin pahaa kahvia, joten aivan sama miten sen nauttiiMikrotettu kahvi on vielä pahempaa kuin kylmä kahvi, joka on aivan kamalaa