Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta.

Päivän aforismi.
Se toissapäivän parmesaanikana onnistui miehen mielestä loistavasti, mut mun mielestä se oli korkeintaan keskinkertaisen makuista.

Mies sanoi:"Tää broileri on parempaa kuin seksi!"
Mä mietin että jos se tylsänmakunen kana oli parempaa kuin seksi, niin miten huonoa meidän seksi on? (n)
Sinulla ja miehelläsi on samanlainen libido ja suhde seksiin. Kommentti ei siis ole täysin yllättävä, mutta surullinen. :( Kyllä minä soisin teidänkin nauttivan elämästä - jos ei muuten, niin esimerkkinä lapsille.
 
Iltapäivälehdet kertovat Emilian vaihtuneen australialaiseen Tiffanyyn. Emilia olikin vähän totisen ja mielikuvituksettoman oloinen. Pääseeköhän Valtteri Bottas nyt kokeilemaan Down Under-asentoa?



Tiffany kilpapyöräilee
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on erilaisia ruokapäiviä.

-"Makujen matkassa":tulee kokeiltua kaikkia intialaisen keittiön herkkuja ja tikkaa Masalan varpaanväliaromeissa.
Lapsia pitää niinä päivinä rohkaista/pakottaa maistamaan äitin pöperöitä

-"Nyt mä repäsen ja aloitan terveellisen elämän" -päivä: lohi-kasvissalaattia johon heitän kaiken maailman pähkinät ja pestopurkki pitää olla ainaki 1 metrin säteellä pöydän kulmalla, tai jääkaappiin hommattuna (eri asia avataanko sitä).
Niinä päivinä nipotan perheelle kun ne ei oo samaan aikaan älynny alkaa terveellistä elämää kuten tiedostava äitinsä

-"Non-food -kiirepäivä": mikrossa grillimakkaraa/nakkeja, tarjotaan ketsupin/sinapin ja siivutetun kurkun ja tomaatin kans. Muksut ei vastusta.

-"Ota resepteistä se 14 tunnin ruoka -vaihtoehto" -päivä, usein vapaapäivinä: silppua 40 ainesosaa, marinoi niistä puolet ja paista ja höyrytä ja hauduta ja pistä vielä aromipesään/maakuoppaan pariksi päiväksi.
Tämän ruuan on parasta maistua hyvälle valmiina, muuten iskee turhautuminen o_O

Tänään:
"Junttipäivä 80-luvun tyyliin":
Makaronilaatikkoa ja lettuja hillon kera.
Lapset ovat innoissaan. Rauha maassa ja rasvaa pyyhitään suupielistä. (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: r0s
Tuossa pojassa on jotenki jo äijämäisiä piirteitä, kun käytiin viikkosiivouksessa sen työpöytää läpi.
:coffee:

Pöydän aarteita:
-mopokypärä (sen alla lapsuuden pehmoleluja :love:)
-500 erilaista dödöä
-erilaisia limsapulloja, yritystä on kovasti hänellä ollu vaihtaa ne es-tölkeiksi
-työkalusetti
- kännykän ostopakkaus kun se on kuulemma niin hienon näköne vaikkei sillä tee mitään
-kalastus-zone:riideltiin siitä, onko virvelikelan vieressä olevat 3 hyttysmyrkkypulloa koriste-esineisiin kuuluvia, vai ei. (n)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
No en todellakaan ole mikään prinssi.

Tämä on niin tätä, tämä tolvanatiina luulee aina että jos joku on erimieltä hänen kanssa niin sen on pakko olla mies joka on vaan ihastunut häneen.


:ROFLMAO:
Ei ei ja ei, ihastunut mieshän ei kirjoittelis toiselle ihmiselle noin...mutta siitä olen melko varma, että näillä viesteilläs yrität mielistellä _jotain_tiettyä_miestä_
 
Viimeksi muokattu:
Juuh, me ei runkata täällä.
Näinpä! Nyt ei kerkiä runkutella tai nylkytellä yhtäänedesvähän!:rolleyes:

Päivää vaan kaikille.:love:

Eka etappi turnausta takana ja välineet huollettu, nyt tankataan ja lähdetään pallero nro 2. sarjapeleihin.

Ihana seurata peliä edeltävää latautumista ja intoa!:love:

Mamma parin tunnin yöunilla - jaksaa jaksaa.:D
 

Yhteistyössä